LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Anfi tauro gran canaria OPLICHTING??

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
rensbroks
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 aug 2010 13:55

Anfi tauro gran canaria OPLICHTING??

Ongelezen bericht door rensbroks »

Wij zijn afgelopen week met vakantie geweest op Gran Canaria. Daar kregen wij via onze reisorganisatie te horen dat we konden deelnemen aan een soort excursie van een mooi 5sterren resort. Hier konden we ook €30,- korting op een excursie mee verdienen + konden we het mooie strand van Amadore bezoeken (wat je zeker gedaan moet hebben op je vakantie). We zouden een rondleiding krijgen en daar een keer in de "keuken" mogen kijken zodat we misschien de volgende keer dat hotel gingen boeken.
Nou wij wilde dat weleens zien wat zo'n 5sterren resort inhoud, je werd met taxi opgehaald en teruggebracht + kreeg je er €30,- korting mee op een excursie. Dus we hadden niets te verliezen.

Die ochtend werden we opgehaald en de vrouw die ons had ingelicht over dit alles (van of via Neckerman reizen) ze ving ons even op voordat we de taxi ingingen. We kregen eerst 3 vragen:
1. Ben je tussen de 26 en 65 jaar
2. Ben je getrouwd of een relatie van minimaal 1 jaar
3. Heeft één van beide een vaste fulltime baan.

Nou de eerst vraag was al lastig mijn vriendin is 24. Dat maakte niet uit, ze moest maar gewoon zeggen dat ze 26 als we bij het resort aankwamen. De rest van de vragen (toelatingseisen) voldeden we wel aan.
Wij daarheen, kregen we daar van iemand van het hotel nog een hele vragen lijst opzich oppervlakkige vragen, maar ze vroegen ook naar onze paspoorten die hadden we niet bij. Dit vonden we al en beetje vreemd maar oke.
We werden daarna opgevangen door een uit Nederland afkomstige vrouw (die overgins heel aardig en netjes was). We kregen een uitgebreide rondleiding over het prachtige resort mochten alles zien en werden continu ondervraagd en op ons ingepraat. Over wat we deden, of dit niet iets voor ons was, wat onze droom vakantie was enz.
Nou naar mate de tijd verstreek waren we helemaal ingepalmd door deze vrouw (die zich gedroeg als soort vriendin) alles wat ze zei of vroeg beantwoorde je met JA. Daarna kwam het, er kwam een tweede vrouw bij tevens nederlands. Deze vrouw ging alles in orde maken want het was duidelijk dat dit echt iets voor ons was... De rekenmachine, pen en papier kwamen op tafel en het zo zou geregeld zijn. We moesten wel snel beslissen en dat kon niet vanuit nederland, want ze hadden daar een belasting voordeel en bla bla.
Ze deden het volgende aanbod:

* 2weken op Anfi tauro gran canaria binnen 15 mnd boeken.
* 3weken op ander bij anfi aangesloten resort over de gehele wereld keuze uit 4000 hotels / resorts (je kon de weken opnemen zoals je wilde van een minimum van 1 week) dit wel binnen 35 mnd boeken.
* Een cruise maken waarbij maar 1pers. betaald
* vervoer van en naar vliegveld.


Dit alles is alleen het verblijf, dus de vliegreizen moet jezelf boeken en zitten niet in de prijs inbegrepen. Dit werd aangeboden voor €4600,-

Opzich een mooi aanbod want het was een prachtig resort en dan zit je voor +/- €450,- pp / pw in een 5sterren resort.
We hebben het niet gedaan omdat de verkooptechnieken te agressief waren en je bijna je verplicht voelde om te tekenen en het hele verhaal gewoon niet goed voelde + we zulke vakanties ook niet bij ons vinden passen.

Maar ik denk dat er een hoop mensen die dit ondergaan zich laten inpalmen door de verkopers en gewoon hun handtekening zetten.

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met deze ervaring en er mensen zijn die wel getekend hebben en wat ze ervan vinden..

Groet Rens,
Laatst gewijzigd door rensbroks op 24 aug 2010 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Dinky2
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 sep 2008 08:31

Re: Anfi tauro gran canaria OPLICHTING??

