Goedenavond, onze terugvlucht van Paphos naar Amsterdam (HV 5518) op 23 oktober was met ruim 4 uur vertraagd. Reden dus om een claim in te dienen. Via de site van TUI kun je het formulier invullen en de desbetreffende vlucht aanklikken alleen die staat er niet tussen. Ze geven als reden aan dat er vanaf 21 oktober door een technische probleem de vertraagde vluchten er niet op krijgen. Er wordt aan gewerkt maar duurt nu toch wel erg lang.
Is er nog iets anders wat wij kunnen doen? Andere met vergelijkbare ervaring? Of gewoon geduld hebben .
Hartelijk dank voor het meedenken.
Carla
Claim vertraagde vlucht van TUI 23 oktober 2023
Re: Claim vertraagde vlucht van TUI 23 oktober 2023
Misschien Aviclaim of vergelijkbare bedrijven gebruiken om de claim door te zetten?
-
- Berichten: 914
- Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55
Re: Claim vertraagde vlucht van TUI 23 oktober 2023
Gezien het vluchtnummer vloog u Transavia en niet met TUI zelf. Probeer het eens bij hen, want zij zijn de partij die de vergoeding moeten uitkeren.
Re: Claim vertraagde vlucht van TUI 23 oktober 2023
Het systeem kan een paar dagen eruit liggen maar niet een maand.
U kunt de claim ook indienen bij de luchtvaartmaatschappij.
Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering
Of neem contact op met een claimbureau.
U kunt de claim ook indienen bij de luchtvaartmaatschappij.
Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering
Of neem contact op met een claimbureau.