LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opsteker voor D-reizen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
iedje
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 jul 2005 12:16

opsteker voor D-reizen

Ongelezen bericht door iedje »

Beste Allen,

Helaas lees ik hier maar al te vaak negatieve berichten over D-reizen. Ik vond het hoog tijd om iets positiefs over D-reizen te melden.
Wij boeken al jaren reizen via D-reizen en hebben nog nooit iets negatiefs meegemaakt. We worden altijd netjes en correct behandeld, zitten altijd in zeer goede hotels en appartementen enz enz.

Natuurlijk betalen we altijd redelijk veel geld maar dan heb je ook zeker wat!

De dames van D-reizen weten waar ze over praten, zijn altijd vriendelijk en helpen je waar nodig.

Kortom... ik kan iedereen aanraden via D-reizen te boeken als ze een goed verzorgde vakantie willen.

Een zeer tevreden D-reizen vaste klant!

Globetrotter
Berichten: 124
Lid geworden op: 16 jun 2005 17:40

Re: opsteker voor D-reizen

Ongelezen bericht door Globetrotter »

1 positieve reactie. Waar zijn de andere 15.999 999 ?

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: opsteker voor D-reizen

Ongelezen bericht door woman4life »

mijn ervaring zal ik erop zetten als ik terug kom van een vakantie die ik bij d reizen hebt geboekt.
aankomende week vertrek ik ..
tot nu toe vriendelijke mensen en altijd tijd voor mij al kom ik met de gekste vragen aan ..

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: opsteker voor D-reizen

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Ik begrijp het nut van deze "opsteker" niet.
Als je redelijk veel geld betaalt, is het niet meer dan normaal dat je daar een goed produkt voor terugkrijgt.

Leonora
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 jun 2005 15:23

Re: opsteker voor D-reizen

Ongelezen bericht door Leonora »

Ook ik snap deze opsteker niet.

Ze kunnen zich pas bewijzen als er iets misgaat. Natuurlijk blijven ze vriendelijk als ze er lekker mee verdienen. Maar service gericht zijn en anticipatie mbt een probleem. Dat bewijst mij pas of een bedrijf een opsteker verdient en dat geldt niet voor D-reizen.

Mvg
Leonora

Gesloten