LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] boek niet bij Grandair
boek niet bij Grandair
Nooi zo'n slechte reisorganisatie meegemaakt als Grandair, ze geven de verkeerde informatie over wat er allemaal te doen is! Wij zaten in Bodrum en daar zaten heel veel gestrande nederlanders die overboekt waren en vervolgens aan de andere kant van turkije werden geplaatst! En de terugvlucht was helemaal schandalig. Wij zouden om 06.30 uur terugvliegen naar rotterdam en dat werd de avond van te voren veranderd. Het werd toen 15.00 uur en werden we opgehaald met een bus om vervolgens 4 uur in de bus te hobbelen naar marmaris, terwijl wij 27 km van het vliegveld zaten! Dan vlogen we nog niet eens naar Rotterdam, maar naar Amsterdam en dan nog met een bus naar Rotterdam. Ik heb de hostess gebeld en gevraagd hoe dit kan en zei vertelde mij dat alles overboekt is! Wat wij hebben gedaan is gewoon naar het vliegveld gegaan en ingecheckt, want op mijn ticket staat 06.30 vanaf Bodrum naar rtd. En wij konden gewoon mee! Maar voor de andere mensen is het heel vervelend, want die hebben heel de dag gereisd om naar huis te mogen! Terwijl op hun tickets ook die vliegtijden staan!
Re: boek niet bij Grandair
Ook u zou ik willen adviseren om uw ervaringen hiermee, aan Trosradar te vertellen. Misschien kunnen ze er wat mee!
AK
AK