LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belabberde service Cheaptickets
Belabberde service Cheaptickets
Wie deelt de slechte ervaring met CheapTickets.nl?
Ik heb een boeking via CheapTickets uitgevoerd waarbij de reservering niet is gelukt, maar wel vast het geld van de rekening is afgeschreven. Ik probeer nu al een week om dit, via email en telefoon, recht te laten zetten. Emails worden echter niet beantwoord, en telefonisch is men zo goed als onbereikbaar: standaard komt een bandje met 'al onze medewerkers zijn in gesprek, er zijn 2 wachtenden voor u', het is echter al voorgekomen dat dit meer dan 3 kwartier duurt (a 30 eurocent per minuut, makkelijk verdienen!)
Vervolgens kan de betreffende medewerker maar op zeer beperkte wijze nadere informatie verschaffen waardoor ik, inmiddels een uur verder en 18 euro belkosten lichter, nog geen stap verder ben gekomen.
Boek dus niet via dit bedrijf!
Ik heb een boeking via CheapTickets uitgevoerd waarbij de reservering niet is gelukt, maar wel vast het geld van de rekening is afgeschreven. Ik probeer nu al een week om dit, via email en telefoon, recht te laten zetten. Emails worden echter niet beantwoord, en telefonisch is men zo goed als onbereikbaar: standaard komt een bandje met 'al onze medewerkers zijn in gesprek, er zijn 2 wachtenden voor u', het is echter al voorgekomen dat dit meer dan 3 kwartier duurt (a 30 eurocent per minuut, makkelijk verdienen!)
Vervolgens kan de betreffende medewerker maar op zeer beperkte wijze nadere informatie verschaffen waardoor ik, inmiddels een uur verder en 18 euro belkosten lichter, nog geen stap verder ben gekomen.
Boek dus niet via dit bedrijf!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 01 jun 2007 22:37
Re: Belabberde service Cheaptickets
wij hebben geboekt bij world ticket center (hetzelfde als cheap tickets hoe ik begrepen heb) en ons gebeurde hetzelfde. we konden alsnog boeken maar de eerste gegevens waren verloren gegaan en het bedrag wel betaald. vervolgens kwam er nog van alles bij waar vervolgens wel weer over te onderhandelen viel want dan deelden ze het bedrag en betaalden we de helft maar ondertussen loopt het bedrag wel op. we hebben ook dezelfde slechte ervaringen met dure telefoontjes en allerminst vriendelijke medewerksters. ik moet toegeven dat het al met al niet al te duur was, maar of het al het gedoe waard is...... hopelijk gaat alles goed over een maand als we gaan vliegen.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 jun 2007 22:39
Re: Belabberde service Cheaptickets
Ik sluit me helemaal aan bij jullie slechte ervaringen.
Ik boekte vrolijk een reis voor 2 personen en betaalde via IDeal. Maw dit was binnen 5 seconden afgeboekt van mijn rekening. Wat schetst mijn verbazing de website komt later met een melding over een storing bij de vliegmaatschappij waar de ticket geboekt word. Bij een normale webapplicatie wordt zo'n transactie dan teruggedraaid. Niet bij Cheaptickets! Ze krijgen daar blijkbaar wel een melding van en gaan de volgende dag op zoek naar de oorzaak. Eind van de dag krijg je een cryptisch mailtje over de storing en het geld zal worden teruggestort. Dat terugstorten duurt echter 5 dagen en kost je daarnaast een aantal dure telefoontjes omdat ze email slecht of niet beantwoorden.
Het personeel is echter vriendelijk moet gezegd worden maar erg onkundig.
Ik heb inmiddels geboekt bij vliegwinkel.nl wat een stuk beter ging.
Ik boekte vrolijk een reis voor 2 personen en betaalde via IDeal. Maw dit was binnen 5 seconden afgeboekt van mijn rekening. Wat schetst mijn verbazing de website komt later met een melding over een storing bij de vliegmaatschappij waar de ticket geboekt word. Bij een normale webapplicatie wordt zo'n transactie dan teruggedraaid. Niet bij Cheaptickets! Ze krijgen daar blijkbaar wel een melding van en gaan de volgende dag op zoek naar de oorzaak. Eind van de dag krijg je een cryptisch mailtje over de storing en het geld zal worden teruggestort. Dat terugstorten duurt echter 5 dagen en kost je daarnaast een aantal dure telefoontjes omdat ze email slecht of niet beantwoorden.