Ongelezen bericht door Dinky2 »

Als je op je vakantieadres gevraagd wordt om ergens voor te tekenen voor een mooie aanbieding, dan is dat voor 99,999 % te mooi om waar te zijn, met alle ellende van dien, zoals timesharing enz.
NOOIT doen dus, behalve als je nog in Sinterklaas gelooft :lol:

galgenwaard
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2010 15:48

Re: Anfi tauro gran canaria OPLICHTING??

Ongelezen bericht door galgenwaard »

Wij hebben ook anfi bezocht en hebben ons inderdaad over laten halen. Mijn grootste punt is echter dat er in het contract specifiek staat vermeld dat het geen time share is. Maar door alle verhalen op internet begin ik toch te twijfelen of we hier wel goed aan gedaan hebben. Zijn er ook mensen met positieve ervaringen, want meestal reageren alleen de mensen met negatieve ervaringen.
Ben erg benieuwd. Ook wil ik wel informatie over hoe ik dit contract eventueel kan opzeggen.
hans

rensbroks
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 aug 2010 13:55

Re: Anfi tauro gran canaria OPLICHTING??

Ongelezen bericht door rensbroks »

Ik had er zo'n vreemd / raar gevoel aan overgehouden dat ik blij was dat we het niet hadden gedaan. Maar ik heb echter nooit een contract gelezen of gezien. Ben eigenlijk wel benieuwd wat daar daadwerkelijk allemaal in staat. Heb ook wel een naasten die dat kan beoordelen.
Het hoeft inderdaad geen oplichting te zijn. Maar mijn gevoel en de agressieve manier van verkopen deed mij dat vermoeden.

tanja_van-h
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 sep 2010 10:07

Re: Anfi tauro gran canaria OPLICHTING??

Ongelezen bericht door tanja_van-h »

hoi, mijn ouders zijn net terug uit gran canaria playa des ingles en ze zijn helemaal hotel de botel want ze hebben reizen gewonnen.....ze moesten voor deze gewonnen prijs wel even 2500 betalen...dit mocht achteraf maar...als ze nu betaalden...kregen ze er nog een reis bij..!!!! en heel toevallig heefd het stelletje dat met hun samen op vakantie was ook hetzelfde reizen pakket gewonnen en ook betaald....dit ruikt en klinkt aan alle kanten naar mijn mening naar oplichting te mooi om waar te zijn! en heb wat rond gegoogled en lees allerlei van dit soort verhalen...mijn moeder wil het nog niet geloven dus onderneemd nu geen actie....ze denkt dat het het wel goed komt.....kent iemand hier amadores??? want zo heet het concept dat haar een reizen pakket verkocht heefd en waar ze zogenaamd gewonnen heefd...verhaal van haar lijkt veselijk veel op het verhaal wat hierboven ergens beschreven werd ...ook de fles champagne was van de partij.... :shock: en gran canaria staat dus ook bekend om dit soort praktijken....kan iemand mij helpen zodat ik mijn moeder kan helpen...tis zo jammer geld!!!! alvast bedankt

berrie11
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 sep 2009 14:26

Re: Anfi tauro gran canaria OPLICHTING??

Ongelezen bericht door berrie11 »

Tanja van H.

Als je Googled kun je onderstaande link ook vinden.

http://www.infograncanaria.biz/html/nederlands.html

Dus nooit met Amodores in zee gaan!

rosita63
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2010 19:31

Re: Anfi tauro gran canaria OPLICHTING??

Ongelezen bericht door rosita63 »

