Ik wil graag even benadrukken nooit een ticket te boeken bij cheaptickets.nl. Zeer slechte klantenservice!
Mijn verhaal, wat zeer veel irritaties oplevert:
-2 tickets geboekt (ik ben de hoofdboeker)
-1 spelfoutje (ontdekt medereiziger in bevestigingsmail)
-Vervolgens direct een belletje gepleegd om dit door te geven (een flinke tijd in de wacht EUR 0,25 p/m)
-EUR 50,- betalen voor dit spelfoutje, binnen 24uur overmaken en dit wordt dan telefonisch doorgegeven
-Vervolgens geen nota ontvangen, dus geen gegevens, weer gebeld, laat madam v/d klantenservice weten "Ohw, nou we sturen de nota direct op, wel binnen 24uur betalen, anders vervalt de ticket. En u mag trouwens blij zijn dat u op tijd belt anders waren de kosten EUR 100,- geweest." Goh, wat fijn!
-Nota uiteraard na telefoontje direct ontvangen, kloppen de gegevens NIET! Weer een mail gestuurd .... natuurlijk geen reactie
-Dan maar weer een duur telefoontje plegen, eeuwig in de wacht...

-Weer bellen, opnieuw in de wacht...krijg ik te horen dat ik eerst het geld moet overmaken, dan pas worden de gegevens veranderd! Terwijl er in de mail met de nota staat "Controleer de gegevens"????
Vervolgens krijg ik te horen dat ik tijdens mijn stop met de trein moet reizen, ik kon dit werkelijk nergens terugvinden! Fijn dat ik dit ook ff weet!
-Dan nog wat, als het weekend was geweest, dan stond het bedrag w.s. niet binnen 24uur op de rekening v. Cheaptickets, de medewerker beaamde dus eigenlijk dat ik dan een probleem had gehad...ongelooflijk!
*Een zwaar geirriteerde klant die een slechte klantenservice NIET WAARDEERT!*