LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Censuur reisbureau's ivm demonstraties Bangkok

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Badboy1
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 okt 2009 20:06

Censuur reisbureau's ivm demonstraties Bangkok

Ongelezen bericht door Badboy1 »

De reisbureau's doen net alsof er echt helemaal niets aan de hand is in Bangkok. Via de media is te horen dat ze nu demonstraties houden in het toeristisch gebied van Bangkok en bijvoorbeeld ook het belangrijkste winkelcentrum en dat is dan MBK.

Kijk ze vallen de toeristen niet aan ofzo en je zal er alleen maar last van hebben in de zin dat je bepaalde winkelcentra niet in kan of in bepaalde gebieden niet kan lopen. De ervaren Thailand/Bangkok ganger (of gewoon een ervaren wereldreiziger) zal zich er weinig van aantrekken maar er zijn genoeg mensen die door deze berichten hun reis wil afzeggen.

Maar wat doen de reisbureau's? Die roepen heel hard dat er niets aan de hand is en dat werkelijk niemand in Bangkok te vinden is (Tui meldt maar 40 Nederlanders in heel Thailand en niemand heeft er last van want die zitten niet in het toeristisch gebied...jaja...)
Op het Fox forum, toch wel het walhalla voor de klagers, is echt geen enkel woord over een demonstratie te vinden..
Ik heb het zelf geprobeerd en het woord demonstratie staat bij Fox op een spamlijst en wordt om deze reden eerst gecontroleerd door een medewerker....
Ja je raadt het al..ik heb verschillende pogingen gedaan m
maar er komt geen enkel bericht over de demonstraties op het forum van Fox.

Wat een censuur dus weer en niemand die het door heeft? Ook de telegraaf praat rustig mee met bijvoorbeeld Tui...Alsof Tui met merken als Arke en Holland International maar 40 klanten in Thailand heeft...en daarvan zit het grootste gedeelte in een rondreis..yeah right...

Dr Bob
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 jul 2009 13:42

Re: Censuur reisbureau's ivm demonstraties Bangkok

Ongelezen bericht door Dr Bob »

Waar je je al niet druk om kan maken...

Uit je reactie maakte ik in eerste instantie op, dat je wist waarover je praatte..maar helaas...

Ik spreek niet tegen dat er heftigeacties worden gevoerd in Thailand, maar er zijn voldoende gebieden waar je daar helemaal niets van merkt...

Gesloten