Strikt genomen is het geen oplichting. Jij zet wel of geen handtekening en je kan weigeren. Maar de verkoopwijze is heel erg geraffineerd.
Mijn vriendin en ik hebben hetzelfde meegemaakt. Ondanks dat we wisten wat timesharing is, zijn we erin getrapt om in eerste instantie mee te gaan naar Anfi.
Hoe kwam dat? Op de boulevard van Maspalomas werden we aangesproken door een uitermate vriendelijke en amaibele vrouw, Daniëlle genaamd. Ze had een badge opgespeld met de tekst:Toerist Information Center.
Ze zag aan ons dat we pas aangekomen waren (wit) en vroeg ons of we interesse hadden een ander vakantieadres te gaan bezoeken. Ze vertelde dat het strand bij Maspoloma's te druk werd en vaak door de ruwe zee fors werd weggespoeld. (wat klopt) Daardoor had Gran Canaria besloten om een nieuwe baai aan te leggen met mooi wit strandzand helemaal vanuit de Carabiën overgebracht. (Amadores)
De bedoeling was, zo vertelde Daniëlle, dat we misschien die baai (Amadores) mooier zouden vinden en bijbehorend hotel (Anfi) zodat we volgende keer wellicht daar naar toe zouden willen.
Omdat ik er niets verkeerds in zag om mij eens verder te oriënteren spraken we af dat we de dag erna ernaar toe zouden gaan. We werden opgehaald met een taxi die ons naar Amadoris bracht. In het hoog gelegen Anfi werden verwelkomt met een kopje koffie en een jonge knul (ergens uit Twente) liep enkele vragen met ons door. We hadden nog geen argwaan omdat hij vertelde dat die vragen standaard waren om te zien of wij uberhaubt wel juiste kandidaten waren om eventueel in dat hotel te komen in de toekomst (inkomen).
Vervolgens kwam een Belg, Alain genaamd. Een rustige en zeer vriendelijke man (die zelfs nog een kennis van mijn vriendin kende), die ons eerst de hele geschiedenis van het Lin conglomeraat uitlegde. Ik was geboeid over de inzichten en het lef van de Zweed Lin en stelde veel vragen. Vervolgens liet Alain ons met een golfkarretje het hele terrein zien, kregen we een soort proeflesje met golven, liet hij ons een adembenemd mooi appartement zien en bracht ons weer naar boven. Al die tijd die wij er waren, heb ik slechts 1 toerist gezien! Aan het zwembad lag 1 vrouw in haar eentje en verder was er niemand, je hoorde geen stemmen van gasten, niets.
Ik kreeg het gevoel alsof we in het verblijf van Sauron waren uit de film van Lord of the Rings!
Alain legde ons uit dat hij ons een soort vakantiepakket wilde aanbieden. Gedurende drie jaar konden we voor 800 € per week heel luxe in het Anfi op vakantie en zelfs op alle plekken op de wereld waar Anfi een hotel bezat. Ook zat er een week cruise bij (dat beval mijn vriendin weer niet ;-) En bovendien:waarom zou je je voor drie jaar vastleggen op iets?
Mijn intuitie zei me duidelijk dat ik het niet wilde en hier niet mee in zee moest gaan. Bovendien beviel het me ook niet dat we er niet eens een nacht over mochten slapen of de aanbieding mee naar Nederland mochten nemen. Dat verschil van 5 % btw en 19 % btw is natuurlijk onzin.
Ik zei dus tegen Alain dat ik het hierbij wilde laten. Alain keek niet blij toen ik niet verder ging. Toen waren we al vier uur met hem bezig geweest en hij met ons. Als dank voor de moeite kregen we nog een gratis boottrip naar Mogan. Daar hebben we in die week nog gewoon gebruik van gemaakt. De taxi bracht ons weer terug. Wat grote indruk op ons heeft gemaakt is dat we ondanks dat we kritisch zijn in het begin niets in de gaten hadden en dat we veel stelletjes zagen die spaans benauwd keken en wel hadden getekend. Niet iedereen is in staat naar zoveel gestes NEE te zeggen. Dus pas op, ook voor zgn tourist info promotion!

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Anfi tauro gran canaria OPLICHTING??

Ongelezen bericht door sprookje »

Die ochtend werden we opgehaald en de vrouw die ons had ingelicht over dit alles (van of via Neckerman reizen) ze ving ons even op voordat we de taxi ingingen. We kregen eerst 3 vragen:
1. Ben je tussen de 26 en 65 jaar
2. Ben je getrouwd of een relatie van minimaal 1 jaar
3. Heeft één van beide een vaste fulltime baan.
Toch erg als hier al medewerkers van neckernamm al meewerken met zulke bedriegers.Ik zou toch even een klachtenbrief schrijven met de naam van die medewerker en laten weten waar zij of hij mee bezig is.
Werken voor een reisorganisator en tegelijk voor een timeschare bedriegers is mijns inziens schandalig!!
Dus melden.


schakel
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 dec 2010 21:25

Re: Anfi tauro gran canaria OPLICHTING??

Ongelezen bericht door schakel »

Europees Consumenten Centrum ECC over Timeshare en holiday clubs

Welke informatie moet u minimaal krijgen voor u tekent?

