LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ArkeFly - koude douche met hagelstenen
ArkeFly - koude douche met hagelstenen
Bij ArkeFly is een klantvriendelijke service not done!
Natuurlijk kun je het cabinepersoneel niet aanspreken op de service die zijn hun passagiers moeten bieden. Waarschijnlijk krijgen zij hun instructies afkomstig van een kantoorklerk die in zijn vrije tijd nooit met deze maatschappij zal vliegen, maar mogelijk zijn tijd doorbrengt met een hengel aan de Vinkenveense plassen.
Onze dochter met schoonzoon en baby van 9 maanden vloog eind december vanaf Schiphol naar Aruba. Een lege plaats naast hun kon gekocht worden voor 25 Euro om de baby op die plaats te laten slapen. Water moest ook gekocht worden, eten was nauwelijks aan de orde.
De terugvlucht vanaf Aruba via Corsow naar Nederland was veel dramatischer.
De (tegen extra betaling) gereserveerde plaatsen bleken niet beschikbaar omdat er (zoals gewoonlijk) een ander vliegtuig werd ingezet. De baby heeft 9 uur op een uitklaptafeltje gelegen, cabine personeel was uren bezig met tax-free waardoor lichten niet gedempt werden, pas na 3 uur vliegen was er gelegenheid voor een kleine (zeer beperkte) maaltijd en een eenmalig drankje.
ArkeFly organisatie, je moet je schamen!!!!!!
Natuurlijk kun je het cabinepersoneel niet aanspreken op de service die zijn hun passagiers moeten bieden. Waarschijnlijk krijgen zij hun instructies afkomstig van een kantoorklerk die in zijn vrije tijd nooit met deze maatschappij zal vliegen, maar mogelijk zijn tijd doorbrengt met een hengel aan de Vinkenveense plassen.
Onze dochter met schoonzoon en baby van 9 maanden vloog eind december vanaf Schiphol naar Aruba. Een lege plaats naast hun kon gekocht worden voor 25 Euro om de baby op die plaats te laten slapen. Water moest ook gekocht worden, eten was nauwelijks aan de orde.
De terugvlucht vanaf Aruba via Corsow naar Nederland was veel dramatischer.
De (tegen extra betaling) gereserveerde plaatsen bleken niet beschikbaar omdat er (zoals gewoonlijk) een ander vliegtuig werd ingezet. De baby heeft 9 uur op een uitklaptafeltje gelegen, cabine personeel was uren bezig met tax-free waardoor lichten niet gedempt werden, pas na 3 uur vliegen was er gelegenheid voor een kleine (zeer beperkte) maaltijd en een eenmalig drankje.
ArkeFly organisatie, je moet je schamen!!!!!!
Re: ArkeFly - koude douche met hagelstenen
de ouders kunnen het kind toch ook vasthouden??
ze moeten zich schamen
ze moeten zich schamen
Re: ArkeFly - koude douche met hagelstenen
Bos50
Maxiem.
Wat is dit voor een onzinnige opmerking. Natuurlijk kun je het cabinepersoneel WEL aanspreken op de service. Zij zijn daarvoor tijdens de vlucht verantwoordelijk en zij moeten er voor zorgen dat de service op niveau is!!!Natuurlijk kun je het cabinepersoneel niet aanspreken op de service die zijn hun passagiers moeten bieden.
Maxiem.
Re: ArkeFly - koude douche met hagelstenen
onzin.. cabine personeel voert ook alleen maar de regels van hoger op uit
Re: ArkeFly - koude douche met hagelstenen
@
Met collegiale groet, Maxiem.
Onzin.. dan moeten ze bij een andere baas gaan werken!~....... cabine personeel voert ook alleen maar de regels van hoger op uit
Met collegiale groet, Maxiem.
Re: ArkeFly - koude douche met hagelstenen
Er staat duidelijk bij ArkeFly DuoSeat beschreven dat de 25 EUr die je betaalt nog geen 100% garantie geeft op een extra stoel, zie hieronder.
Tevens is het zo bij elke maatschappij dat een baby (bijna) gratis is en op schoot vervoerd dient te worden. Wil je dit niet en wil je 100% garantie, waarom boek je voor een baby dan geen stoel tegen kindertarief? Goed, dan betaal je dus wel meer maar heb je de garantie dat deze echt een stoel heeft en heb je ook geen reden tot klagen.
Verder staat er ook duidelijk dat er maar 1 maaltijd en 1 drankje is inbegrepen, hierover hoef je naturlijk ook niet achteraf te klagen, dit kan je immers van te voren nalezen op de website.
Zelf hou ik ook niet van ArkeFly en kies dan ook niet voor de goedkope tickets van deze maatschappij. Jullie hebben dit wel gedaan en de redenen die je opnoemt in het berricht zijn dan ook niet echt gegrond vind ik zo, maar goed, wel weer een leer voor de volgende keer! Meer uitgeven en gewoon een vaste stoel tegen kindertarief boeken!
ArkeFly, geef jezelf de ruimte!
Bij ArkeFly kunt u (in combinatie met een stoelreservering) nu ook één of meerdere extra stoelen reserveren. U krijgt dan het aantal extra gereserveerde stoelen naast uw eigen stoelreservering, mits beschikbaar.
Dit kan vanaf € 25 per enkele reis en is te reserveren vanaf drie weken tot twee dagen voor vertrek. Tussen 48 en 24 uur voor de vlucht krijgt u via een e-mail te horen of het verzoek tot reservering van deze extra stoel(en) gehonoreerd kan worden. Mochten er geen extra stoelen beschikbaar zijn, krijgt u automatisch uw geld terug.
