LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo TV gemist per 1 september 2011
Re: Ziggo TV gemist per 1 september 2011
ik heb ook naar ziggo gebeld waarom je bij SBS 6 moet betalen
voor bepaalde programmas en kreeg als antwoord dat SBS 6 er
geld voor wil hebben ! en niet ziggo !
ik moet het maar aan nemen dat dit klopt !
maar SBS 6 zal aan mij geen cent verdienen voor die oude afleveriningen van troumacentrum !
weg misbruikers is wel nieuw maar daar betaal ik ook nieta voor!
ik heb ook nog lijbrandt telecom met inter active tv en daari is alles nog gratis tot 31 -12
voor bepaalde programmas en kreeg als antwoord dat SBS 6 er
geld voor wil hebben ! en niet ziggo !
ik moet het maar aan nemen dat dit klopt !
maar SBS 6 zal aan mij geen cent verdienen voor die oude afleveriningen van troumacentrum !
weg misbruikers is wel nieuw maar daar betaal ik ook nieta voor!
ik heb ook nog lijbrandt telecom met inter active tv en daari is alles nog gratis tot 31 -12
-
janvankampen helaas is het echt zo dat de omroepen geld ervoor willen hebben niet ziggo
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 03 feb 2012 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
1200seconds-out schreef:Wat is dat gratis telefoonnummer dan?marietje1 schreef:Nou gelukkig ben ik iemand die naar zo een gratis nummer kan bellen van Ziggo. Heb alles in 1.
Op zich ben ik wel tevreden op een aantal min puntjes na. Je moet bv niet verhuizen, of van abo veranderen hahaha. Dat kunnen ze daar niet echt handelen.
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 03 feb 2012 20:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Gelukkig is UPC goedkoper. 10 cent per minuut.
-
Voor alle duidelijkheid: Je kunt inderdaad gratis bellen met 1200 vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo.
Vanaf overige aansluitingen bel je 0900-1884 (tijdelijk € 0,02 per minuut), normaal gesproken € 0,10 per minuut.
Met vriendelijke groet,
Julius Ziggo Webteam
Vanaf overige aansluitingen bel je 0900-1884 (tijdelijk € 0,02 per minuut), normaal gesproken € 0,10 per minuut.
Met vriendelijke groet,
Julius Ziggo Webteam
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 03 feb 2012 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Screenshot or it didn't happen!seconds-out schreef:Julius!!
Nou doe je het weer!
Je zit weer te liegen man, dat nummer kost 2.50 per minuut!
-
als ik het nummer bel wordt er gezegd € 0,02 per minuut
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 03 feb 2012 20:15, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Ik vind het ook heel fijn als ik lekker kan kijken wanneer ik dat wil, ik hoop dat dit ooit gewoon de standaard wordt...
Het is wel pas onderzocht en het is gebleken (niet geheel onverwacht..) dat voor TV diensten zoals video on demand en interactieve TV Nederlanders niet graag geld willen betalen. Logisch ook natuurlijk
NL wil flexibel TV kunnen kijken:
http://www.allesin1pakketvergelijken.nl ... -tv-kijken
Het is wel pas onderzocht en het is gebleken (niet geheel onverwacht..) dat voor TV diensten zoals video on demand en interactieve TV Nederlanders niet graag geld willen betalen. Logisch ook natuurlijk
NL wil flexibel TV kunnen kijken:
http://www.allesin1pakketvergelijken.nl ... -tv-kijken
Wat mij enorm stoort bij ZIGGO is dat de medewerkers van de klantenservice totaal niet lijken te weten waar ze het over hebben.
Zo heel af en toe tref je iemand met kennis van zaken, maar dat is mazzel hebben.
Ook ik ontdekte na 1 september dat alle sbs6 broadcasting programma's €0,95 kosten.
Toen ik hierover belde naar de klantenservice kreeg ik te horen dat dit een FOUTJE was ! Het menu moest nog aangepast worden. Eerlijk is eerlijk, als ik een programma koos hoefde ik ook geen betaalcode in te voeren wat normaal wél moet bij een betaald programma uit on demand.
Maar nu wil ik iets terug kijken van rtl4 vanavond en ontdek ik ineens dat ik ook dáár nu €0,95 per programma moet betalen en ditmaal wordt er wél om de betaalcode gevraagd.
Ronduit schandalig vind ik dit en ga morgen dan ook weer bellen.
Het begint mij echt m'n neus uit te komen. Ik heb net 2 maanden mijn pakket gecrediteerd gekregen (€104,00) omdat de medewerkers van de klantenservice keer op keer foutieve informatie aan mij gaven.... en dan nu dit weer ?
Foutje in het menu ?? Geloof er weinig van. Ben benieuwd wat ik morgen weer te horen krijg.