Lees vóór u iets tekent de inhoud van de timeshare overeenkomst. Daarin moet minimaal de volgende informatie staan:

* Naam, adres en rechtsvorm van de aanbieder en de eigenaar.
* Welk gebruiksrecht u precies krijgt en waarop (dus een precieze beschrijving van het onroerend goed en de ligging).
* De prijs die u daarvoor moet betalen en een overzicht van alle bijkomende kosten (services, onderhoud, belastingen enz.).
NB. Er mogen u later geen andere kosten worden berekend dan die in de overeenkomst genoemd staan!
* Als het object nog in aanbouw is: geplande opleverdatum en andere relevante gegevens (bouwvergunning, gas, water, licht, zwembad en andere voorzieningen).
* Hoe het beheer, instandhouding van het goed, onderhoud en de administratie geregeld zijn.
* Of er een systeem is voor ruil of doorverkoop en de kosten daarvan.
* Hoe en bij wie u de overeenkomst kunt opzeggen en eruit kunt stappen.
* Alles over de bedenktijd die u heeft na ondertekening.

De overeenkomst moet beschikbaar zijn in de taal van uw keuze. Hij wordt pas geldig als hij is voorzien van de plaats en datum van ondertekening en de handtekening van beide partijen.
Kunt u er na ondertekening nog van af?

Ja. Na ondertekening heeft u een bedenktijd van 10 kalenderdagen waarbinnen u het recht heeft te annuleren. Dat mag dan kosteloos en zonder opgaaf van redenen. Valt de 10e dag op een feestdag, dan heeft u de tijd tot de eerstvolgende werkdag. Zegt u schriftelijk op, dan geldt de datum van verzending. Het is dan wel verstandig om uw brief aangetekend te verzenden.
Wat als niet is voldaan aan de informatieplicht?

Als een of meer van de verplichte gegevens blijken te ontbreken in de timeshare overeenkomst, heeft u nog gedurende 3 maanden het recht deze op te zeggen. Ook dan hoeft u geen annuleringskosten te betalen.
Wanneer hoeft u pas te betalen?

U hoeft pas te betalen als de overeenkomst bindend is geworden. Dus pas na de bedenktijd van 10 dagen, of -bij het ontbreken van verplichte gegevens- na 3 maanden. Op verzoeken om eerdere aanbetalingen of voorschotten hoeft u dus niet in te gaan. Heeft u toch iets aanbetaald, maar zegt u de overeenkomst binnen de wettelijke bedenktijd op? Dan hoort u uw geld volledig terug te krijgen. Lukt dit niet, neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij om de betaling te laten terugdraaien.

Ik hoor graag van u wat u nu concreet heeft gedaan om uw geld terug te krijgen en of dat inmiddels gelukt is?

Zie ook:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 20&t=87745

meatingroom
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2011 17:21

Re: Anfi tauro gran canaria OPLICHTING??

Ongelezen bericht door meatingroom »

wij hebben ook tijdens onze vorige vakantie hierop ingetekend.achteraf op internet allerlei negatieve verhalen gelezen,maar ik moet zeggen,wij hebben zojuist geboekt voor onze eerste blok van twee weken vakantie in anfi tauro en dit ging perfekt,onmiddelijk werd ik geholpen door een vriendelijke medewerkster die ons verschillende mogelijkheden voorstelde,waarin te kiezen.wij staan er tot nu toe positief tegenover,laat ons hopen dat dit zo blijft :)

Yvette Lamers
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jan 2011 18:49

Re: Anfi tauro gran canaria OPLICHTING??

Ongelezen bericht door Yvette Lamers »

Misschien ook eens interesant om een onafhankelijke website te bekijken waarop mensen die wel op Anfi zijn geweest hun mening geven. :wink:

http://www.zoover.nl/spanje/gran-canari ... sort/hotel

Ivonne74
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 jul 2010 16:28

Re: Anfi tauro gran canaria OPLICHTING??

