LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo voorlichting maandbedrag

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
robkempers
Berichten: 30
Lid geworden op: 22 okt 2006 11:00

Ziggo voorlichting maandbedrag

Ongelezen bericht door robkempers »

:twisted:
Ik ben jaren lang bij Canal Digitaal geweest ben hier erg tevreden over geweest echter door praktische redenen ben ik overgestapt naar Ziggo.
Op des it naar de voorwaarde gekeken. Bent u nieuwe klant ja:
Krijg ik te zien. Maand ab. € 17,20 (voor mijn gemeente 13,25)
HD Ontvanger
(normaal 199,00) 0,00
eenmalige kosten
verzendkosten 0,00
aansluitkosten 59,95
bij mij is dit 73,20 totaal ook als ik bestel dezelfde informatie

Nu krijg ik de rekening 1 TV standaard 10,16
TV standaard 13,25 is totaal 23,41 per maand
Hier werd in aanbieding niet over gesproken. Bij Canal Digitaal betaalde ik totaal 16,75 per maand met meer kanalen en beter beeld en bij hun heb ik wel altijd eerlijke voorlichting gehad.
Het is natuurlijk een misleidende aanbieding waarin niet staat vermeld dat je nog € 10,16 per maand moet betalen erg boos hierover

Dirkie
Berichten: 2954
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Ziggo voorlichting maandbedrag

Ongelezen bericht door Dirkie »

TV Standaard kost niets extra. Over welke periode gaat de rekeining. Het zou kunnen zijn dat er kosten voor meer dan 1 periode in rekening gebracht worden, bijvoorbeeld voor een deel van de afgelopen maand en voor de komende maand. Raadpleeg even de specificatie van de rekening en misschien is het 'probleem' dan geen probleem meer.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo voorlichting maandbedrag

Ongelezen bericht door bprosman »

per maand met meer kanalen en beter beeld
Zit je tegenwoordig analoog te kijken dan ?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ziggo voorlichting maandbedrag

Ongelezen bericht door berndv »

robkempers schreef:Bij Canal Digitaal betaalde ik totaal 16,75 per maand met meer kanalen en beter beeld
meer kanalen? Ja, maar dat is niet iets waar je voor betaald, dat zijn FTA kanalen, oftewel, die had je ook gehadzonder je canal digitaal smartcard in de decoder. Beter beeld? Nee, zolang canal digitaal nog niet hoger gaat dan 720p op hun stream blijft ziggo met 1080i toch echt betere kwaliteit.

Verder is tv extra een luier pakket dan tv standaard, en die kan je gewoon aan of uit zetten met een opzegtermijn van 1 maand, is bij mij nu weer 2 maand gratis.

Al eens gebeld met ziggo? En wat zeggen ze er zelf van?

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Ziggo voorlichting maandbedrag

Ongelezen bericht door GJvdZ »

robkempers schreef: Nu krijg ik de rekening 1 TV standaard 10,16
TV standaard 13,25 is totaal 23,41 per maand
Hier werd in aanbieding niet over gesproken. Bij Canal Digitaal betaalde ik totaal 16,75 per maand met meer kanalen en beter beeld en bij hun heb ik wel altijd eerlijke voorlichting gehad.
Het is natuurlijk een misleidende aanbieding waarin niet staat vermeld dat je nog € 10,16 per maand moet betalen erg boos hierover
Wat is de begin en einddatum van de rekening? Het eerste bedrag lijkt erop dat dit over een gedeelte van maand 1 is berekent, en het tweede bedrag zou dan het bedrag in maand 2.

Mocht dit zo zijn, dan is het wel zo netjes om kreten als "misleiding" uit jouw tekst te halen.

henk51
Berichten: 1680
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Ziggo voorlichting maandbedrag

Ongelezen bericht door henk51 »

TS schreef:
Nu krijg ik de rekening 1 TV standaard 10,16
TV standaard 13,25 is totaal 23,41 per maand
Hier werd in aanbieding niet over gesproken. Bij Canal Digitaal betaalde ik totaal 16,75 per maand met meer kanalen en beter beeld en bij hun heb ik wel altijd eerlijke voorlichting gehad.
Het is natuurlijk een misleidende aanbieding waarin niet staat vermeld dat je nog € 10,16 per maand moet betalen erg boos hierover
Wat is het antwoord van Ziggo neem aan dat je die eerst benaderd hebt alvorens ze te gaan beschuldigen met je verhaal op deze site.
Volg eerst maar eens het advies van GJvdZ,denk dat de zaak meteen heel duidelijk is.


gr Henk

henk51
Berichten: 1680
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Ziggo voorlichting maandbedrag

Ongelezen bericht door henk51 »

Toch leuk zo'n openingspost allerlei beschuldigingen,maar daarna wordt geen enkele vraag meer beantwoord(schaamte wellicht).Misschien topic geopend zonder eerst eens goed de factuur specificatie te lezen?

gr Henk

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Ziggo voorlichting maandbedrag

Ongelezen bericht door GJvdZ »

henk51 schreef:Toch leuk zo'n openingspost allerlei beschuldigingen,maar daarna wordt geen enkele vraag meer beantwoord(schaamte wellicht).Misschien topic geopend zonder eerst eens goed de factuur specificatie te lezen?

gr Henk

Ik denk inderdaad dat TS er achter is gekomen dat hij iets te hoog van de toren heeft geblazen. Het is ook wel een beetje typerend voor de huidige mentaliteit in Nederland bij veel mensen. Als je even normaal nadenkt bel je (in dit geval) Ziggo even om uitleg te vragen. Maar dat is kennelijk te veel gevraagd. Hoe zouden die mensen zelf reageren als ze in geval van onduidelijkheid of een foutje zelf meteen publiekelijk aan de digitale schandpaal worden genageld?

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Ziggo voorlichting maandbedrag

Ongelezen bericht door Emmy75 »

GJvdZ schreef:
henk51 schreef:Toch leuk zo'n openingspost allerlei beschuldigingen,maar daarna wordt geen enkele vraag meer beantwoord(schaamte wellicht).Misschien topic geopend zonder eerst eens goed de factuur specificatie te lezen?

gr Henk

Ik denk inderdaad dat TS er achter is gekomen dat hij iets te hoog van de toren heeft geblazen. Het is ook wel een beetje typerend voor de huidige mentaliteit in Nederland bij veel mensen. Als je even normaal nadenkt bel je (in dit geval) Ziggo even om uitleg te vragen. Maar dat is kennelijk te veel gevraagd. Hoe zouden die mensen zelf reageren als ze in geval van onduidelijkheid of een foutje zelf meteen publiekelijk aan de digitale schandpaal worden genageld?
Een hogere toren opzoeken en nog harder blazen. :mrgreen:

Gesloten