Wie kent er All inclusive aanbiedingen,deze reisaanbieder staat bij vakantiereiswijzer en je zou er als enige magic-life djerba kunnen boeken.
Ik zou graag weten of deze aanbieder betrouwbaar is en wie heeft er al gereist met hen.
thkx
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] All inclusive aanbiedingen,
Re: All inclusive aanbiedingen,
Ja ik ben er twee jaar geleden mee op vakantie geweest, tenmiste niet met hun maar met aloha travel volgens mij een pot nat.
Ze zijn anvr sgr en ander even checken op de anvr/sgr site.
Ze zijn anvr sgr en ander even checken op de anvr/sgr site.
@ Dia
Wij zijn twee keer naar verschillende locaties van Magic live geweest ,
een keer in Tunesië Madhia deze viel behoorlijk tegen . maar deze was ook het jaar erop uit de boeken verdwenen.
De tweede keer naar Belek in Turkije , dit was een erg mooi complex , zijn wel naar mijn mening Duits geörienteerd maar dit ter zijde ,
dit was 2004 en 2005 ter info.
Verder geen problemen gehad .
Wij zijn twee keer naar verschillende locaties van Magic live geweest ,
een keer in Tunesië Madhia deze viel behoorlijk tegen . maar deze was ook het jaar erop uit de boeken verdwenen.
De tweede keer naar Belek in Turkije , dit was een erg mooi complex , zijn wel naar mijn mening Duits geörienteerd maar dit ter zijde ,
dit was 2004 en 2005 ter info.
Verder geen problemen gehad .
Ik ga met de OAD naar de AutoRai. vorig jaar is mij dat erg goed bevallen. Goede bussen, niks op aan te merken dus! Lekker slapen met OAD ze zijn niet eens heel duur, zeg maar gerust dumpprijzen! Goed voor het milleu, want je kan beter met z'n allen met de bus dan allemaal met de auto. Ideaal!