Ongelezen bericht door Ivonne74 »

Mijn ouders zijn twee jaar geleden op Gran Canaria geweest en hun is hetzelfde overkomen. Hebben veel geld betaald voor hetzelfde pakket. Vorig jaar hun eerste vakantie geboekt in Anfi Tauro. Was geweldig! Dus dit jaar wilden ze weer.
De resorts in de rest van de wereld werd niet meer over gesproken. Maar Gran Canaria was ook goed. Helaas waren alle Anfi resorts al volgeboekt, werd hun verteld. Er was wel een alternatief op Fuerteventura. Ik heb ze net opgehaald van het vliegveld, gedesillusioneerd! Ze hebben drie weken in een oud vervallen appartement gezeten, boven op een heuvel, koud zwembad, veren staken door het matras! Natuurlijk hebben ze er zelf wel wat van gemaakt, maar dit is natuurlijk je reinste oplichting. Ze spraken daar ook nog een Duitser, die hetzelfde pakket had gekocht. Hij probeert al maanden zijn boekingscode voor de cruise te krijgen, maar Anfi laat niets meer van zich horen!
Is deze zwendel al behandeld in het programma?? Ik zou graag iedereen willen waarschuwen, doe het niet!!!!

Ivonne74
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 jul 2010 16:28

Re: Anfi tauro gran canaria OPLICHTING??

Ongelezen bericht door Ivonne74 »

@Yvette Lamers: Die link gaat over de ervaringen die mensen hebben met het park zelf. Aan het park mankeert niets, het gaat over de zwendel met de zog. vakantiepakketten. Naïeve mensen worden op een agressieve manier iets aangepraat!

Yvette Lamers
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jan 2011 18:49

Re: Anfi tauro gran canaria OPLICHTING??

Ongelezen bericht door Yvette Lamers »

Beste Ivonne,

Het spijt me te horen dat de vakantie van je ouders op Fuerteventura zo teleurstellend was. Ik heb inmiddels met meerdere mensen gesproken die ervaring met andere resorts hebben en die zijn eigenlijk allemaal positief. Ik zelf ga van de zomer 3 weken naar Florida en als ik de Zoover beoordeling bekijk krijgt het resort een 8,5 en is iedereen tevreden met het resort. http://www.zoover.nl/verenigde-staten-v ... akes/hotel
Zoiets als Anfi kom je natuurlijk bijna nergens tegen en zeker niet in Europa. Als je een vakantie aanbieding krijgt van Anfi dan bekijk je het resort toch eerst op sites zoals Zoover alvorens je ja zegt om teleurstellingen zoals bij jouw ouders te voorkomen.

Ik ben zelf eerder zeer sceptisch als naïef en ik ben ook nooit agressief behandeld door Anfi :!: :!: :!:

Ivonne74
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 jul 2010 16:28

Re: Anfi tauro gran canaria OPLICHTING??

Ongelezen bericht door Ivonne74 »

Helaas doen oudere mensen dat niet zo snel, en daar maken ze handig gebruik van! Daarnaast gaat het er hier om , dat ze het tweede jaar totaal geen keus hadden. En was de service ver te zoeken. Ze konden ineens alleen maar op Fuerteventura terecht. De gang van zaken hier klopt gewoon niet, als je duizenden euro's betaal voor iets, mag je ook verwachten dat je krijgt waar je voor hebt betaald. Nogmaals, heb nu contact met Anfi en wacht af wat ze ermee gaan doen.

clubhunter
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 nov 2010 14:42

Re: Anfi tauro gran canaria OPLICHTING??

Ongelezen bericht door clubhunter »

Dit is nou precies waarin malafide organisaties zich onderscheiden van de goede.
Minachting van de klant, het niet nakomen van afspraken, nooit meer reageren op verzoeken of klachten zijn eerder regel dan uitzondering.
Er zijn zelfs organisaties die gedupeerden ook nog eens proberen aan te manen via een dubieuze incassobureaus die geen enkele rechtsgrond hebben, maar wel door dreiging en overrompeling nog meer schade aanrichten.
Om nog maar te zwijgen over resellers die wel even je timeshare voor je willen verkopen, maar eerst zelf geld willen vangen ...TRAP ER NIET IN.

Gelukkig zijn inmiddels de nieuwe europese timeshare richtlijnen van kracht geworden. Nu maar hopen dat de richtlijnen nageleefd worden, maar daar heb ik een hard hoofd in. Timeshare organisaties hebben vast wel weer nieuwe trucs in petto om verse slachtoffers in de val te lokken.

