LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bamboo-socks
Re: Bamboo-socks
Nou, dan daar maar in het vervolg bestellen.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Re: Bamboo-socks
Bamboo sucks?
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Bamboo-socks
Maar u krijgt dus wel uw geld terug , schrijft u en de sokken hoeven niet eens retour ?
Dan krijgt u er in ieder geval ook nog steeds een " ordinaire zwarte vuilniszak " bij.
Mooie sokken + zo.n zak +geld terug __ win-win-win situatie
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Bamboo-socks
Ze Beloven geld terug... en als je naar dierentuin gaat, volgens mijn lusten de Panda familie echt niet onze zweet sokken!
Ik heb gezien, dat ze naast Pure Bamboo en erg duur ook met mix ; " GEMAAKT MET BAMBOO" werden aangeboden, maar % werden niet genoemd.
Ik heb een echte Linnen onderbroek, gaat langer dan Katoen mee, en zit heerlijk en zacht.
Maar Bamboo, wel duurder en voelde vrijwel zelfde, sokken nog niet getest in winkels.
Linnen en Bamboo, beide planten, maar dat is Katoen ook eigenlijk.....
Ik heb gezien, dat ze naast Pure Bamboo en erg duur ook met mix ; " GEMAAKT MET BAMBOO" werden aangeboden, maar % werden niet genoemd.
Ik heb een echte Linnen onderbroek, gaat langer dan Katoen mee, en zit heerlijk en zacht.
Maar Bamboo, wel duurder en voelde vrijwel zelfde, sokken nog niet getest in winkels.
Linnen en Bamboo, beide planten, maar dat is Katoen ook eigenlijk.....
Re: Bamboo-socks
U moet eens op de website van Bol.com kijken en dan met name naar de wederverkopers of de verkopers op Telegraaf aanbiedingen. Die verkopen bijna alles via Aliexpress.
Het zijn dus echt niet alleen maar zolderkamerverkopers die via Aliexpress verkopen.
U heeft nu in ieder geval kopersbescherming.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 24 nov 2019 10:35
Re: Bamboo-socks
Wat een onzin allemaal.
Los van of het slim is op een dergelijke site te kopen is er niets misgegaan.
U heeft een product gezien, daar had u een bedrag voor over en u heeft dit ontvangen.
Dat u het product later elders goedkoper ziet (feitelijk tegen de inkoopprijs van uw leverancier) wil niet zeggen dat u te veel betaald heeft. U vond het gekozen artikel immers de bepaalde prijs waard.
En met betrekking tot de aliexpress prijs. U weet nog steeds niet of de door u vastgestelde prijs op aliexpress daadwerkelijk de zelfde sokken oplevert. Er doen heel veel, soms lichtjes gemodificeerde, stockfotos de ronde die voor verschillende produkten worden gebruikt dor verschillende leveranciers of producenten. In alle gevallen krijgt u niet het produkt van de foto.
Bekijk het eens andersom.. u verkoopt sokken, koopt deze in uit china of bangladesh of iets dergelijks. Invoeren per container, ergens opslaan, verkopen uit voorraad en opnieuw verzenden naar de klant.
Ofwel ze kiezen voor de makkelijke weg, komen met de producent overeen dat ze aliexpress als tussenstop gebruiken, omdat dit makkelijk is, efficiënt, goed betaalbaar en ze regelen internationaal alles voor je zonder gezeur. Vervolgens worden de sokken ontvangen, netjes verpakt in het getoonde doosje en naar u verzonden.
U heeft dan exact dezelfde sokken waar u prijs x voor over heeft en kennelijk wel tevreden over bent -ik lees geen klachten- zonder de kennis dat deze via ali ons land zijn binnengekomen.
De laatste stap is simpel.. je stuurt ze met ali rechtstreeks naar de klant. Geen overpak kosten, geen extra verzendkosten, geen doosje (gaat toch bij het oud papier) en meer marge op je produkt.
Daarnaast een klant die zn spullen ook nog eens sneller in huis heeft.
