LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
grazlybear

Ziggo

Ongelezen bericht door grazlybear »

Ik moet nu 16 November voor komen, voor rekening van ziggo.
Ziggo zegt gewoon dat ik me niet heb afgemeld, terwijl ik van tevoren 1 mnd gebeld voor afmelding wegens verhuizing 14 juni. Sleuteloverdracht.
Hebben ze gezegd, dat ik het schriftelijk moest doen. Heb ik meteen de zelfde dag nog een brief opgestuurd, na het postadres wat ze me gegeven heeft.
En dat was 1 mnd al van ten voren, begin mei. Ze hebben 26 november 2009
toen afgesloten. heb drie factuurs gekregen, plus de onkosten. heb al drie keer gebeld dat het niet klopt, en ze zeggen gewoon dat ze er niets aan kunnen doen.
Dat is gemakkelijk zeg ik altijd, terwijl ik aantonen kan wanneer de sleutel overdracht was, en uitschrijving en inschrijving van gemeente. En ik heb gewoon mijn plicht gedaan, en dat ze de brief niet hebben ontvangen of kwijt zijn geraakt,
Dat vindt ik echt raar, dan zijn zij de eerste, waarvan ze allemaal bericht hebben gekregen, hun geen hebben gekregen. En ik ga iets niet betalen waar ander van gebruik hebben gemaakt, en ik daar niet meer woonde. dat zou ja niemand doen, betalen voor een andere vreemde. daaaaaag

Ziggo-webteam_Alex

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

Geachte grazlybear,

graag ontvang ik van u via een PM uw klantgegevens (oude adres) postcode en huisnummer zou voldoende moeten zijn. Wij zullen dan uw zaak nogmaals bekijken. En waar nodig reactie geven.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

seconds-out

Ongelezen bericht door seconds-out »

Ziggo-webteam_Alex schreef:Geachte grazlybear,

graag ontvang ik van u via een PM uw klantgegevens (oude adres) postcode en huisnummer zou voldoende moeten zijn. Wij zullen dan uw zaak nogmaals bekijken. En waar nodig reactie geven.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Ziggo damage-team. :D
Een geruststellend idee voor de consument...klachten worden (uiteindelijk) altijd opgegelost.
Als bellen/mailen/schrijven/praten niet meer helpt, u kunt altijd nog direct geholpen worden als u hier op dit forum 2 woordjes typt>>>
Typ>>Ziggo help- en u krijgt direct alle persoonlijke hulp om het probleem voorgoed op te lossen.

Als dat geen goeie service is weet ik het niet meer..

bingo67

Ongelezen bericht door bingo67 »

Ahum,wat n service van ziggo.
Als je terug mailt naar het ziggo webteam krijg ik weer het zelfde verhaal,uithanden gegeven en U moet niet bij ons zijn.
Werden de problemen maar eens opgelost dan kwam ziggo misschien nog eens positief in het nieuwes te staan,zou weer eens wat anders zijn. :D

j.suuring

Ongelezen bericht door j.suuring »

Ook ik heb na anderhalf jaar een rekening van de deurwaarder mogen ontvangen. Ik heb in april 2009 mijn tv abonnement bij Ziggo opgezegt omdat ik ging verhuizen naar Heerenveen en daar was geen Ziggo tv. Mijn zoon was een half jaar (nov 2008) eerder verhuist naar Heerenveen ook opgezegt, we kregen geen rekeningen meer van Ziggo dus neem je aan dat het goed is aangekomen. In september, oktober 2009 kreeg mijn zoon een beste rekening, ja u raad het al, van de deurwaarder even Ziggo betalen. We hebben Radar ingeschakeld media november kreeg ik telefoon (omdat ik het regelde voor mijn zoon)van een medewerker van Ziggo in het kort gezegt alles was geregeld. Ook dat van mij want dat heb ik voor de zekerheid gelijk gevraagt, hij heeft het uitgezocht en van mij was al lang klaar en opgezegt. Mijn zoon kreeg nog een telefoon kosten vergoeding zei hij,Ik heb die man heel vriendelijk bedankt en nog een fijne dag gewenst hij zal wel gedacht hebben waar voor?????? dus dat moet nu nog komen, dit is Ziggo dus, je na anderhalf jaar weer proberen te pakken, ik moet 98,87 euro betalen, al een bezwaar gemaakt bij de deurwaarder maar Ziggo volhard. Ik dus ook, want ik heb het netjes optijd opgezegt.

inkiepinkie666

Ongelezen bericht door inkiepinkie666 »

Nou, als ik het zo lees had ik beter mijn opzegging aangetekend moeten versturen. Dan zal ik ook wel het geleuter krijgen als iedereen hier want dat geluk heb ik altijd. Probeer al een hele poos mijn verhuizing telefonisch door te geven wat ze ook aanbevelen op de site. 0,10 cent per minuut... De ene keer krijg je te horen dat de wachttijd 18 minuten bedraagt ook al staat er op de website minder dan 5 minuten. En daar zit ik niet op te wachten om zo lang te moeten wachten. De volgende keer dat je belt zeggen ze: Het is op het moment erg druk. We raden u aan om op een later tijdstip terug te bellen. Jaja, het zal wel.

Nu heb ik het maar per post gedaan. Dus wat ik al zei: Ik zal hetzelfde geleuter wel krijgen alleen ik betaal geen stuiver extra.

Gesloten