LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo verrekend

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
dkoele
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jul 2009 00:56

Ziggo verrekend

Ongelezen bericht door dkoele »

Eens even door het forum geneust maar ben bang dat ik in een unieke situatie bij Ziggo ben beland.

Ik ben vorig jaar verhuisd en Ziggo mocht met mij mee. Ik ben al vele jaren een tevreden klant van Ziggo... tenminste tot een aantal maanden terug.

Ziggo besloot een aantal facturen te verrekenen met een tegoed afkomstig uit mijn verhuizing en opzegging van internet. Ik heb daar mooie credit facturen van gekregen.

Het tegoed was net niet genoeg om drie maal een maandabonnement TV uit te laten betalen en er bleef 0,70 EUR open staan. Bij een herinnering heb ik contact opgenomen met de digitale medewerkster, vervolgens heb ik gebeld, vervolgens heb ik een brief geschreven, vervolgens hen ik een aangetekende brief geschreven.
Digitale Tess zegt "We zoeken het uit"
De helpdesk zegt "ja meneer we zoeken het uit en staken de incasso procedure ondertussen, nee u betaalt netjes elke maand en hoeft niet bang te zijn dat u wordt afgesloten"
Brieven worden helemaal niet beantwoord waardoor ik ook niet aan kan tonen wat er aan de hand is.

Gevolg van mijn inspanningen... Ziggo heeft 0,70 weer omgetoverd in 48 eur en een beetje, communiceert niet anders met mij dan via aanmaningen

Bottom line is mijn beeld net op zwart gegaan (Nee daar hoef ik echt niet bang voor te zijn :!: ), reageert Ziggo niet op mij, heb ik 48 euro openstaan, wordt er overigens netjes elke maand afgeschreven door Ziggo zoals ik hen heb gemachtigd en voel ik mij inmiddels behoorlijk gepakt.

ZIGGO BEDANKT Weer een trouwe klant tevreden gemaakt NOTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Ziggo verrekend

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Beste Dkoele,

Ik begrijp uit uw verhaal dat u afgesloten bent ivm. een openstaand bedrag? Graag willen wij u helpen met uw problemen en onduidelijkheden omtrent uw rekeningen en afsluiting. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.



Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam jelle

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo verrekend

Ongelezen bericht door jlthkoch »

wordt er overigens netjes elke maand afgeschreven door Ziggo zoals ik hen heb gemachtigd
- het bedrag gestorneeerd?
- machtiging ingetrokken?
- incasso's van Ziggo bij de bank laten blokkeren?

dkoele
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jul 2009 00:56

Re: Ziggo verrekend

Ongelezen bericht door dkoele »

Bedankt voor deze reactie. Het afsluiten lijkt mee te vallen. Mijn aangetekende brief lijkt toch geholpen te hebben. Dit is de eerste melding van Ziggo die ik heb mogen ontvangen. Maar ik wil graag gebruik maken van uw uitnodiging om dit af te ronden. Wellicht dat iemand anders dan Tess dit oppakt.

Gesloten