LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brandstoftoeslag Pegasus

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
faas1

Brandstoftoeslag Pegasus

Ongelezen bericht door faas1 »

Hallo allemaal,

Overal op het internet zie ik geruchten verschijnen dat er voor vluchten van Pegasus Airlines een brandstoftoeslag van 10 euro word geheven. Op zich natuurlijk geen enkel probleem iedereen weet dat de brandstof op dit moment extreem duur is.

Maar krijgen wij als reizigers hier ook nog bericht van van onze touroperator? En moeten we dat geld dan naar hun overmaken of moet dit direct aan de balie bij het inchecken :roll: ? Heeft iemand hier ervaring mee???

Alvast bedankt voor jullie reacties!

kjongj

Re: Brandstoftoeslag Pegasus

Ongelezen bericht door kjongj »

Wij hebben van Corendon begin maart een rekening gekregen voor deze brandstoftoeslag. Dit betreft een reis in de meivakantie. Ik denk dat binnenkort de rekening wel bij je op de mat ligt.

Searcher

Ongelezen bericht door Searcher »

Een x aantal weken voor vertrek schijnen er geen toeslagen meer te mogen worden doorberekend.
Kijk hiervoor even de ANVR voorwaarden na.

Ik heb althans bij mijn boeking via een Belgische Touroperator geweigerd om de 2e !! verhoging van de brandstof toeslag te betalen.
Dit werd geaccepteerd conform de Belgische reis voorwaarden.

hharteman

Ongelezen bericht door hharteman »

Denk dat je bij alle maatscappijen wel toeslag kunt verwachten.
Denk niet dat de prijzen gezakt zijn de laatste tijd als ik zo naar de prijzen aan de pomp kijk.
Bij Corendon € 15 pp en al via de Touroperator geincasseert in de definitieve afrekening van de reis die 2 juni gaat plaatsvinden en vorige week betaald moest worden.

Gesloten