Het personeel is echter vriendelijk moet gezegd worden maar erg onkundig.
Ik heb inmiddels geboekt bij vliegwinkel.nl wat een stuk beter ging.
Re: Belabberde service Cheaptickets
ook ik deel deze ervaringen met iedereen.
HELE slechte ervaring met dit @!%$ bedrijf.
Wat een prutsers!
nog steeds bezig met een klacht uit augustus 2008! (nu oktober 2009)
niemand neemt verantwoordelijkheid, niemand staat je telefonisch fatsoenlijk te woord omdat je dan "woorden kan verdraaien".
Lekker belangrijk, ik heb zelf aangetekende brieven verzonden die men doodleuk "kwijt raakt".
En vriendelijke medewerksters??
Incompetente koeien zijn het!!
0162- 485070
dit nummer moet je bellen ipv dat dure 0900 nummer.
Niet dat je er wat mee bereikt, maar toch leuk he.
wat een @#@$bedrijf, ben in staat ze met een persoonlijk bezoek te vereren!
HELE slechte ervaring met dit @!%$ bedrijf.
Wat een prutsers!
nog steeds bezig met een klacht uit augustus 2008! (nu oktober 2009)
niemand neemt verantwoordelijkheid, niemand staat je telefonisch fatsoenlijk te woord omdat je dan "woorden kan verdraaien".
Lekker belangrijk, ik heb zelf aangetekende brieven verzonden die men doodleuk "kwijt raakt".
En vriendelijke medewerksters??
Incompetente koeien zijn het!!
0162- 485070
dit nummer moet je bellen ipv dat dure 0900 nummer.
Niet dat je er wat mee bereikt, maar toch leuk he.
wat een @#@$bedrijf, ben in staat ze met een persoonlijk bezoek te vereren!
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 09 nov 2009 15:39
Re: Belabberde service Cheaptickets
Helaas "hoor" ik veel van dat soort klachten online over deze website. Het zou slim zijn als ze er eens meer naar gaan luisteren - hun klantenservice uitbreiden - en ook aan het image denken en niet alleen aan het geld.
Op de lange termijn is dat toch wel behoorlijk belangrijk - de service.
Tip: gebruik gewoon een algemene vliegtickets zoekmachine (zoals http://vliegen.idealo.nl) en zoek dan zelf 'met de hand' je aanbieder en tickets naar keuze uit. Niet altijd meteen bij zo'n online aanbieder boeken.
Een website is zo gebouwd en de aanbiedingen zijn niet altijd transparant.
Succes...
& de beste tip voor het geld terugkrijgen is even stoom afblazen en vervolgens een lange, serieuze en professionele brief schrijven waarin je op een officiele wijze (afhankelijk van je exacte situatie, natuurlijk) dreigt met juridische stappen, mits je het geld niet per dan en dan terug krijg. Post werkt in dat soort gevallen veel officieler dan mail of bellen (ook juridisch gezien kan je naar voorgaande schrijvens verwijzen maar niet naar telefoongesprekken of e-mails.)
Helaas duurt het dan wel even, maar misschien gaat Cheaptickets/ Worldticketcenter dan eens luisteren.
Op de lange termijn is dat toch wel behoorlijk belangrijk - de service.
Tip: gebruik gewoon een algemene vliegtickets zoekmachine (zoals http://vliegen.idealo.nl) en zoek dan zelf 'met de hand' je aanbieder en tickets naar keuze uit. Niet altijd meteen bij zo'n online aanbieder boeken.
Een website is zo gebouwd en de aanbiedingen zijn niet altijd transparant.
Succes...
& de beste tip voor het geld terugkrijgen is even stoom afblazen en vervolgens een lange, serieuze en professionele brief schrijven waarin je op een officiele wijze (afhankelijk van je exacte situatie, natuurlijk) dreigt met juridische stappen, mits je het geld niet per dan en dan terug krijg. Post werkt in dat soort gevallen veel officieler dan mail of bellen (ook juridisch gezien kan je naar voorgaande schrijvens verwijzen maar niet naar telefoongesprekken of e-mails.)
