Beste Allen,
Helaas lees ik hier maar al te vaak negatieve berichten over D-reizen. Ik vond het hoog tijd om iets positiefs over D-reizen te melden.
Wij boeken al jaren reizen via D-reizen en hebben nog nooit iets negatiefs meegemaakt. We worden altijd netjes en correct behandeld, zitten altijd in zeer goede hotels en appartementen enz enz.
Natuurlijk betalen we altijd redelijk veel geld maar dan heb je ook zeker wat!
De dames van D-reizen weten waar ze over praten, zijn altijd vriendelijk en helpen je waar nodig.
Kortom... ik kan iedereen aanraden via D-reizen te boeken als ze een goed verzorgde vakantie willen.
Een zeer tevreden D-reizen vaste klant!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opsteker voor D-reizen
-
- Berichten: 124
- Lid geworden op: 16 jun 2005 17:40
Re: opsteker voor D-reizen
1 positieve reactie. Waar zijn de andere 15.999 999 ?
-
- Berichten: 319
- Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23
Re: opsteker voor D-reizen
mijn ervaring zal ik erop zetten als ik terug kom van een vakantie die ik bij d reizen hebt geboekt.
aankomende week vertrek ik ..
tot nu toe vriendelijke mensen en altijd tijd voor mij al kom ik met de gekste vragen aan ..
aankomende week vertrek ik ..
tot nu toe vriendelijke mensen en altijd tijd voor mij al kom ik met de gekste vragen aan ..
-
- Berichten: 299
- Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16
Re: opsteker voor D-reizen
Ik begrijp het nut van deze "opsteker" niet.
Als je redelijk veel geld betaalt, is het niet meer dan normaal dat je daar een goed produkt voor terugkrijgt.
Als je redelijk veel geld betaalt, is het niet meer dan normaal dat je daar een goed produkt voor terugkrijgt.
Re: opsteker voor D-reizen
Ook ik snap deze opsteker niet.
Ze kunnen zich pas bewijzen als er iets misgaat. Natuurlijk blijven ze vriendelijk als ze er lekker mee verdienen. Maar service gericht zijn en anticipatie mbt een probleem. Dat bewijst mij pas of een bedrijf een opsteker verdient en dat geldt niet voor D-reizen.
Mvg
Leonora
Ze kunnen zich pas bewijzen als er iets misgaat. Natuurlijk blijven ze vriendelijk als ze er lekker mee verdienen. Maar service gericht zijn en anticipatie mbt een probleem. Dat bewijst mij pas of een bedrijf een opsteker verdient en dat geldt niet voor D-reizen.
Mvg
Leonora