LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ARKEFLY STOEL RES.

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
bootsveld
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2010 13:47

ARKEFLY STOEL RES.

Ongelezen bericht door bootsveld »

Hallo allemaal.
Let op als u boekt bij arke met een aantal personen, het is namelijk het geval dat je alleen maar de stoelen aan een gesloten kunt boeken.
Stel u boekt met vier volwassenen dan kunt u niet twee aan twee boeken daar het vliegtuig rijen per drie heeft. dus dat is even pech hebben staat nergens in de voorwaarden dat dit zo is. wel staat er groot geschreven dat u elke stoel kunt boeken die u wilt nou dat is echt niet zo lang leve de klant is koning en dan komt het nog mooier de prijs per stoel is 11€ dus even vangen vier maal is 44€ schoon in het laatje bij arke. dat is nou even makkelijk verdienen.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: ARKEFLY STOEL RES.

Ongelezen bericht door sprookje »

wel staat er groot geschreven dat u elke stoel kunt boeken die u wilt nou dat is echt niet zo lang leve de klant
Natuurlijk niet,als je economy boekt kun je alleen je stoel reserveren in economy class.
Zou mooi zijn al die mensen die confort class boeken zouden hun plaats ingepikt zien door mensen die goedkope stoelen gekocht hebben.
Wat wil je nou,je bent trouwens niet verplicht om een stoel te reserveren.
Die krijg je op de luchthaven ook wel,en dan moet je niet betalen. :roll:

bootsveld
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2010 13:47

Re: ARKEFLY STOEL RES.

Ongelezen bericht door bootsveld »

Ik bedoel natuurlijk in de klasse waar je ook voor hebt geboekt.Dat je elke stoel kunt boeken die je wil, maar voor de mensen die dit niet begrepen nu denk ik toch wel, en ja je kunt afwachten tot bij de luchthaven. maar je zult maar een vlucht hebben van +/- 12 uur en je vrouw of vriedin zit aan de andere kant van het gang pad leuk hoor.

Juist ja
Berichten: 225
Lid geworden op: 04 feb 2010 10:26

Re: ARKEFLY STOEL RES.

Ongelezen bericht door Juist ja »

bootsveld schreef:maar je zult maar een vlucht hebben van +/- 12 uur en je vrouw of vriedin zit aan de andere kant van het gang pad leuk hoor.
Dan zit je precies 45 cm uit elkaar. Das heel ver ja.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: ARKEFLY STOEL RES.

Ongelezen bericht door VioletPrue »

bootsveld schreef: maar je zult maar een vlucht hebben van +/- 12 uur en je vrouw of vriedin zit aan de andere kant van het gang pad leuk hoor.
Nou, mijn vakantie zou ook naar de Filistijnen zijn als ik wel helemaal een gigantisch breed gangpad tussen mij en mijn reisgenoot heb zitten.
Zeker als een vlucht meer dan 12 uur duurt, ik bedoel dan gebeurt het toch al gauw dat er films gekeken worden, een boekje gelezen en een tukkie gedaan.
Ik zou het niet kunnen verdragen als mijn reisgenoot daarbij niet mijn handje vast zou kunnen houden.
En wat te denken van het toiletbezoek?
Die hokjes zijn zo klein, daar moet je wel in je eentje in!
Moraal van het verhaal: geniet van uw vakantie en maak u niet druk om kleine dingen die geen halszaak zijn.

kooskoekedoos
Berichten: 135
Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21

Re: ARKEFLY STOEL RES.

Ongelezen bericht door kooskoekedoos »

Daarnaast worden vluchten die 12 uur duren meestal uitgevoerd met vliegtuigen die de configuratie 3-4-3 hebben..kunt u lekker met zn 4en naast elkaar in het midden, probleem ook weer opgelost. Al vind ik het juist fijn om samen aan het gangpad te zitten, dat is zo'n beetje de enige plek waar je je benen kwijt kunt :D

Juist ja
Berichten: 225
Lid geworden op: 04 feb 2010 10:26

Re: ARKEFLY STOEL RES.

Ongelezen bericht door Juist ja »

kooskoekedoos schreef:Al vind ik het juist fijn om samen aan het gangpad te zitten, dat is zo'n beetje de enige plek waar je je benen kwijt kunt :D
Tot ze met het eten voorbij komen en een deuk in je scheenbeen rijden als je ligt te slapen met je voeten in het gangpad.

jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: ARKEFLY STOEL RES.

Ongelezen bericht door jolanda77 »

stoel indeling 767-300 is 2-3-2


even google en dan zi je het
maar ik snap niet waar men zich druk om maakt zeg
45 cm uit elkaar nou nou

kooskoekedoos
Berichten: 135
Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21

Re: ARKEFLY STOEL RES.

Ongelezen bericht door kooskoekedoos »

@Juist ja

Daarom heb ik ook altijd scheenbeschermers aan als ik ga vliegen :D

aquino
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 aug 2010 18:43

Re: ARKEFLY STOEL RES.

Ongelezen bericht door aquino »

Dat is best een goed idee, ga ik ook doen als ik ze weer zie vliegen.

trudy81
Berichten: 630
Lid geworden op: 22 apr 2010 16:38

Re: ARKEFLY STOEL RES.

Ongelezen bericht door trudy81 »

Natuurlijk kun je niet elke stoel boeken die je wilt. Als een stoel al geboekt is dan zit er al iemand op.

Trudy

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: ARKEFLY STOEL RES.

Ongelezen bericht door VioletPrue »

trudy81 schreef:Natuurlijk kun je niet elke stoel boeken die je wilt. Als een stoel al geboekt is dan zit er al iemand op.

Trudy
Hé, zo breng de vliegtuigmaatschappijen op ideeën, stapelstoelen!
Helemaal knus, net een stapelbed, maar dan zittend in een vliegtuig.

trudy81
Berichten: 630
Lid geworden op: 22 apr 2010 16:38

Re: ARKEFLY STOEL RES.

Ongelezen bericht door trudy81 »

of gewoon gezellig bij elkaar op schoot.

Trudy

kooskoekedoos
Berichten: 135
Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21

Re: ARKEFLY STOEL RES.

Ongelezen bericht door kooskoekedoos »

trudy81 schreef:Natuurlijk kun je niet elke stoel boeken die je wilt. Als een stoel al geboekt is dan zit er al iemand op.

Trudy
Nee en het lukt mij ook nooit om de stoel van de piloot en de co-piloot te reserveren.....

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: ARKEFLY STOEL RES.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

of die van de cabin crew zit je lekker alleen.....

Gesloten