LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dames, vraagje. Wat zijn jullie ervaring met BH's kopen?

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
HappyMaudje
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2015 13:30

Dames, vraagje. Wat zijn jullie ervaring met BH's kopen?

Ongelezen bericht door HappyMaudje »

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe bh van een goed merk om heerlijk mezlef te verwennen. Alleen heb je zoveel verschillende soorten als je op internet of in de winkels een kijkje neemt. Vandaar dat ik ook erg benieuwd ben waar en wat voor soort bh's jullie kopen. Ik zelf ga meestal naar de H&M, Haha, ik weet niet maar vind dat gewoon heerlijk zitten en om nou een lingeriezaak binnen te stappen durf ik ook niet echt. M'n oog is op het internet gevallen op een bh van LingaDore. Zijn jullie bekend met dit merk? Persoonlijk heb ik er zelf nog nooit van gehoord. Ik zou graag jullie mening willen horen wat jullie van de bh vinden en jullie aanraders. Zit zelf namelijk nogal erg over de prijs te twijfelen, maar hij is lovely.
Laatst gewijzigd door Radar op 19 feb 2015 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Dames, vraagje. Wat zijn jullie ervaring met BH's kopen?

Ongelezen bericht door Isabel1 »

als TS de bh's van de h&m zo heerlijk vindt zitten stel ik voor dat TS gewoon de rest van haar leven BH's bij de H&M koopt.....

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Dames, vraagje. Wat zijn jullie ervaring met BH's kopen?

Ongelezen bericht door tenormin »

HappyMaudje schreef:
om nou een lingeriezaak binnen te stappen durf ik ook niet echt.


Anno 2015 en geen lingerie zaak te durven binnenstappen? Vreemd. Maar nog nooit van dat merk gehoord. Ik ga voor Triumph. Prima lingerie.

natasja12
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 okt 2008 17:13

Re: Dames, vraagje. Wat zijn jullie ervaring met BH's kopen?

Ongelezen bericht door natasja12 »

Ik ga zelf altijd naar Livera. Zij helpen je daar prima, nemen de tijd voor advies, nemen de maten op, en kunnen zo dus een goed passend advies geven. als ze iets niet hebben bestellen ze het voor je.zonder aankoopplicht :)

Gesloten