Zolang de verkoper doet wat hij belooft en levert wat er is gevraagd voor de prijs die is overeengekomen is er helemaal niets aan de hand. Ook niet als het een verkoper betreft die geen webwinkel waarborg heeft en alleen maar een 06 nummer. De beste man verkoopt straks met de kerst mogelijk kerstsokken en met oud en nieuw vuurwerk op hetzelfde nummer. Zolang hij doet wat hij belooft moet je niet zeuren.
Alles is elders altijd wel ergens goedkoper te krijgen, maar vaak ook tegen andere voorwaarden.
Los van of het slim is op een dergelijke site te kopen is er niets misgegaan.
U heeft een product gezien, daar had u een bedrag voor over en u heeft dit ontvangen.
Dat u het product later elders goedkoper ziet (feitelijk tegen de inkoopprijs van uw leverancier) wil niet zeggen dat u te veel betaald heeft. U vond het gekozen artikel immers de bepaalde prijs waard.
En met betrekking tot de aliexpress prijs. U weet nog steeds niet of de door u vastgestelde prijs op aliexpress daadwerkelijk de zelfde sokken oplevert. Er doen heel veel, soms lichtjes gemodificeerde, stockfotos de ronde die voor verschillende produkten worden gebruikt dor verschillende leveranciers of producenten. In alle gevallen krijgt u niet het produkt van de foto.
Bekijk het eens andersom.. u verkoopt sokken, koopt deze in uit china of bangladesh of iets dergelijks. Invoeren per container, ergens opslaan, verkopen uit voorraad en opnieuw verzenden naar de klant.
Ofwel ze kiezen voor de makkelijke weg, komen met de producent overeen dat ze aliexpress als tussenstop gebruiken, omdat dit makkelijk is, efficiënt, goed betaalbaar en ze regelen internationaal alles voor je zonder gezeur. Vervolgens worden de sokken ontvangen, netjes verpakt in het getoonde doosje en naar u verzonden.
U heeft dan exact dezelfde sokken waar u prijs x voor over heeft en kennelijk wel tevreden over bent -ik lees geen klachten- zonder de kennis dat deze via ali ons land zijn binnengekomen.
De laatste stap is simpel.. je stuurt ze met ali rechtstreeks naar de klant. Geen overpak kosten, geen extra verzendkosten, geen doosje (gaat toch bij het oud papier) en meer marge op je produkt.
Daarnaast een klant die zn spullen ook nog eens sneller in huis heeft.
Zolang de verkoper doet wat hij belooft en levert wat er is gevraagd voor de prijs die is overeengekomen is er helemaal niets aan de hand. Ook niet als het een verkoper betreft die geen webwinkel waarborg heeft en alleen maar een 06 nummer. De beste man verkoopt straks met de kerst mogelijk kerstsokken en met oud en nieuw vuurwerk op hetzelfde nummer. Zolang hij doet wat hij belooft moet je niet zeuren.
Alles is elders altijd wel ergens goedkoper te krijgen, maar vaak ook tegen andere voorwaarden.
Re: Bamboo-socks
Ik heb ook helaas bij bamboo-socks.nl sokken besteld zonder te kijken of er al klachten waren met deze bedrijf - iets wat ik anders nooit doe. Ik krijg wel antwoord op mijn mail maar iedere keer komt het van een andere e-mailadres. De ene keer van [email protected] en de andere keer van [email protected]. We wordt nou gezegd dat ze een fout hebben gemaakt met hun logistics dus ipv 1-2 dagen verzending het nu 30 dagen wordt. Er is idd geen telefoonnummer waar je ze kan bereiken. Ze schuilen achter verschillende emails wat w. s. ook nep zijn.
Het zijn oplichters die geld van mensen afpakken en helemaal niet de produkten naar je toe sturen.
Ik ben echt wel boos op mezelf wegens het niet eerst onderzoeken wat voor bedrijf dit was. Kunnen jullie hierbij helpen en deze mensen stoppen. Het zijn dieven van mensen geld.
Het zijn oplichters die geld van mensen afpakken en helemaal niet de produkten naar je toe sturen.