Dat wordt dus voortaan maar opnemen dan ipv tv gemist kijken... maar wat heb ik dan in godsnaam aan itv ?
Tip ; omdat ik er absoluut niet uitkwam met de klantenservice heb ik uiteindelijk gebeld naar het hoofdkantoor van ziggo. Mijn klacht kwam toen bij de afdeling klachtenmanagement en die nemen het wél serieus en pakken je klacht wel goed aan
Zo heel af en toe tref je iemand met kennis van zaken, maar dat is mazzel hebben.
Ook ik ontdekte na 1 september dat alle sbs6 broadcasting programma's €0,95 kosten.
Toen ik hierover belde naar de klantenservice kreeg ik te horen dat dit een FOUTJE was ! Het menu moest nog aangepast worden. Eerlijk is eerlijk, als ik een programma koos hoefde ik ook geen betaalcode in te voeren wat normaal wél moet bij een betaald programma uit on demand.
Maar nu wil ik iets terug kijken van rtl4 vanavond en ontdek ik ineens dat ik ook dáár nu €0,95 per programma moet betalen en ditmaal wordt er wél om de betaalcode gevraagd.
Ronduit schandalig vind ik dit en ga morgen dan ook weer bellen.
Het begint mij echt m'n neus uit te komen. Ik heb net 2 maanden mijn pakket gecrediteerd gekregen (€104,00) omdat de medewerkers van de klantenservice keer op keer foutieve informatie aan mij gaven.... en dan nu dit weer ?
Foutje in het menu ?? Geloof er weinig van. Ben benieuwd wat ik morgen weer te horen krijg.
Dat wordt dus voortaan maar opnemen dan ipv tv gemist kijken... maar wat heb ik dan in godsnaam aan itv ?
Tip ; omdat ik er absoluut niet uitkwam met de klantenservice heb ik uiteindelijk gebeld naar het hoofdkantoor van ziggo. Mijn klacht kwam toen bij de afdeling klachtenmanagement en die nemen het wél serieus en pakken je klacht wel goed aan
Laatst gewijzigd door MissyWulp op 30 sep 2011 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Het heeft weinig zin om daarvoor tegen Ziggo aan te schoppen want het is niet Ziggo maar de OMROEPEN die daar geld voor willen hebben.Dat wordt dus voortaan maar opnemen dan ipv tv gemist kijken... maar wat heb ik dan in godsnaam aan itv ?
Ziggo geeft alleen maar door.
Zoals ik al schreef is mij niet verteld dat de omroepen geld willen, maar werd mij heel stellig door de medewerker verteld dat hij hiervan op de hoogte was en dat dit een foutje in het menu was dat nog moest worden omgezet.Het heeft weinig zin om daarvoor tegen Ziggo aan te schoppen want het is niet Ziggo maar de OMROEPEN die daar geld voor willen hebben.
Ziggo geeft alleen maar door.
Vandaar dus dat ik morgen wel degelijk weer ga bellen.
-
vogels schreef:Het zijn de omroepen die er geld voor willen hebben, niet Ziggo. TV Gemist van publieke omroep is (nog???) gratis.dan kun je nu niet voor bepaalde zenders terugkijken geld gaan vragen.
Daar geloof ik ook niet zo in, dat het aan de omroepen ligt.
Anders moet er ook betaald worden als je iets wilt terug kijken op Inet.
Daar is het nog steeds gratis.
Nee hoor, ik heb dat ook al eerder geschreven, ik wilde een aflevering van "Help mijn man is klusser" terugkijken en moest daarvoor betalen, de laatste paar zijn gratis, ouder = betalen.Anders moet er ook betaald worden als je iets wilt terug kijken op Inet.
-
bprosman schreef:Nee hoor, ik heb dat ook al eerder geschreven, ik wilde een aflevering van "Help mijn man is klusser" terugkijken en moest daarvoor betalen, de laatste paar zijn gratis, ouder = betalen.Anders moet er ook betaald worden als je iets wilt terug kijken op Inet.
Heb gisteren de Vioce terug gekeken.
Via interactief moesten we 0,95 betalen
Via RTL XL is het gratis.
Dit geld ook voor GTST.
Heb op rtl XL gekeken alle uitzendingen van 2011 van Help mijn man is een klusser.
Zijn gratis.
ik kan al een paar weken tv gemist niet kijken
als ik een programma aan klik en druk op oke komt er te staan wacht tot programma begint
maar dit blijft staan verder een zwart vlak en zie verder niets
soms begint ie wel maar dan hapert de uitzxending en opeens loopt ie vast
heeft hier nog iemand meer last van
als ik een programma aan klik en druk op oke komt er te staan wacht tot programma begint
maar dit blijft staan verder een zwart vlak en zie verder niets
soms begint ie wel maar dan hapert de uitzxending en opeens loopt ie vast
heeft hier nog iemand meer last van