LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] boeken bij cnn tours

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

boeken bij cnn tours

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo, wij zijn net terug van een reis naar Turkije. We hadden geboekt bij cnn tours. We zijn gewoon benept. Ons hotel was vol, dus kregen we een plek in een ander hotel. We hebben met onze stomme kop ook nog 37,50 p.p. bij betaald ( met hun mooie babbels). De bereikbaarheid was slecht. De vluchttijden klopten niet. Het hotel zat vol met russen en die hadden een voorkeurs behandeling.
Gelukkig zag het er verder wel goed uit en was het weer perfect. Maar toch! Nooit meer cnn!!

snapdrniksvan

Re: boeken bij cnn tours

Ongelezen bericht door snapdrniksvan »

Ik dacht dat CNN een Amerikaans TV station is maar dat ze ook reizen verkopen....

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

Is die cnn sgr en anvr???

Danielle3

Ongelezen bericht door Danielle3 »

Ik heb juist een goede ervaring met CNN, maar dit kan met elke touroperator gebeuren en die russen tegenwoordig in TUrkije zijn echt vreselijk, ik weet het. CNN is SGR.

Har

Ongelezen bericht door Har »

Welke russen bedoel je? Misschiem de Sjechen,Finnen,Roemenen of J - Slaven, het generaliseren slaat weer toe, hoe gedragen wij ons in Turkije of de Duitsers of Engelsen ??.

Heb jij een website van CNN ??

Danielle3

Ongelezen bericht door Danielle3 »

www.cnntours.nl
Ik had trouwens geen last van russen of whatsoever.

G7

Ongelezen bericht door G7 »

En Har, ze zijn ECHT lid van SGR. Heel belangrijk!

:wink: Prettige dag verder[/b]

Holyfield

Ongelezen bericht door Holyfield »

Het is inmiddels al weer bijna 2 jaar geleden dat ik met cnntours naar Turkijke ben geweest. En ik heb er geen goed woord voor over. Ze komen afspraken niet na, kortom een waardeloze vakantie gehad.

Mijn advies is, spaar wat langer door voor een vakantie en ga niet met zo´n bedrijf in zee als ze geen lid zijn van de anvr. Al zijn ze lid v.d sgr is is alleen maar stichting garantie fonds. Met klachten die je indient schiet je niks op.

Ik heb ook mijn klacht bij hun gedoneerd en na aandringen kreeg ik een antwoord ( 3 maanden verder ). Ik kreeg een kortingsbon aangeboden van 10%. Daar zit ik helemaal al niet op te wachten. Als ze nu uit goed fatsoen meteen hadden gereageerd dan was ik al te vreden.

Met CNN zal ik dus nooit meer reizen en raad het mensen ook ten zeerste af om met deze touroperator in zee te gaan.

HENK WAAGMEESTER

Ongelezen bericht door HENK WAAGMEESTER »

Vorig jaar bij CNN TOURS naar HotelSUN GARDEN IN ALANYA geweest met mijn 2 Kinderen
mooi Hotel maar de meeste mensen waren na enkele dagen doodziek en er waren zeer veel mensen opgenomen in het Ziekenhuis het was zelfs zo erg dat er een hele afdeling was met mensen van ons Hotel! CNN TOURS heeft van alles belooft maar iedereen laten Barsten :twisted: ZELFS TERUG IN NEDERLAND LATEN ZE ONS allemaal in de steek:
wel wilt CNN TOURS geld verdienen van de klanten MAAR DE MENSEN HELPEN HOMAAR!

wie heeft er ook een slechte ervaring met CNN TOURS
u kunt mij hier over een Berichtje sturen
[email protected]

Gesloten