LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BizzTravel denkt dat we beesten zijn!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Tirol12

BizzTravel denkt dat we beesten zijn!

Ongelezen bericht door Tirol12 »

Volop zin in onze vakantie! Ongeveer 10 weken voor gewerkt en ongeveer 3 maanden naar uitgekeken. 7.40 moesten we ons verzamelen bij de tongelre in eindhoven. Na 1 uur gwacht te hebben, kwam eindelijk onze bus 62 aan. Wij heel blij aangezien het -6 was.

Tot onze grote ongenoegen kregen we te horen dat we niet moesten want hun hadden ook 1,5 in de file gestaan.. We waren teleurgesteld in bizztravel maar dat kon onze vakantie niet verpesten. Een half uur later werd ons verteld dat we in moesten stappen en dat er nog plaats was. We zijn 3 keer de bus rondgelopen, masr er was helaas geen plaats. We gaven dit de derde keer aan, dus moesten zonder enige excuses naar de andere bus die ook naar dezefde stop ging.

We voelen ons beesten die van bus naar bus worden gestuurd in de stervende kou! We gaan nooit meer met bizztravel. Als je zo je klanten behandelt dan heb je geen bestaansrecht.

nathalie2000

Re: BizzTravel denkt dat we beesten zijn!

Ongelezen bericht door nathalie2000 »

Waar was je heen gegaan?

nevermind

Re: BizzTravel denkt dat we beesten zijn!

Ongelezen bericht door nevermind »

Volop zin in onze vakantie! Ongeveer 10 weken voor gewerkt en ongeveer 3 maanden naar uitgekeken.
Bij min 6 graden, zijn er wel eens ongelukken, opstoppingen, en nog meer, dus het kan best zijn, dat een bus vertraging had.
Wat het werken betreft, moet ik 52 weken werken en heb er zeker 51 weken naar uitgekeken om op vakantie te gaan.
Maar 10 weken werken en dan al op vakantie gaan, geef mij gauw het adres van je werkgever, daar kijk ik al lang naar uit. :wink:

Gesloten