Helaas duurt het dan wel even, maar misschien gaat Cheaptickets/ Worldticketcenter dan eens luisteren.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 dec 2009 15:49
Re: Belabberde service Cheaptickets
Tja. Had ik maar op radar.nl gekeken en had ik nooit mijn reservering gedaan via CheapTickets. Zij realiseren zich nog steeds niet dat zij verantwoordelijk zijn voor het onderhoud en fouten op hun site. Bij deze mijn ervaring met deze stelletje amateurs.
Op 20 oktober:
1. Ik ga on-line om ongeveer 8:40
2. Ik zoek voor de juiste reis tot ongeveer 8:50
3. Ik vindt de juiste reis: vluchtnummer HV5493 op 5 november om 14.05-AMS-Venetie(Treviso) en terugreis vluchtnummer HV5494 op 9 november) met Transvia. en maak de boeking.
4. Op een gegeven moment moet ik betalen met i-Deal, dat doe ik dan ook.
5. Na dat betaling voldaan is en terugkom bij de site van cheaptickets krijg ik een pagina met een fout melding op de site.
6. Ik ga na kijken of iets is mis gegaan met de betaling. Ik kan confirmeren dat wel is betaald.
7. Ik ga dus gerust naar mijn werk.
Twee dagen voor vertrek (3 november dus) heb ik nogsteeds geen ticket. Bel ik dus om te vragen wat ermee is gebeurt...
Antwoord: " Ja meneer... uw reis is al geweest"...
... Pardon????
"U heeft via onze site op 20 oktober 2009 2 keer geprobeerd een boeking te maken. De eerste poging is niet gelukt. Daarop volgend heeft u het nog een keer geprobeerd. De tweede poging is het gelukt om een boeking te maken. U heeft een boeking gemaakt voor vluchten met vertrek op 29 oktober van Amsterdam naar Tenerife en retour op 2 november 2009 met de luchtvaartmaatschappij Transavia."
... ONZIN!
Wie wil nou in Godsnaam naar Tenerife in de winter terwijl het de Kunst Biënnale in Venetië plaats vindt??? Mijn pubertijd is al lang geweest.
Probeer door middel van 3 keer met 0900 nummer (koste mij 34 euro trouwens... boven de 550 dat ik al kwijt was) en een mail verkeer van ongeveer 10 mails, het volgende duidelijk te maken:
1. Er is een fout opgetreden op de site tussen de betaling bij i-Deal en 9:03; die hebben jullie niet na gekeken in het eigen systeem, wel op mijn boeking. Kijk naar de beheer systeem van uw site en controleer die op fouten op 20 november tussen 8:20 e 9:03.
2. Er zijn duidelijk fouten in de registratie van mijn boeking. Namelijk: bestemming, datum en versturen van een bevestiging.
Vervolgens krijg ik alleen maar onzin terug gemail, door medewerkers die alleen naar een scherm kunnen kijken naar een foutieve boeking. keer, op keer, op keer....
Tot op heden heeft die waardeloos bedrijf nog steeds niet de site gecontroleerd en ook niet de provider.
Mijn geld ben ik kwijt, mijn reis moest ik boeken via een ander bedrijf (want die ervaring wou ik niet weer) en de klacht ligt nogsteeds bij CheapTickets... denk ik tot het eind der tijden(als ik naar de andere reacties kijk).
Mischien tijd voor een uitzending hierover?...
Op 20 oktober:
1. Ik ga on-line om ongeveer 8:40
2. Ik zoek voor de juiste reis tot ongeveer 8:50
3. Ik vindt de juiste reis: vluchtnummer HV5493 op 5 november om 14.05-AMS-Venetie(Treviso) en terugreis vluchtnummer HV5494 op 9 november) met Transvia. en maak de boeking.
4. Op een gegeven moment moet ik betalen met i-Deal, dat doe ik dan ook.
5. Na dat betaling voldaan is en terugkom bij de site van cheaptickets krijg ik een pagina met een fout melding op de site.
6. Ik ga na kijken of iets is mis gegaan met de betaling. Ik kan confirmeren dat wel is betaald.
7. Ik ga dus gerust naar mijn werk.
Twee dagen voor vertrek (3 november dus) heb ik nogsteeds geen ticket. Bel ik dus om te vragen wat ermee is gebeurt...
Antwoord: " Ja meneer... uw reis is al geweest"...
... Pardon????