Deze service wordt aangeboden op alle vluchten met vertrek vanaf Schiphol en onze vluchten met vertrek vanuit Kathmandu (Nepal)
Tevens is het zo bij elke maatschappij dat een baby (bijna) gratis is en op schoot vervoerd dient te worden. Wil je dit niet en wil je 100% garantie, waarom boek je voor een baby dan geen stoel tegen kindertarief? Goed, dan betaal je dus wel meer maar heb je de garantie dat deze echt een stoel heeft en heb je ook geen reden tot klagen.
Verder staat er ook duidelijk dat er maar 1 maaltijd en 1 drankje is inbegrepen, hierover hoef je naturlijk ook niet achteraf te klagen, dit kan je immers van te voren nalezen op de website.
Zelf hou ik ook niet van ArkeFly en kies dan ook niet voor de goedkope tickets van deze maatschappij. Jullie hebben dit wel gedaan en de redenen die je opnoemt in het berricht zijn dan ook niet echt gegrond vind ik zo, maar goed, wel weer een leer voor de volgende keer! Meer uitgeven en gewoon een vaste stoel tegen kindertarief boeken!
ArkeFly, geef jezelf de ruimte!
Bij ArkeFly kunt u (in combinatie met een stoelreservering) nu ook één of meerdere extra stoelen reserveren. U krijgt dan het aantal extra gereserveerde stoelen naast uw eigen stoelreservering, mits beschikbaar.
Dit kan vanaf € 25 per enkele reis en is te reserveren vanaf drie weken tot twee dagen voor vertrek. Tussen 48 en 24 uur voor de vlucht krijgt u via een e-mail te horen of het verzoek tot reservering van deze extra stoel(en) gehonoreerd kan worden. Mochten er geen extra stoelen beschikbaar zijn, krijgt u automatisch uw geld terug.
Deze service wordt aangeboden op alle vluchten met vertrek vanaf Schiphol en onze vluchten met vertrek vanuit Kathmandu (Nepal)
Re: ArkeFly - koude douche met hagelstenen
Sorry hoor, maar deze punten vind ik er echt 'bijgezocht' om het verhaal kracht bij te zetten. Al dit soort dingen (net als de niet gegarandeerde duo-seat) zijn duidelijk op de website te lezen en men kan zich dus beter informeren alvorens te boeken. Da's net zoiets als een hotelkamer boeken waarbij in de beschrijving staat dat er een douche is en achteraf piepen dat er geen bad was.Bos50 schreef:... Water moest ook gekocht worden, eten was nauwelijks aan de orde.
Met duo-seats verdienen ze alleen extra op stoelen die anders toch leeg zouden blijven, vandaar dat er geen garantie gegeven wordt. Als men garantie wil hebben op die stoel moet die stoel gekocht worden, zoals Jas al beschrijft.
En nee ik werk er niet.
Sja dat kost natuurlijk een stuk meer. Veel nieuwbakken ouders gaan vaak juist nog vlug zo'n lange vlucht maken met zo'n kleine omdat het dan een stuk goedkoper is dan de stoel moeten betalen.Jas schreef:Wil je dit niet en wil je 100% garantie, waarom boek je voor een baby dan geen stoel tegen kindertarief? Goed, dan betaal je dus wel meer maar heb je de garantie dat deze echt een stoel heeft en heb je ook geen reden tot klagen.
-
- Berichten: 642
- Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
- Locatie: 51.926316, 4.450772
Re: ArkeFly - koude douche met hagelstenen
Via waar?Bos50 schreef:De terugvlucht vanaf Aruba via Corsow naar Nederland was veel dramatischer.
Re: ArkeFly - koude douche met hagelstenen
Ik denk dat daar CURACAO mee bedoeld wordt.
cvp
cvp
Re: ArkeFly - koude douche met hagelstenen
Voor alle mensen die in de maanden juni en juli gaan vliegen met ArkeFly...
Alvast gecondoleerd!
Arke gaat namelijk alle (eigen ) toestellen inzetten voor EK vluchten.
Daardoor zullen hoogstwaarschijnlijk alle Arkevluchten zelf worden uitgevoerd door toestellen van wetleasemaatschappijen.
Dit betekend dus vaak geen premium/comfortclass beschikbaar.
Cabine interieur dat compleet is afgeracht.
Lange vertragingen door technische storingen en te weinig capaciteit.
Alvast gecondoleerd!
Arke gaat namelijk alle (eigen ) toestellen inzetten voor EK vluchten.
Daardoor zullen hoogstwaarschijnlijk alle Arkevluchten zelf worden uitgevoerd door toestellen van wetleasemaatschappijen.
Dit betekend dus vaak geen premium/comfortclass beschikbaar.
Cabine interieur dat compleet is afgeracht.
Lange vertragingen door technische storingen en te weinig capaciteit.
Re: ArkeFly - koude douche met hagelstenen
Doe jij ook alleen maar wat jou baas je opdraagt zonder zelf na te denken?tiepmiep schreef:onzin.. cabine personeel voert ook alleen maar de regels van hoger op uit
Re: ArkeFly - koude douche met hagelstenen
Nee.. Maar je kan niet verwachten dat het cabine personeel alle plaatsen om kan gooien en het water gratis maakt. En vanalles van ze eisen.
Cabine personeel heeft het druk.. Ze zijn bezig met dingen die ze moeten doen.
Cabine personeel heeft het druk.. Ze zijn bezig met dingen die ze moeten doen.