LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Arke gratis reistas actie

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
wim-hoogezand
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 jun 2006 06:50

Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door wim-hoogezand »

Ik boek een reis en dag later folder in huis met reistas actie.
Ik bellen om te vragen of ik er ook nog 1 kan krijgen maar nee niet mogelijk dag te vroeg geboekt.

Kinderachtig van Arke...

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door eeliane »

Tja als alle winkels en bedrijven moeten gaar reageren op een dag te vroeg of te laag is het einde zoek, jammer dan... dat u daar nog voor bent gaan bellen dat begrijp ik dan weer niet

wim-hoogezand
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 jun 2006 06:50

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door wim-hoogezand »

@eeliane

Nou wat andere winkels betreft als die een dag later een actie hebben na aanschafdatum dan doet 99% niet moeilijk krijg je het alsnog

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door sprookje »

Die plastieken reistassen zijn toch niets waard.Ik heb er hier thuis nog een paar liggen nog in de plastiek.
Er zijn er ook van jetair bij.
Aan iedereen die ze wil geef ik deze tassen altijd weg.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door G7 »

Dat ben ik niet helemaal met je eens Sprookje. Zo te zien op hun site is het wel een canvas tas op wieltjes.

Ik snap alleen niet dat Arke daar zo moeilijk over doet! Geef die man toch zo'n tas. Aan het eind van het seizoen, blijven ze er weer mee zitten. 8)

Ik zou 'm trouwens niet eens willen hebben met al die reklame erop. Vind ik die grote gele koffer bij Jiba veel mooier om te krijgen. :lol:

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door eeliane »

Die 1 % (dat zijn er dus nogal wat)die zich wel aan de regels houdt kan je het niet kwalijk nemen, waarom...

janxx
Berichten: 115
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:55

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door janxx »

krijgen krijgen krijgen. wat een hebzucht. typisch nederlands.

Eneco klant
Berichten: 135
Lid geworden op: 27 mar 2006 21:31

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door Eneco klant »

Nee, het gaat erom dat je met een vroegboek aktie klanten beloont. En niet frustreert als ze nog net iets eerder boeken dan de vroegboek aktie begint. Dan is het niet raar dat je je daarover als klant beklaagt. Daar is Tros Radar voor, om op te komen voor consumenten en domme marketingacties van bedrijven die alleen maar willen hebben, hebben, hebben, af te straffen. Want een beetje bedrijf zeurt niet over een tas met een inkoopprijs van pakweg € 25,-. Tui/Arke dus wel...

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door Dirkie »

om op te komen voor consumenten en domme marketingacties van bedrijven die alleen maar willen hebben, hebben, hebben
Wat dacht je van consumenten die alleen maar willen hebben hebben hebben. Typisch Nederlands, voor een dubbeltje op de eerste rang.
In dit geval jammer maar helaas. Gewoon te vroeg geboekt. Je valt buiten de aktie.

Dit valt onder de noemer: "Niet geschoten is altijd mis". Het was het proberen waard.

wim-hoogezand
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 jun 2006 06:50

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door wim-hoogezand »

Wat dacht je van consumenten die alleen maar willen hebben hebben hebben
Wat een onzin...dus ook maar niet gaan vroegboeken want die korting is ook maar voor de hebberigen...
Jij gaat dus nooit op voordeeltjes in want dat maakt je hebberig..

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door Dirkie »

win-hoogezand schreef:
Jij gaat dus nooit op voordeeltjes in want dat maakt je hebberig..
Dat heb ik nooit gezegd, want ook ik ben een typische Nederlander.

Wat ik min of meer wilde zeggen is het volgende. Soms lukt het wel en soms lukt het niet. En dan is het jammer, maar helaas.