"U heeft via onze site op 20 oktober 2009 2 keer geprobeerd een boeking te maken. De eerste poging is niet gelukt. Daarop volgend heeft u het nog een keer geprobeerd. De tweede poging is het gelukt om een boeking te maken. U heeft een boeking gemaakt voor vluchten met vertrek op 29 oktober van Amsterdam naar Tenerife en retour op 2 november 2009 met de luchtvaartmaatschappij Transavia."
... ONZIN!
Wie wil nou in Godsnaam naar Tenerife in de winter terwijl het de Kunst Biënnale in Venetië plaats vindt??? Mijn pubertijd is al lang geweest.
Probeer door middel van 3 keer met 0900 nummer (koste mij 34 euro trouwens... boven de 550 dat ik al kwijt was) en een mail verkeer van ongeveer 10 mails, het volgende duidelijk te maken:
1. Er is een fout opgetreden op de site tussen de betaling bij i-Deal en 9:03; die hebben jullie niet na gekeken in het eigen systeem, wel op mijn boeking. Kijk naar de beheer systeem van uw site en controleer die op fouten op 20 november tussen 8:20 e 9:03.
2. Er zijn duidelijk fouten in de registratie van mijn boeking. Namelijk: bestemming, datum en versturen van een bevestiging.
Vervolgens krijg ik alleen maar onzin terug gemail, door medewerkers die alleen naar een scherm kunnen kijken naar een foutieve boeking. keer, op keer, op keer....
Tot op heden heeft die waardeloos bedrijf nog steeds niet de site gecontroleerd en ook niet de provider.
Mijn geld ben ik kwijt, mijn reis moest ik boeken via een ander bedrijf (want die ervaring wou ik niet weer) en de klacht ligt nogsteeds bij CheapTickets... denk ik tot het eind der tijden(als ik naar de andere reacties kijk).
Mischien tijd voor een uitzending hierover?...
Re: Belabberde service Cheaptickets
beste Miguel dos Santos,
ik kan je alleen aanraden te bellen met het 0162 nummer van hierboven en direct te vragen naar mevr. Buitenhek. zij is van de afdeling klachtafhandeling.(of iets wat daarop zou moeten lijken in ieder geval)
Laat je niet afwimpelen en reageer boos, heel boos.
De kans dat je haar aan de lijn krijgt is nihil, maar als je daarna mailt, met haar naam daarin is de kans dat ze dezelfde dag nog per mail reageert wel aanwezig, verwacht ook daar niet teveel van, maar ok, dan heb je in ieder geval alvast een naam! Daar hebben wij al 3 maanden op moeten doen geloof ik...
Nogmaals, de incompetente 16jarige breezers aan de front-desk kunnen niets voor je betekenen, ze zijn gewoon niet in staat om te denken.
Heel veel succes, sterkte en kracht toegewenst in je strijd tegen de boevenbende die Cheaptickets heet.
overigens heb ik dus 14 maanden na dato een deel van de geleden schade retour, maar ik ben nog niet met ze klaar!
ik kan je alleen aanraden te bellen met het 0162 nummer van hierboven en direct te vragen naar mevr. Buitenhek. zij is van de afdeling klachtafhandeling.(of iets wat daarop zou moeten lijken in ieder geval)
Laat je niet afwimpelen en reageer boos, heel boos.
De kans dat je haar aan de lijn krijgt is nihil, maar als je daarna mailt, met haar naam daarin is de kans dat ze dezelfde dag nog per mail reageert wel aanwezig, verwacht ook daar niet teveel van, maar ok, dan heb je in ieder geval alvast een naam! Daar hebben wij al 3 maanden op moeten doen geloof ik...
Nogmaals, de incompetente 16jarige breezers aan de front-desk kunnen niets voor je betekenen, ze zijn gewoon niet in staat om te denken.
Heel veel succes, sterkte en kracht toegewenst in je strijd tegen de boevenbende die Cheaptickets heet.
overigens heb ik dus 14 maanden na dato een deel van de geleden schade retour, maar ik ben nog niet met ze klaar!
Re: Belabberde service Cheaptickets
Heb ook heel slechte ervaring met Cheaptickets. Het is gewoon een heel klantonvriendelijke online reisbureau. Wij zullen hoe dan ook geen tickets meer bij hen bestellen.
