| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bedorven vakantie Turkije
Bedorven vakantie Turkije
Wij werden door Sky Airlines zomaar even op een andere vlucht naar huis geboekt. Maar de door ons duur betaalde vakantie in Turkije werd hierdoor met maar liefst 12 uur ingekort. Wij zouden volgens onze geboekte reis pas op zaterdagmiddag om 15.40uur terugvliegen. Nu werden wij op vrijdagavond om 23.30uur al uit het hotel gehaald en om 03.40uur ging de vlucht terug. Wij hebben geen leuke donderdagavond gehad, geen leuke laatste vrijdagavond gehad, zaterdag geen gezellig ontbijt en nog even bij het zwembad tot 12.00uur. Nee, om 8.00uur zaterdagmorgen waren wij al weer thuis in Nederland, terwijl wij nog in Turkije hadden moeten zitten. Als consument heb je hier totaal geen invloed op, terwijl jij wel diegene bent die de reis heeft betaald. Ik vind het niet kunnen dat een vliegmaatschappij een reisovereenkomst zomaar kan veranderen en dat alleen maar voor hun winst. Als reiziger ben jij je geld kwijt.
Ik zou er wel eens bij willen zijn als een directielid van Sky Airlines op zijn vakantie te horen krijgt dat zijn vakantie 12 uur wordt ingekort.
Dus pas op met deze maatschappij, je bent gewaarschuwd.
Ik zou er wel eens bij willen zijn als een directielid van Sky Airlines op zijn vakantie te horen krijgt dat zijn vakantie 12 uur wordt ingekort.
Re: Bedorven vakantie Turkije
Sky airlines is toch geen skytours neem ik aan ?
Van welke touroperator is deze reis geweest?
DTI misschien? in duitsland GTI geheten.
Sky airlines is de vliegmaatschappij, die duitsers voortrekt boven hollanders.
Die soms 1 vlucht maakt van oorspronkelijk 2. Die een lowcost principe hanteert.
Tja, over vliegtijden is veel geschreven, balen maar ik zou er niet zo zwaar aan tillen en overgaan tot de orde van de dag.
Boek volgend jaar gewoon een dag extra, zit je altijd goed.
Sky airlines is de vliegmaatschappij, die duitsers voortrekt boven hollanders.
Die soms 1 vlucht maakt van oorspronkelijk 2. Die een lowcost principe hanteert.
Tja, over vliegtijden is veel geschreven, balen maar ik zou er niet zo zwaar aan tillen en overgaan tot de orde van de dag.
Boek volgend jaar gewoon een dag extra, zit je altijd goed.
Gezeur over vliegtijden....slotje!!!!! Topic nummer 100.000. Ik ga het echt niet meer uitleggen. Nogmaals, slot erop.
Met maar 74 berichten ?Juist ja schreef:Gezeur over vliegtijden....slotje!!!!! Topic nummer 100.000. Ik ga het echt niet meer uitleggen. Nogmaals, slot erop.
slotjes doen we hier niet aan !
Touroperator was Alltours die een volledige pakketreis aanbood dus vlucht, vervoer en verblijf.
-
VioletPrue
Dus omdat u 12 uur eerder naar huis moest, heeft u 2 dagen van uw vakantie verpest door een lang gezicht te trekken.janrena schreef:Wij werden door Sky Airlines zomaar even op een andere vlucht naar huis geboekt. Maar de door ons duur betaalde vakantie in Turkije werd hierdoor met maar liefst 12 uur ingekort. Wij zouden volgens onze geboekte reis pas op zaterdagmiddag om 15.40uur terugvliegen. Nu werden wij op vrijdagavond om 23.30uur al uit het hotel gehaald en om 03.40uur ging de vlucht terug. Wij hebben geen leuke donderdagavond gehad, geen leuke laatste vrijdagavond gehad, zaterdag geen gezellig ontbijt en nog even bij het zwembad tot 12.00uur. Nee, om 8.00uur zaterdagmorgen waren wij al weer thuis in Nederland, terwijl wij nog in Turkije hadden moeten zitten. Als consument heb je hier totaal geen invloed op, terwijl jij wel diegene bent die de reis heeft betaald. Ik vind het niet kunnen dat een vliegmaatschappij een reisovereenkomst zomaar kan veranderen en dat alleen maar voor hun winst. Als reiziger ben jij je geld kwijt.
Zoals zo'n beetje iedereen weet, telt dag 1 en de laatsate vakantiedag als REISdag.
Die 12 uur is vervelend, maar het bleef op zaterdag.
Wat ik daarmee bedoel is dat uw reisdag, de zaterdag, in tact is gebleven en dat u niet op vrijdag al bent teruggevlogen.
Er is hier dus geen reden tot paniek en het is al helemaal zonde dat u uw twee laatste vakantie dagen heeft lopen mokken, terwijl u er just uit had moeten halen wat er in zat.