Leuk hoor, dat mensen proberen enige positiviteit in dit forum te brengen, maar de realiteit is toch echt anders. Daar kun je je ogen voor sluiten, maar ik kan jullie niet alleen uit eigen, maar ook uit ervaringen van ettelijke andere gedupeerden melden dat de ellende veel groter is als iedereen vermoedt. Wil je hier meer over weten, neem dan contact op met stichting TeCiN: http://timesharesprookjeofnachtmerrie.info/

Zou wel eens aardig zijn om eens een Tros Radar uitzending aan te wijden. Wel leuk: enkele gedupeerden, advocaat, RDO vertegenwoordiger en een europarlementarier erbij. Eens zien of we dan met zijn allen nog zo positief over timeshare en met name Holiday clubs blijven.......

shirton
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2011 11:24

Re: Anfi tauro gran canaria OPLICHTING??

Ongelezen bericht door shirton »

Wij zijn net terug van onze eerste week in Anfi Emerald (Tauro) met zes personen. Dit was een week om nooit te vergeten. Alles was perfect. Het appartement was gigantisch, precies zoals bij de rondleiding en de service is ook fantastisch. Wij hebben onze tweede week ook al geboekt, we zitten dan in Grand Anfi, van de week meteen even wezen kijken maar ziet er ook waanzinnig uit!. Wij hebben toen we net getekend hadden ook even onze twijfels gehad maar hier hoef je echt geen spijt van te krijgen. Ook zijn wij nooit agressief behandeld door de mensen van Anfi en is de service erg goed. ik heb een vast contactpersoon die ik ook vorige week even op ben wezen zoeken om een gezicht te krijgen bij de naam, werd erg gewaardeerd. Echt een topvakantie gehad!!

Ivonne74
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 jul 2010 16:28

Re: Anfi tauro gran canaria OPLICHTING??

Ongelezen bericht door Ivonne74 »

Ik wil nogmaals er op wijzen dat mijn klacht geen betrekking heeft op het park zelf. Want er wordt blijkbaar toch niet goed gelezen. Anfi Tauro was geweldig, mijn ouders hebben daar een super twee weken gehad. Dit verwacht je dan het tweede jaar ook, want daar heb je tenslotte voor betaald. Dit was totaal niet het geval, ze kwamen niet in een Anfi park terecht, maar in een park met veel mindere kwaliteit. Ze hadden simpelweg geen keuze, werd hun te verstaan gegeven. Nu moeten ze de cruise gaan boeken, maar ze krijgen amper contact. Inmiddels hebben ik wel contact gehad met Anfi en het lijkt er op dat ze het gaan oplossen. Als dit zo is, laat ik het zeker ook weten. Maar nogmaals de klacht gaat over de niet nagekomen beloftes bij aanschaf van het pakket!

benge27
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2011 15:38

Re: Anfi tauro gran canaria OPLICHTING??

Ongelezen bericht door benge27 »

Wij hebben inmiddels ook 2 weken doorgebracht in Grand Anfi, wat geweldig was.Wij zijn echter niet op het voorstel ingegaan om weken te kopen en volgens ons heb je dan veel minder rechten en keuzes voor de 3 vervolgweken. Heb in januari geprobeerd te boeken voor de zomervakantie en de enige mogelijkheid was Tenerife maar daar wilden we juist in de zomer niet naar toe. Nu willen we de weken toch wel graag opmaken, je hebt er toch grof voor betaald dus gisteren maar weer eens gebeld ( intussen was alles overgeschreven naar RCI want die hebben veel meer keuzes nl. 3700! resorts) Er werd me al meteen verteld dat we geen volwaardig RCI lid maar nog steeds Anfi-lid en daardoor is de keuze nog steeds heel beperkt. Gevraagd of er van november-februari nog mogelijkheden zijn om naar Canarische Eilanden te gaan. Helaas,0,0!! Er zijn voor november welgeteld 3!!accomodaties die nog te boeken zijn nl. 1 Fuentevertura en 2 in Malaga. We gaan nu dus maar naar Malaga, accomodatie stukken minder dan Anfi en je kunt het gewoon via internet boeken voor € 350,- per week in die periode. Beoordelingen zijn wel goed dus dat zal wel goed komen. Ik ben zeer benieuwd waar en wanneer we de resterende 2 weken kunnen opmaken. Ook lees is ik graag nieuwe ervaringen van mensen die nog vouchers hebben. Aan de cruise beginnen we al helemaal niet meer. Je kunt nu ook alleen maar bellen en je moet meteen al een voorstel doen voor periode en land, je kunt nergens inloggen om zelf iets op te zoeken.Je bent dus helemaal aan hen overgeleverd.

Gesloten