LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Arke-TAD

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Battus
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 dec 2004 13:25

Arke-TAD

Ongelezen bericht door Battus »

Heeft iemand hier ervaringen met de touringcaroperator "Arke-TAD"?

Ik ben van plan om evt een reisje bij deze maatschappij te boeken en vroeg me af of er mensen zijn met goede en/of minder goed ervaringen.

Uncle Willy
Berichten: 68
Lid geworden op: 28 jul 2005 22:54

Re: Arke-TAD

Ongelezen bericht door Uncle Willy »

Een aantal chauffeurs van Arke-Tad uit Harderwijk zijn bij mij bekend en dan praat je wel eens over bepaalde bedrijven en mijn indruk is dat het bij Arke-Tad gewoon, net als bij elk ander touringcarbedrijf, op de normale wijze gaat.
Goed voor de chauffeurs en de chauffeurs zijn goed voor de klanten.
Wat wil je nu nog meer! En . . . (Er is altijd wel wat aan te merken.)

Uncle Willy

LJFrankenstein
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 feb 2005 12:58

Re: Arke-TAD

Ongelezen bericht door LJFrankenstein »

Gewoon een erg goed bedrijf.Maakt gedeeltelijk deel uit van het grote TUI Nederland.Basis geweest voor Arke Reizen dus meer dan 75 jaar ervaring !!

Veel chauffeurs hebben ook de pendel-, rond- en excursiereizen voor Arke Reizen gereden dus erg veel ervaring.

Kijk maar een op hun site ! Volgens mij zijn de bussen ook nieuw tot bijna nieuw !

Groeten,
LJFrankenstein !

rasbreuk
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 nov 2005 00:31

Re: Arke-TAD

Ongelezen bericht door rasbreuk »

Ja, inderdaad... voor de ene helft TUI en de andere helft is van Connexxion. Ook geen onbekende naam geloof ik!

Gesloten