Vanwege prive omstandigheden moest mijn vader met spoed 's avond een ticket naar Los Angeles via Cheaptickets gekocht (de volgende ochtend vloog hij al om 9h00 naar LA). Omdat wij met spoed de vlucht moesten boeken, wisten wij ook niet wanneer hij terug kon komen. Daarom hebben wij voor de zekerheid maar voor 2 maanden geboekt. Nu blijkt dat de retourdatum niet kan worden gewijzigd, heb met Lufthansa en met Cheaptickets gebeld. Zij wezen steeds naar elkaar en weigeren om ons te helpen en het kan hen niet schelen dat hun klant dan probleem heeft om daar 2 maanden te moeten wachten. Heb van Lufthansa begrepen dat zij bij de transactie duidelijk moesten vermelden en heb tijdens het gesprek dat ook aangegeven, maar zij bleven maar mijn vragen niet beantwoorden en de servicedesk zei nog dat ik beter maar bij een reisbureau had moeten boeken.
Het is gewoon ongelofelijk en ongehoord dat zij een klant op deze manier in de kou konden laten staan!!!
Vanwege prive omstandigheden moest mijn vader met spoed 's avond een ticket naar Los Angeles via Cheaptickets gekocht (de volgende ochtend vloog hij al om 9h00 naar LA). Omdat wij met spoed de vlucht moesten boeken, wisten wij ook niet wanneer hij terug kon komen. Daarom hebben wij voor de zekerheid maar voor 2 maanden geboekt. Nu blijkt dat de retourdatum niet kan worden gewijzigd, heb met Lufthansa en met Cheaptickets gebeld. Zij wezen steeds naar elkaar en weigeren om ons te helpen en het kan hen niet schelen dat hun klant dan probleem heeft om daar 2 maanden te moeten wachten. Heb van Lufthansa begrepen dat zij bij de transactie duidelijk moesten vermelden en heb tijdens het gesprek dat ook aangegeven, maar zij bleven maar mijn vragen niet beantwoorden en de servicedesk zei nog dat ik beter maar bij een reisbureau had moeten boeken.
Het is gewoon ongelofelijk en ongehoord dat zij een klant op deze manier in de kou konden laten staan!!!
Re: Belabberde service Cheaptickets
Ook hier een achtelijke slechte service..
ticket geboekt van 27 maart van sharm el sheikh naar tunis. en terug op 19 april.
1. geboekt en betaling afgeschreven in 5 minuten,, nooit bevestiging gekregen..
2. na een half uur aan de telefoon te hebben gehangen eindelijk eens een medewerker aan de lijn gekregen.. en mijn boeking stond tussen de zakelijke boekingen...,
45 minuten later was dit gecorrigeerd en had ik eindelijk eens een bevestiging..
3. nu halverwege de vakantie, blijkt dat mijn terugvluvht staat geboekt op 19 juni...
4. nou na een half uur aan de lijn te hebben gehangen. wordt ik doodleuk naar egyptair doorverwezen om mijn ticket te weizigen... pardon; ik heb geboekt bij cheaptickets en die hebben een fout in het systeem, dus komt u maar terug op 19 juni en anders dient u dit te weizigen bij egyptair in cairo.. nou lekker dus voor een vermogen mag ik als klant naar egypte gaan bellen?!?! terwijl zij dit als service horen te regelen.. waarom betaal ik 18 euro voor een annuleringsverzekering??
zeer slechte klantenservice.. totaal geen reactie of diverse emails.. telefoon wordt nauwelijks opgenomen..
NOOIT meer bestel ik iets bij deze webwinkel.. kan net zogoed direct op egyptair de tickets bestellen, en dan hoeft dit dievenvolk niet door mij betaald te worden.
ticket geboekt van 27 maart van sharm el sheikh naar tunis. en terug op 19 april.
1. geboekt en betaling afgeschreven in 5 minuten,, nooit bevestiging gekregen..
2. na een half uur aan de telefoon te hebben gehangen eindelijk eens een medewerker aan de lijn gekregen.. en mijn boeking stond tussen de zakelijke boekingen...,
45 minuten later was dit gecorrigeerd en had ik eindelijk eens een bevestiging..
3. nu halverwege de vakantie, blijkt dat mijn terugvluvht staat geboekt op 19 juni...