Ook een directielid van Sky Airlines kan dit overkomen en die man of vrouw zal er geen probleem van maken, omdat hij/zij vanwege zijn/haar functie weet dat dit kan en mag.
En die zal de laatste dagen van zijn/haar vakantie niet gaan lopen mokken.
-
rozemarijntje
zoals de vorige al zeggen ,zoveel topics over geweest...lees even terug alles,dan wordt u wat wijzer...
Helaas niet nee.angel1978 schreef:slotjes doen we hier niet aan !
Inderdaad WEER een topic over vliegtijden :S... Wanneer leren dit soort mensen het nou eens. Dit kan je met iedere touroperator en iedere airline overkomen. Is gewoon niets aan te doen. En nu gaan er vast mensen lopen roepen "jah maar als wij als consument niet in actie komen dan: bla bla bla bla"... Onzin! Als je je vakantie door zoiets al laat verpesten is er gewoon iets fundamenteels mis en ligt dat niet aan de laatste dag die 12 uur korter duurt.
Nogmaals het is super vervelend, maar om mensen nu op te roepen om niet meer met een bepaalde airline of touroperator op reis te gaan gaat mij iets te ver...
Slotje dus?
Nogmaals het is super vervelend, maar om mensen nu op te roepen om niet meer met een bepaalde airline of touroperator op reis te gaan gaat mij iets te ver...
Slotje dus?
-
rozemarijntje
GROOT SLOT
Doet de moderator, als tenminste iemand aanwezig is.rozemarijntje schreef:GROOT SLOT
Al die mensen die reageren van je moet niet zo zeuren e.d. zullen dit waarschijnlijk nog nooit hebben meegemaakt, of zullen wel bij een reisorganisatie werken of zo.
Wat betreft 2 dagen reistijd. De 1e zaterdag zijn we om 23.50uur geland in Turkije, dat hadden wij zo gepland. Dan ga je de terugreis laat op de zaterdagmiddag terug. En daar kies je voor. Als je dan vrijdagavonds al naar het vliegveld wordt gebracht en je moet mee met een andere vlucht die 12 uur eerder gaat. Sorry,
maar daar mag gerustig eens wat aan gedaan worden. Want rondom mij heen hoor ik al zat van die verhalen van mensen die hetzelfde is overkomen.
Bovendien als jouw eigen vlucht is vertraagd, of overboekt dan kun je na 3 uur wachttijd al een claim indienen die kan oplopen tot maximaal 600,00euro.
Hoeveel moet je dan wel niet krijgen als je op een geheel andere vlucht wordt ingepland met ook nog eens 12 uur reistijdverschil ?????
Laat Radar maar eens een enquette houden hoeveel mensen hiervan de dupe zijn geworden, dan komen de cijfers wel boven water.
Wat betreft 2 dagen reistijd. De 1e zaterdag zijn we om 23.50uur geland in Turkije, dat hadden wij zo gepland. Dan ga je de terugreis laat op de zaterdagmiddag terug. En daar kies je voor. Als je dan vrijdagavonds al naar het vliegveld wordt gebracht en je moet mee met een andere vlucht die 12 uur eerder gaat. Sorry,
maar daar mag gerustig eens wat aan gedaan worden. Want rondom mij heen hoor ik al zat van die verhalen van mensen die hetzelfde is overkomen.
Bovendien als jouw eigen vlucht is vertraagd, of overboekt dan kun je na 3 uur wachttijd al een claim indienen die kan oplopen tot maximaal 600,00euro.
Hoeveel moet je dan wel niet krijgen als je op een geheel andere vlucht wordt ingepland met ook nog eens 12 uur reistijdverschil ?????
Laat Radar maar eens een enquette houden hoeveel mensen hiervan de dupe zijn geworden, dan komen de cijfers wel boven water.
-
helpendhandje
Laat TrosRadar maar eens een tellen hoeveel topics er al over dit gaaaaaaaaaaap- onderwerp zijn geweest en hoeveel duidelijke uitleg en toelichting van vele forummers er al gegeven zijn.
Zit te wachten op de eerste die gaat klagen over het feit dat-ie met de auto op vakantie is gegaan, in de file kwam, daardoor een dag later bij zijn hotel komt en een nacht vergoeding gaat claimen. Net zo onlogisch.
Slot erop en de sleutel weggooien
Zit te wachten op de eerste die gaat klagen over het feit dat-ie met de auto op vakantie is gegaan, in de file kwam, daardoor een dag later bij zijn hotel komt en een nacht vergoeding gaat claimen. Net zo onlogisch.
Slot erop en de sleutel weggooien
EEN HEEEEEEEL GROOT SLOT.
Misschien dat u dan eens leert dat u aan de goden overgeleverd bent.
's Avonds en s' nachts vliegen is nu eenmaal goedkoper en aangezien u niet met een lijndienst gevlogen hebt.......
Misschien dat u dan eens leert dat u aan de goden overgeleverd bent.
