LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [b]TIP; Boek vliegvakantie via Duitse sites[/b]
[b]TIP; Boek vliegvakantie via Duitse sites[/b]
Via duitse sites en vliegvelden vliegen (Dusseldorf, Niederrhein) en vliegvakanties boeken is stukken goedkoper dan in Nederland. De prijzen zijn meestal incl. Bovenddien zijn de vluchtoeslagen niet zo belachelijk duur. In Nederland komt er vaak weekend, vakantie toeslag bij. Bovendien kun je kiezen vanaf welk vliegveld je vertrekt, met welke maatschappij en hoe laat vertrek/aankomst is. zie; www.lastminutereisen24.de En neen, ik heb hier geen belang bij. Maar ik baal van alle Nederlandse operators die schreeuwerig goedkope prijzen groots aankondigen waar vervolgens het dubbele bijkomt aan allerlei toeslagen.
Re: [b]TIP; Boek vliegvakantie via Duitse sites[/b]
Ja maar Jac, dan moet je wel toevallig in de buurt van een Duits vliegveld wonen, anders is het haast niet te doen. Maar ik begrijp wat je bedoelt.
Wij zouden eventueel van Niederrein kunnen vertrekken. Wonen in Beekbergen, dus niet zover van de grens. Ik ga eens kijken.
Wij zouden eventueel van Niederrein kunnen vertrekken. Wonen in Beekbergen, dus niet zover van de grens. Ik ga eens kijken.
Ik woon in amsterdam.Net 10 minuutjes van schiphol dus gaat het voor ons niet op. Wel erg jammer,want het kan een hoop schelen.Ik zal maar niet zeggen hoeveel een taxi ritje vanaf schiphol kost die 10 minuutjes.Maar ja als je moe bent wil je maar een ding naar huis. Geen gesjouw meer.Maar als ik die richting zou wonen nou dan ging ik in duitsland boeken en vertrekken. Helaas !!!!!!!!!!
misschien hebben jullie hier wat aan. Ik wou zelf dit jaar naar hotel obakoy in turkije. Maar via een nederlandse touroperator vind ik het te duur. Echter ik ben voor 2005 te laat om alsnog te kunnen boeken.
http://www2.neckermann-reisen.de/nec/index.jsp
kan je wel gewoon vertrekken vanaf amsterdam.
www.neckermann.de en dan op icoon reisen/urlaubswelt klikken.
wie heeft er nog meerdere links
http://www2.neckermann-reisen.de/nec/index.jsp
kan je wel gewoon vertrekken vanaf amsterdam.
www.neckermann.de en dan op icoon reisen/urlaubswelt klikken.
wie heeft er nog meerdere links
Sorry hoor ik snap niet waarom ik via Duitse sites zou moeten boeken.
Al mijn online bestellingen doe ik via de site http://www.vindsnel.nl, en NEE ik heb hier geen belangen in!
Ik heb nooit problemen gehad. Laatst een reis geboekt via deze site bij Reistotaal en geen enkel probleem. Ik bestel hier alles van boeken, cd's dvd's en dus ook vakanties. Nooit problemen gehad.
Groet,
Fraude
Al mijn online bestellingen doe ik via de site http://www.vindsnel.nl, en NEE ik heb hier geen belangen in!
Ik heb nooit problemen gehad. Laatst een reis geboekt via deze site bij Reistotaal en geen enkel probleem. Ik bestel hier alles van boeken, cd's dvd's en dus ook vakanties. Nooit problemen gehad.
Groet,
Fraude
Inderdaad is het voor mensen die in het westen van het land wonen qua afstand misschien in interessant om vanaf een duits vliegveld te vertrekken.
maar neem nou Munster osnabruck. De kosten voor het lang parkeren zijn minimaal (22 euro voor een week en elke volgende dag een euro geloof ik) Het is een klein vliegveld, lekker overzichtelijk dus.
Wij vinden het ideaal.
de kosten voor een treinkaartje zijn voor ons al duurder dan daar een week geprakeerd staan, en daarnaast is het inderdaad zo dat de reizen via duitsland echt goedkoper zijn, en prima geregeld.
Al met al kiezen wij ook het liefst om te vliegen via duitsland.
voor mensen die interesse hebben: www. fmo.de
maar neem nou Munster osnabruck. De kosten voor het lang parkeren zijn minimaal (22 euro voor een week en elke volgende dag een euro geloof ik) Het is een klein vliegveld, lekker overzichtelijk dus.
Wij vinden het ideaal.
de kosten voor een treinkaartje zijn voor ons al duurder dan daar een week geprakeerd staan, en daarnaast is het inderdaad zo dat de reizen via duitsland echt goedkoper zijn, en prima geregeld.
Al met al kiezen wij ook het liefst om te vliegen via duitsland.
voor mensen die interesse hebben: www. fmo.de
wij boeken al enkele jaren via www.0800alltours.de ,wij zijn zeer tevreden over de service , prijs , vliegveld (dusseldorf ) er is bij sommige hotels kinderkorting tot 17 jaar , in hun gids staan de vliegtuigmaatschappijen aangegeven en de tijden van vertrek en aankomst per data je kan dan zelf uitzoeken wat voor jouw de beste tijd en vliegtuigmaatschappij is, verder is de luchthavenbelasting veel goedkoper dan in nederland net als het parkeren daar. ondanks dat wij in het westen wonen gaan wij toch liever via dusseldorf . wij hebben al gevlogen met ltu, air berlin en condor en waren over alle maatschappijen zeer tevreden
ik heb dit jaar geboekt via www.reisinfo.net met de duitse Tui. Gaat dan gewoon via een nederlands reisburo. hele hoge kinderkorting gekregen.
weet niet of het goed is, want ik moet nog vertrekken. maar de eerste afhandeling was prima!
weet niet of het goed is, want ik moet nog vertrekken. maar de eerste afhandeling was prima!
Ik wil naar Thailand via Dusseldorf, dat scheelt dik 200 euro. een retourtje ICE ost volgens mij 27 euro (met kortingskaart) en rijdt direct vanaf Am,sterdam naar de luchthaven. Ik woon in amsterdam maar ik vind dit wel de moeite waard. De treinreis duurt 2 uur, maar daar tegenover staat dat het vanaf D. een directe vlucht is. (I.t.t. de meeste vluchten vanuit Amsterrdam waar je soms 6 uur in Hongkokng moet wachten oid). zijn er meer mensen die al vanaf Dusseldorf hebben gevlogen?
Ik ben vorig jaar vanaf Dusseldorf naar Tenerife vertrokken. Op de luchthaven goedkoop parkeren en je wordt met een monorail naar de vertrekhal gebracht! Air Berlin was heel goed (4 keer wat te drinken, lekker (gratis) eten, ze kwamen vaak langs met koekjes, zuurtjes en KitKat) Dit jaar gaan we naar de Dominicaanse Republiek en was Duitsland (in de herfst) 500 euro duurder dus gaan we vanaf Amsterdam met Martinair.