LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] belair falliet?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
lind@

belair falliet?

Ongelezen bericht door lind@ »

regelmatig bezoek ik de site van belair waar ik verleden jaar ook mijn vakantie heb geboekt.
nu ging ik net even kijken of de nieuwe zomervakantie's er al bij staan zie ik dat ze falliet zijn.

ook de site van Belavia gekeken maar die zijn nog wel te bekijken

ik had ook de nieuwe reisgids aangevraagd bij belavia en ik kreeg een mail dat die na de kerstvakantie opgestuurd word

is belair en belavia 1 hetzelfde bedrijf??
want dan boek ik niks daar

ronald g

Re: belair falliet?

Ongelezen bericht door ronald g »

Niet bij boeken dat is duidelijk.het is een wirwar van bv`tjes de een weg dan de volgende. We zijn als consument al zover dat voor je met iemand in zee gaat eerst bij de kvk moet gaan controleren of ze nog bestaan. Internet is al zowiezo geen optie. die bedrijfjes zijn net paddestoelen zo gegroeid zo gerooid.

Ronald.

lind@

Ongelezen bericht door lind@ »

oww ik dacht dat belair wel een gerenomeerde touroperator was
:shock:

ze verwijzen je door naar de sgr en dan zit het toch wel goed als ze daar bij aangesloten zijn?

maar weet jij of belair en belavia 1dezelfde is dan?

oeps sorry ik lees het net op die site van sgr
1 dezelfde dus :oops:

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g »

Weer wat geleerd, als u een reis wil boeken loop eens bij het plaatslijke reisbureau binnen wie weet nog goedkoper ook. En zeker van een vakantie die niet uitgevoerd wordt door aircrash air.

ReisMeis

Ongelezen bericht door ReisMeis »

Voor alle duidelijkheid: BelAir is niet failliet maar heeft surseance van betaling aangevraagd.

BelAir is geen "beunhaas" maar een gerenommeerd bedrijf wat al dik 40 jaar actief was in de reiswereld.

De eventuele "gedupeerden" worden keurig schadeloos gesteld door de SGR, dus is er niemand (maar dan ook niemand) die z'n zuurverdiende centjes kwijt is!

Kortom, het is alleen maar jammer dat een van de oudste "prijsbrekers" van Nederland ter ziele lijkt te gaan want dat zal alleen maar betekenen dat de "grote jongens" (nog) meer macht krijgen en daar worden de reizen echt niet goedkoper van!

DL3B

Ongelezen bericht door DL3B »

In het Algemeen Dagblad van afgelopen Zaterdag 17-12-2005 staat het hele verhaal luid & duidelijk. Misschien dat je via www.ad.nl nog e.e.a. na kunt lezen.

Gesloten