4. nou na een half uur aan de lijn te hebben gehangen. wordt ik doodleuk naar egyptair doorverwezen om mijn ticket te weizigen... pardon; ik heb geboekt bij cheaptickets en die hebben een fout in het systeem, dus komt u maar terug op 19 juni en anders dient u dit te weizigen bij egyptair in cairo.. nou lekker dus voor een vermogen mag ik als klant naar egypte gaan bellen?!?! terwijl zij dit als service horen te regelen.. waarom betaal ik 18 euro voor een annuleringsverzekering??
zeer slechte klantenservice.. totaal geen reactie of diverse emails.. telefoon wordt nauwelijks opgenomen..
NOOIT meer bestel ik iets bij deze webwinkel.. kan net zogoed direct op egyptair de tickets bestellen, en dan hoeft dit dievenvolk niet door mij betaald te worden.
Re: Belabberde service Cheaptickets
Ik kan me aansluiten bij de 'Cheaptickets-nooit-meer' club. Ik heb één keer een ticket daar geboekt, en dat was één keer een ticket teveel. De service is inderdaad echt belabberd. Na boeking kreeg ik niet binnen 24 uur een bevestiging, omdat op de site staat dat je dan direct contact op moet nemen heb ik dat maar gedaan. Na 15 minuten 'al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld aub' was ik er klaar mee en heb ik opgehangen. Helaas had ik toen nog niet het 016 nr gezien, dus ik heb voor niks 15 minuten een service nr betaald. Uiteindelijk kreeg ik vlak na dat mislukte telefoontje m'n ticket, de bevestigingsmail die je zou moeten krijgen heb ik nooit gezien.
Een aantal dagen voordat ik zou vertrekken had ik nog wat vragen, dus die heb ik op de mail gezet (bellen had ik niet echt behoefte meer aan). Tot op heden (ik ben nu inmiddels al ruim weer een week terug) heb ik nog geen reactie op die mail.
Ongelofelijk toch!! Als je een mail hebt gestuurd ontvang je een bevestiging met daarin 'wij beantwoorden uw mail zo snel mogelijk'. Wat is zo snel mogelijk voor Cheaptickets???
Een werkdag??
Een week??
Een maand??
Een jaar???
Goed, zo was er nog wel meer. Kort samengevat: één keer en direct ook de laatste keer.
Een aantal dagen voordat ik zou vertrekken had ik nog wat vragen, dus die heb ik op de mail gezet (bellen had ik niet echt behoefte meer aan). Tot op heden (ik ben nu inmiddels al ruim weer een week terug) heb ik nog geen reactie op die mail.
Ongelofelijk toch!! Als je een mail hebt gestuurd ontvang je een bevestiging met daarin 'wij beantwoorden uw mail zo snel mogelijk'. Wat is zo snel mogelijk voor Cheaptickets???
Een werkdag??
Een week??
Een maand??
Een jaar???
Goed, zo was er nog wel meer. Kort samengevat: één keer en direct ook de laatste keer.
Re: Belabberde service Cheaptickets
@ Pimbog het is inderdaad een vervelende situatie, die zij zouden dit moeten rechtzetten als het daar is misgegaan en de juiste datum op de bevestiging stond. Stond de verkeerde datum (19-6) op de bevestiging dan is er helaas weinig aan te doen. Stond de juiste reisdatum op de bevestiging dan zouden ze een schadevergoeding moeten betalen.
Tja zoals de naam al zegt, beloven ze alleen goedkope tickets en verders niks. Meestal is de service dan ver te zoeken inderdaad.
Daar is een annuleringsverzekering niet voor.pimbog schreef:waarom betaal ik 18 euro voor een annuleringsverzekering??
Tja zoals de naam al zegt, beloven ze alleen goedkope tickets en verders niks. Meestal is de service dan ver te zoeken inderdaad.
Re: Belabberde service Cheaptickets
Ze beloven goedkope tickets, maar zelfs dát krijgen niet niet geregeld!
volgens mij gaan 9 van de 10 dingen fout die zij regelen......
Mensen wanneer wordt nou eens iets gedaan aan deze misstanden!
volgens mij gaan 9 van de 10 dingen fout die zij regelen......
Mensen wanneer wordt nou eens iets gedaan aan deze misstanden!
-
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 05 apr 2011 17:24
Re: Belabberde service Cheaptickets
Zijn die vliegtickets via Cheaptickets, worldticketcenter, tix, vliegticketes etc wel zo goedkoop?