Ik zou zelf ook om die tas gevraagd hebben. Wat ik niet gedaan zou hebben, is er hier melding van maken :lol:

Eneco klant
Berichten: 135
Lid geworden op: 27 mar 2006 21:31

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door Eneco klant »

Waarom nou hier geen melding van maken? Dat vind ik juist prima. Wim heeft tenminste informatie waar ik als consument iets aan heb. Dat kan ik van de meeste reacties op deze pagina niet zeggen. Het kwartje is blijkbaar nog steeds niet gevallen bij 'Dirkie'. Sowieso zit je bij Arke niet voor een dubbeltje op de eerste rang, maar betaal je gewoon gemiddeld een paar duizend euro als je met je gezin op zomervakantie wilt. Vervolgens zijn er mensen die hun zomervakantie boeken zodra dat kan. Als Arke dan ook een vroegboek actie start, dan moeten ze dat doen vanaf de dag dat er bij hun vroeg geboekt kan worden en niet een dag later. Da's dus gewoon dom van die marketingafdeling. Dergelijke acties worden al maanden tevoren bedacht, dus ze hadden daar gewoon rekening mee kunnen houden. Doen ze dat niet en zijn ze ook nog eens niet coulant, dan is het prima dat wij daar kennis van nemen. Weten we tenminste wat Arke aan klantenservice doet.

Marjon61
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2005 08:38

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door Marjon61 »

Ach, zo heeft Jiba nu ook weer een super :evil: actie.
Je krijgt bij je boeking een koffer gratis.
Maar...........je moet wel 9,95 Euro verzendkosten betalen.
Eh...gratis? De verzendkosten zijn bij TNT 6,20 Euro. Waar blijft de resterende 3,75?
Goed, voor dat geld krijg je nergens een koffer, maar gooi dan het woord gratis er niet in, want het is NIET gratis.

wzwarts
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 dec 2007 17:06

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door wzwarts »

Oke geen tas maar de vakantie wordt heel vaak verlengd of gekort omdat ze nogal wat vertragingen hebben.Diegene die afgelopen jaar naar Mexico zijn geweest kunnnen erover mee praten.Alleen daarom zou ik geen Arkefly willen vliegen. :idea:

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door eeliane »

laatste opmerking over deze nutteloze tas
je wilt er niet eens mee gezien worden!!!....koop zelf een leuke tas en besteed je tijd aan nuttiger zaken, weg dit topic te zot voor woorden,
echt hollands bah.

Eneco klant
Berichten: 135
Lid geworden op: 27 mar 2006 21:31

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door Eneco klant »

Ben blij dat jij je tijd nu aan nuttiger zaken gaat besteden eeliane. Je HOEFT niet op dit nutteloze topic te reageren hoor. Of op die andere 1145 topics waarbij je zo 'betrokken' was. Soort bezigheidstherapie?

janxx
Berichten: 115
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:55

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door janxx »

ben het volkomen met eelianne eens

Eneco klant
Berichten: 135
Lid geworden op: 27 mar 2006 21:31

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door Eneco klant »

Tuurlijk Jan. Da's ook logisch, gezien jouw achtergrond (alleen, wie is hier nou de echte zeikerd?):

Geplaatst op 29 Aug 2006 16:23 door janxx
--------------------------------------------------------------------------------

na 34 jaar met plezier in de touristenbranche gewerkt te hebben ben ik blij dat er langzaam een einde aan komt. het geklaag van de tourist wordt met de dag erger, willen alles voor niets, en verwachten het onmogelijke... gelukkig zijn er ook nog tevreden mensen en daar doe je het voor... zeikers blijf thuis. mensen met serieuse klachten hoeven niet op dit forum te klagen die worden direct geholpen door hun reisorganisatie. deze weten best wel of een klacht reeel is of gewoon weer iemand die gel terug wil.. groet janxx

janxx
Berichten: 115
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:55

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door janxx »

een reactie van 2 jaar geleden. hahahaaah wat ben jij voor iemand. leef vandaag en stop met miereneuken. als je dat tasje zo nodig hebt betaal ik het je wel. groet janxx

Eneco klant
Berichten: 135
Lid geworden op: 27 mar 2006 21:31

Re: Arke gratis reistas actie

Ongelezen bericht door Eneco klant »

Heb ik een tasje nodig? Lezen Jan! Jij blijkbaar wel aandacht...

Gesloten