's Avonds en s' nachts vliegen is nu eenmaal goedkoper en aangezien u niet met een lijndienst gevlogen hebt.......
Laat mensen dit maar lekker aankaarten, het is beleid wat van geen kant deugt. Je boekt iets en je wordt gewoon flink in de maling genomen. Wettelijk mag het misschien, maar het getuigt van lage normen en waarden...
De reacties om een topic slot zijn volkomen overbodig, je kan een reactie ook laten, niet iedereen hangt hier dagelijks rond.
De reacties om een topic slot zijn volkomen overbodig, je kan een reactie ook laten, niet iedereen hangt hier dagelijks rond.
U heeft m.i. geheel gelijk, mensen die hier de hele dag alles lezen, weten zo ongeveer wel hoeveel topics er zijn over een onderwerp als dit. Nieuwe klagers/vragers worden hier best wel lomp behandeld als ze met een voor hen nieuw probleem komen. En dat gehuil om een "slotje" is al helemaal storend, als iets je niet bevalt, hoef je toch niet gelijk te beslissen dat het voor anderen ook niet zinvol is?rvkeuken schreef:Laat mensen dit maar lekker aankaarten, het is beleid wat van geen kant deugt. Je boekt iets en je wordt gewoon flink in de maling genomen. Wettelijk mag het misschien, maar het getuigt van lage normen en waarden...
Overigens is niet iedereen even handig met het zoeke naar een al eerder geplaatst onderwerp.
Ik snap echt de ophef niet. Je boekt een 8-daagse reis met 2 reisdagen, je boekt geen vluchttijden bij een strandpakketje met een chartervlucht. Overal, ook op bevestigingen e.d., staat vermeld dat vluchttijden onder voorbehoud van wijzigingen zijn. Duidelijker kan echt niet. Daarom snap ik al die ophef niet. Mensen lezen niet, kijken met hun neus. Buiten dat wordt er hier ook nog eens 9 van de 10 keer een reisorganisatie, reisbureau of airline zwart gemaakt terwijl ze gewoon in hun recht staan en dit hele gedoe met vluchttijden overal vermeld staat, tot in de ANVR voorwaarden en algemene voorwaarden (waar mensen bij boeking mee akkoord gaan) aan toe.rvkeuken schreef:Laat mensen dit maar lekker aankaarten, het is beleid wat van geen kant deugt. Je boekt iets en je wordt gewoon flink in de maling genomen.
En als het eventueel wijzigen van vluchttijden niet bevalt dan boek je toch gewoon alles los? Losse accommodatie, losse lijndienstvlucht, zelf transfers regelen. Als mensen bijdehand genoeg zijn om op diverse fora hun ongenoegen te uiten zal het zelf uitzoeken van een reis bestaande uit losse onderdelen best lukken. Maar nee, dan betaald men de hoofdprijs. Dan toch maar voor dat kant en klare pakketje kiezen want dat is een stuk voordeliger. En vervolgens lekker klagen als de vluchttijden wijzigen en niet bevallen..........pffff.......
Wellicht moeten mensen de voorwaarden eens doorlezen alvorens te boeken. Daarnaast moet men eerst eens zelf nadenken en zich laten informeren alvorens een bedrijf onterecht zwart te maken op de diverse fora. Dat is pas een schande. Het noemen van 'slotje' valt daarbij in het niet.
Laatst gewijzigd door Juist ja op 25 sep 2010 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
janrena het punt is u bent op de juiste datum op vakantie vertrokken en u bent op de juiste datum terug naar huis vertrokken.U bent vrijdagavond om 23.30 opgehaald dus de vrijdagavond heeft lang genoeg geduurd om afscheid te nemen van je kennisen.
Natuurlijk begrijp ik wel dat dit niet leuk is maar er is nu eenmaal niets aan te doen,dus jammer voor u en spijtig dat je hier je laaste dagen door hebt laten verpesten.Ik begrijp ook dat het een zware nacht geweest is zolang wachten op de luchthaven en dan nog naar huis,haat het zelf ook om s'nachts te vliegen.En waarschijnlijk zijn jullie uitgeput thuisgekomen.Heel spijtig allemaal.
En nee, ik zou het ook niet leuk vinden maar ik zou wel proberen die laastste avond extra te genieten.
Natuurlijk begrijp ik wel dat dit niet leuk is maar er is nu eenmaal niets aan te doen,dus jammer voor u en spijtig dat je hier je laaste dagen door hebt laten verpesten.Ik begrijp ook dat het een zware nacht geweest is zolang wachten op de luchthaven en dan nog naar huis,haat het zelf ook om s'nachts te vliegen.En waarschijnlijk zijn jullie uitgeput thuisgekomen.Heel spijtig allemaal.
En nee, ik zou het ook niet leuk vinden maar ik zou wel proberen die laastste avond extra te genieten.
Laatst gewijzigd door sprookje op 25 sep 2010 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.