Hallo allemaal.
Heb een vraagje aan de lezers.
Ben net terug van turkije Antalya en heb veel hotels van binnen gezien.
5 dagen voor onze vakantie kregen we te horen dat ons hotel nog niet klaar was.
We kregen een alternatief hotel zag er op internet goed uit en bijna zo goed als de vorige.
Ze hadden gemaild dat deze al af was en dat er zelfs al mensen naar toe waren geweest van hun reis buro . ..dat was niet waar het hotel was dus 12 uur eerder geopend voor het eerst.
Toen we daar aan kwamen was dat hotel ook niet echt af en we waren met 8 gasten in een groot hotel.
Andere hotel gevraagd wat we ook kregen. Maar dat was totaal niet wat we geboekt hadden het was meer een hotel voor 65 plus. En we hebben 2 kids die eigenlijk voor de zwembaden gingen met de glijbanen en internet café disco enz.
Eigenlijk was ik al zo moe dat ik niet weg meer wilden.(voelden me idd 65)
Maar de tour operator kwam ff kijken en zag dat het idd waar was wat we vertelden en bood weer een ander hotel aan royal wings en de kids gelijk van jaaa dus we waren met zijn 5 e weer inpakken en wegwezen.
Kregen een middag aangeboden voor de dolfijnen show en uiteindelijk. ook die ging niet door van wegen te weinig animo.
Belde gisteren het reis buro golden tour's en wat zeiden die het is uiteindelijk toch goed gekomen.
We hadden voor 8 dagen geboekt en uiteindelijk 3 en halve dag plezier er aan gehad.
Moeten we dit pikken????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 3(4) hotels moet je dat pikken in 8 dagen? Turkije
Re: 3(4) hotels moet je dat pikken in 8 dagen? Turkije
Dat is altijd zo als je voor een goedkope maatschappij kiest.
If you pay peanuts you get monkeys...
If you pay peanuts you get monkeys...
Re: 3(4) hotels moet je dat pikken in 8 dagen? Turkije
Je kan er daar heel moeilijk om gaan doen, of je kan je vakantie er niet door laten verpesten en er zelf iets van maken...
Dat is aan jezelf.
Heb een keer (in de wintertijd) in Turkije gezeten waar het apartement waar ik en mijn vriend inzaten afgebroken werd.
Op een gegeven moment had ik echt het idee dat alleen onze kamer nog stond.
Wanneer we de trap af op of gingen moesten we over het puin heen stappen.
Maar we hebben een geweldige vakantie gehad.
Het ligt dus echt wel aan je eigen instelling.
Dat is aan jezelf.
Heb een keer (in de wintertijd) in Turkije gezeten waar het apartement waar ik en mijn vriend inzaten afgebroken werd.
Op een gegeven moment had ik echt het idee dat alleen onze kamer nog stond.
Wanneer we de trap af op of gingen moesten we over het puin heen stappen.
Maar we hebben een geweldige vakantie gehad.
Het ligt dus echt wel aan je eigen instelling.