LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ander vakantie hotel Corendon

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
mulmol
Berichten: 69
Lid geworden op: 16 nov 2004 08:30

Ander vakantie hotel Corendon

Ongelezen bericht door mulmol »

Hallo,

Wij hebben een reisgeboekt bij Corendon naar Egypte.
Speciaal voor hote l Sea star beau rivage. Op 17 april de tickets gekregen alles was correct. "s avonds ontdekte ik via het internet dat dit hotel niet meer werd aangeboden door Corendon. De volgende dag direct met hun gebeld (3x) en kreeg verschillende ontwijkende antwoorden. De zaak is verder gegaan via D-reizen en op 23 april om 17.00 uur kregen wij door dat Corendon niet meer zaken doet met het door ons geboekte hotel.
Wij kregen een aanbod van een ander hotel, wel is waar ook een 5* maar giga groot, geen eigen zwembad maar we mochten gebruik maken van de andere baden op het grote complex. De afstand was 15 km verder van Hurghada. Bijzonderheden kon Corendon niet geven van het hotel en op internet waren slechts 3 foto's te vinden (geen eens van het hotel zelf).
Wij vonden dit te veel onzekerheden ook gezien de ligging, grootte van het hotel en zwembad hebben wij besloten een ander hotel uit de Corendon gids te kiezen.
Helaas van Corendon geen enkele financiele medewerking gehad, alle extra kosten waren voor onze rekening.
De overige mensen die dit hotel geboekt hadden kregen dit pas in de bus naar het hotel te horen!!

Nu is mijn vraag na dit lange verhaal, is dit een rede om een klacht in te dienen bij de geschillencommissie.

Natuurlijk heb ik al een brief naar Corendon gestuurd, maar dit antwoord slaat nergens op.

Graag uw reactie

mvg
Henny

Dirkie
Berichten: 2943
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Ander vakantie hotel Corendon

Ongelezen bericht door Dirkie »

Mulmol vraagt het volgende
Nu is mijn vraag na dit lange verhaal, is dit een rede om een klacht in te dienen bij de geschillencommissie.
Even daarvoor schreef je
Wij vonden dit te veel onzekerheden ook gezien de ligging, grootte van het hotel en zwembad hebben wij besloten een ander hotel uit de Corendon gids te kiezen.
Als ik het goed begrijp, heeft Corendon dus iets anders aangeboden en daar ben je niet mee akkoord gegaan. Vervolgens heb je op eigen initiatief je reis veranderd. Als dat zo is, dan zijn de kosten inderdaad voor jezelf. Je hebt namelijk zelf die keuze gemaakt.
Het zou anders zijn, als Corendon je had laten kiezen uit een aantal accomodaties. Dan zouden de kosten voor Corendon geweest zijn.

Dit is overigens niet gebaseerd op kennis, maar op logisch nadenken. En dus kan ik er helemaal naast zitten

Gesloten