Ik ben echt wel boos op mezelf wegens het niet eerst onderzoeken wat voor bedrijf dit was. Kunnen jullie hierbij helpen en deze mensen stoppen. Het zijn dieven van mensen geld.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Bamboo-socks
Van dit "bedrijf" Bamboo-socks.nl is niets te vinden. Geen vestigingsadres. Geen Kamer van Koophandel inschrijving. Dit lijkt sterk op oplichting. Wanneer je "ecom-empire.nl" googlet, vind je nog meer van dit soort websites die al deels uit de lucht zijn gehaald.
profysiobraces.nl
minikachel.nl
smartwificam.nl
profysiobraces.nl
minikachel.nl
smartwificam.nl
-
- Berichten: 12785
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Bamboo-socks
Vanuit China duurt het een tijdje voordat het hier is, helemaal met de feestdagen ertussen. Dus of het niet gestuurd is kunt u niet hard maken.Lozzie schreef: ↑19 dec 2019 00:40Ik heb ook helaas bij bamboo-socks.nl sokken besteld zonder te kijken of er al klachten waren met deze bedrijf - iets wat ik anders nooit doe. Ik krijg wel antwoord op mijn mail maar iedere keer komt het van een andere e-mailadres. De ene keer van [email protected] en de andere keer van [email protected]. We wordt nou gezegd dat ze een fout hebben gemaakt met hun logistics dus ipv 1-2 dagen verzending het nu 30 dagen wordt. Er is idd geen telefoonnummer waar je ze kan bereiken. Ze schuilen achter verschillende emails wat w. s. ook nep zijn.
Het zijn oplichters die geld van mensen afpakken en helemaal niet de produkten naar je toe sturen.
Ik ben echt wel boos op mezelf wegens het niet eerst onderzoeken wat voor bedrijf dit was. Kunnen jullie hierbij helpen en deze mensen stoppen. Het zijn dieven van mensen geld.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 05 jan 2020 14:02
Re: Bamboo-socks
Op 23 november sokken besteld.
Op 26 november bevestiging dat de bestelling het magazijn had verlaten.
Op 30 november mailtje "helaas een paar dagen vertraging opgelopen bij het distributiecenter"
Op 10 december nog niets ontvangen, mailtje gestuurd met opheldering. Wel direct antwoord met excuses. Het zou eraan komen
Op 21 december nog niets ontvangen, mailtje gestuurd met ultimatum. Voor het eind van het jaar binnen anders geld terug
Zojuist (5 december) nog niets ontvangen, mailtje gestuurd dat ik mijn geld terug wil.
De website is inmiddels uit de lucht. Ben bang dat ik kan fluiten naar mijn geld.
Op 26 november bevestiging dat de bestelling het magazijn had verlaten.
Op 30 november mailtje "helaas een paar dagen vertraging opgelopen bij het distributiecenter"
Op 10 december nog niets ontvangen, mailtje gestuurd met opheldering. Wel direct antwoord met excuses. Het zou eraan komen
Op 21 december nog niets ontvangen, mailtje gestuurd met ultimatum. Voor het eind van het jaar binnen anders geld terug
Zojuist (5 december) nog niets ontvangen, mailtje gestuurd dat ik mijn geld terug wil.
De website is inmiddels uit de lucht. Ben bang dat ik kan fluiten naar mijn geld.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 11 jan 2020 20:22
Re: Bamboo-socks
helaas ook gedupeerd.. Gemeld bij rabobank want daar is het geld heen gegaan, en moest van hun aangifte doen. Bij meer dan 3 aangiftes moet de politie een onderzoek opstarten naar deze oplichters
Re: Bamboo-socks
Vandaag, 11 februari, zijn de bestelde BambooSocks eindelijk aangekomen, verstuurd vanuit China. Het heeft bijna 3 maanden geduurd voor ze geleverd zijn. Ik had gedacht mijn geld kwijt te zijn, maar dat is dus niet zo. Volgende keer ga ik toch beter opletten bij wie ik iets op internet bestel.
kweenie
vindt dit leuk
Re: Bamboo-socks
Ik had zelf de verkeerde kleur besteld. Geprobeerd te wijzigen. Vriendelijk mensen via de e-mail dat ze zouden proberen te herstellen. Helaas kwam toch de verkeerde kleur. Op mijn vraag hoe ik het kon ruilen kreeg ik zonder, om te vragen, mijn geld teruggestort. Zonder het geleverde product terug te vragen.
Ik zeg heel netjes opgelost.
Ik zeg heel netjes opgelost.