Ze komen nadat je alle gegevens hebt ingevoerd toch gewoon met de vliegtarieven van de diverse firma's ? Dezelfde tarieven kun je direct & online ook bij die vliegmaatschappij zelf krijgen.
Wat heeft het dan voor'n voordeel om via zo'n ticketwederverkoper te boeken?
Ze komen nadat je alle gegevens hebt ingevoerd toch gewoon met de vliegtarieven van de diverse firma's ? Dezelfde tarieven kun je direct & online ook bij die vliegmaatschappij zelf krijgen.
Wat heeft het dan voor'n voordeel om via zo'n ticketwederverkoper te boeken?
Re: Belabberde service Cheaptickets
@urban,
je hebt gelijk.....
het beste kun je hen de goedkoopste prijs laten scannen en dan rechstreeks bij de maatschappij boeken.
Je wint er echt helemaal niets mee om bij Cheaptickets te boeken.
Je loopt alleen maar risico.
je hebt gelijk.....
het beste kun je hen de goedkoopste prijs laten scannen en dan rechstreeks bij de maatschappij boeken.
Je wint er echt helemaal niets mee om bij Cheaptickets te boeken.
Je loopt alleen maar risico.
Re: Belabberde service Cheaptickets
Onlangs nog 2 tickets geboekt voor een reis naar australie. Totaal geen problemen ondervonden met cheaptickets. Nette service e.d.
Re: Belabberde service Cheaptickets
Mee eens. Ook voor mij de 1e en laatste keer dat ik via hen vlieg.
- vluchtnummer was toch niet beschikbaar en veranderde door onkunde medewerker. Vertellen ze me dat via mail en dat ik binnen '24 uur moet bevestigen'. Bel me dan in zo'n geval, ik zit niet 24 u/dag aan de pc.
- men reageert niet op email
- ik moet hemel en aarde bewegen om een factuur te krijgen. je hebt als bedrijf wel wat beters te doen
- telefonisch kost dat enorm bedrag idd makkelijk verdiend.
- vluchtnummer was toch niet beschikbaar en veranderde door onkunde medewerker. Vertellen ze me dat via mail en dat ik binnen '24 uur moet bevestigen'. Bel me dan in zo'n geval, ik zit niet 24 u/dag aan de pc.
- men reageert niet op email
- ik moet hemel en aarde bewegen om een factuur te krijgen. je hebt als bedrijf wel wat beters te doen
- telefonisch kost dat enorm bedrag idd makkelijk verdiend.
Re: Belabberde service Cheaptickets
Welke service kreeg je dan?Joyce1990 schreef:Onlangs nog 2 tickets geboekt voor een reis naar australie. Totaal geen problemen ondervonden met cheaptickets. Nette service e.d.
Re: Belabberde service Cheaptickets
Ook hele slechte ervaring met cheaptickets! Hun zoeksite wijzigt nadat je deze hebt ingevoerd bestemmingsgegevens in andere. Hierdoor wordt het risico gelopen dat als je niet goed controleert tickets koopt naar een andere bestemming of vertrekplaats. Tevens allerlei verborgen kosten. Ik heb wat dat betreft betere ervaring met ebookers, goede service en geen verborgen kosten.
Re: Belabberde service Cheaptickets
Hoi mensen,
ik heb gister ook een reis via cheaptickets besteld, alles is gewoon bevestigd via email.. ticket=ticket en dan kun je ook geen problemen meer ondervinden daarmee of kunnen er ticketproblemen zijn ?
ik heb gister ook een reis via cheaptickets besteld, alles is gewoon bevestigd via email.. ticket=ticket en dan kun je ook geen problemen meer ondervinden daarmee of kunnen er ticketproblemen zijn ?
Re: Belabberde service Cheaptickets
Hoe bedoel je die vraag eigenlijk ?
In principe kun je gewoon zaken doen met deze partij en is er niet zoveel aan de hand, zolang je maar oplet wat je doet en de gegevens kloppen. Achteraf iets wijzigen kan problemen geven.
In principe kun je gewoon zaken doen met deze partij en is er niet zoveel aan de hand, zolang je maar oplet wat je doet en de gegevens kloppen. Achteraf iets wijzigen kan problemen geven.