LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Arke: vraag optie & ik krijg een boeking & faktuur!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.

Heb je wel eens een optie op een reis genomen, en een bevestiging met faktuur gekregen?

ja
0
Geen stemmen
nee
3
100%
 
Totaal aantal stemmen: 3

nash
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 feb 2006 22:29

Arke: vraag optie & ik krijg een boeking & faktuur!

Ongelezen bericht door nash »

Bij het uitzoeken van een vakantie, ben ik goed geholpen door het Arke Call Center. De juffrouw raadde mij wel aan, om toch nog even in de gids te gaan kijken. Prima, zal ik doen.

Kunnen ze de data even voor me in optie zetten? Dat kon natuurlijk.

Om te kijken of de vluchten nog vrij waren, moest ze wel mijn geboortedata van de hele familie hebben. Ik zocht er niets achter.

wat krijg ik tot mijn stomme verbazing? Een bevestiging van een reis en een faktuur. Per email, met een [email protected].

Direct het call center geprobeerd te bellen, maar de wachtrij was te lang. Ik heb van narigheid het Arke reisbureau in de buurt gebeld, en die hebben via het hoofdkantoor mijn reis kunnen annuleren.

Of het nu een optie was, ik kreeg een reisbevestiging en een faktuur. Het woordje optie, stond nergens.

Dit kan Arke toch niet bedoeld hebben!

Ik zal nooit meer via Arke call center info vragen, en ga lekker weer naar het gewone reisbureau.

Nash

Saskiac1977
Berichten: 45
Lid geworden op: 10 dec 2007 06:36

Re: Arke: vraag optie & ik krijg een boeking & faktuur!

Ongelezen bericht door Saskiac1977 »

Nee nog nooit meegemaakt, en ik denk ook dat dit op een vergissing berust...maar goed de reis kon nog geannuleerd worden........

kjongj
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 mar 2007 23:45

Re: Arke: vraag optie & ik krijg een boeking & faktuur!

Ongelezen bericht door kjongj »

Ook ik heb dit meegemaakt. Ik had telefonisch geinformeerd of er nog plaatsen vrij waren op de vlucht naar Antalya en ook ik kreeg een bevestiging. Wat bleek, deze info aanvraag had ik binnen 3x24 uur moeten annuleren.

Gesloten