Overigens blijkt rechtstreeks boeken bij de vliegmaatschappij goedkoper, omdat dan de boekingskosten lager zijn.
Dus toch CheaTTickets.nl!!
![Mad :x](./../images/smilies/icon_mad.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
flash schreef:Na de laatste reactie van Cheaptickets (zie hierboven) zijn er wat mails heen en weer gegaan. Cheaptickets geeft toe dat ze mij die vrijdagavond beter hadden moeten informeren.
Er is dus wel aandacht aan mijn klacht besteed, maar verder dan het uitwisselen van informatie zijn we (nog) niet gekomen.
Een bedrijf is zo goed als hun klachtenafhandeling is!
rvkeuken schreef:De te bewandelen weg is dus:
als het fout gaat: gelijk bellen,
telefoongesprek per email laten bevestigen.
Mocht er een meerprijs komen, je niet laten afschepen, maar bekende communicatiekanalen gebruiken, zoals dit forum.
Vervolgens krijg je een aanbod, waarschijnlijk met het verzoek tot een positief bericht op het forum.
Ik ben benieuwd of dit ook zo gegaan was als je niet op het forum geklaagd had.
Guicha schreef:Goh,
dan heeft B. Buytenhek in die 2 jaren dat ze er zit toch wel het eea bijgeleerd.
Fijn voor de mensen bij wie het nu fout gaat dat ze wat eerder reageren EN het naar behoren oplossen, zo het schijnt dan in dit geval.
Wel beetje triest dat ze in het openbaar op dit forum gaan zitten verdedigen...
Desalniettemin raad ik het iedereen af bij dit bedrijf tickets te boeken, wij hebben doodleuk 2 jaar kunnen wachten voordat er ook maar iets werd vergoed en zelfs toen niet eens schadeloos gesteld...
Excuses voor een verknalde vakantie kun je ook rustig vergeten.
Nog steeds word ik bij het lezen van topics over Shittickets.nl of het zien van reclame van ze agressief
Wel fijn dat de klacht naar tevredenheid is opgelost inderdaad, maar als je eerst een klacht moet indienen om op een normale manier behandelt te worden dan zit er bij dat bedrijf volgens mij al iets niet goed...flash schreef:Cheaptickets heeft mij het volledige bedrag aan meerkosten vergoed!
Ik moet toegeven, uit de manier waarop Cheaptickets mijn klacht heeft aangepakt en afgehandeld blijkt dat er een professionele organisatie achter zit. De communicatie over mijn klacht was steeds snel en correct.
Zoals ik eerder stelde: Een bedrijf is zo goed als hun klachtenafhandeling is!
Het is dus wel van belang dat je direct contact opneemt als er met een boeking iets misgaat en je dan ook niet met een mondelinge toezegging laat afschepen. Vraag altijd om een bevestiging per mail over wat je hebt afgesproken.
U moet ook vóór u iets koopt rondkijken, niet er na.holandarob schreef:Laatst een ticket naar Indonesië geboekt bij Cheaptickets.
Kijk ik op de site van de luchtvaartmaatschappij blijkt dat ik 50€ goedkoper uit ben als ik rechtstreeks geboekt had. Conclusie; Koop je ticket bij de luchtvaartmaatschappij zelf, dan ben je veel goedkoper uit!
Waarom zou het dan niet opgelost zijn? Ik neem aan dat als er bij u op het werk problemen zijn met klanten, die toch ook netjes worden opgelost. Dus waarom zouden andere bedrijven dat dan niet kunnen doen?Willy.T schreef:
Ik denk zelf van niet, maar het gaat nu uiteindelijk om het resultaat.