LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Club Class Concierge
Club Class Concierge
Wij kregen onlangs een voorstel tot aansluiting bij Club class concierge. Dit is een organisatie waarmee je tegen gunstigere tarieven reizen kan boeken in ruil voor het tijdelijk ter beschikking stellen van een som geld, die je nadien terug gestort krijgt. Heeft iemand ervaring met Club class concierge,
Re: Club Class Concierge
En de paashaas, Sinterklaas en kerstman bestaan ook!in ruil voor het tijdelijk ter beschikking stellen van een som geld, die je nadien terug gestort krijgt
Dus jij gelooft in sprookjes?
Zou het niet doen......
Re: Club Class Concierge
ik vertrouw die website voor geen meter. Beetje op je eigen geloven bouwen. kan dit of niet? En dan niet straks jammeren dat je nog geld tegoed hebt ofzo.
Re: Club Class Concierge
De vraag was eigenlijk voor vrienden van ons. Ik vertrouw het ook niet, maar toch bedankt voor jullie reacties.
Re: Club Class Concierge
dat is heel duidelijk: oplichterij
NIET DOEN!!!!!!!!!!!!
NIET DOEN!!!!!!!!!!!!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 mar 2008 22:52
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 16 mei 2008 14:14
Re: Club Class Concierge
ben ook rongeleid geweest door club class concierge op Mira Flores aan de costa del sol Mijas costa
De persoon die mij rondleidde was een belg genaamd Richard de Bord en later kwam de Manager een zielig persoon die alles bij elkaar liegt genaamd eddie ze beloven je je geld terug na 3 jaar nou vergeet het maar als je op internet gaat zoeken naar deze zogenaamde Cash back systemen dan kom je er achter dat je helemaal niks krijgt er is nog nooit iemand uit betaald omdat ze voor het verstrijken van de periode al niet meer bestaan dus dag centjes teven wat zij je aanbieden voor €10.000 of zelfs meer kan je zelf ook doen als je een beetje handis bent met de computer LAAT JE NIET VANGEN EN GEEF HET DOOR AAN IEDEREEN HET IS EEN GROTE SCAM MOOIE ZOETE PRAATJES DIE JE ALLEEN MAAR GELD KOSTEN 100% GELD TERUG BELOOFDE DIE EDDIE ONS EN RICHARD EN ZE LATEN VLUCHTEN ZIEN OP EEN SCHERM ZO GOEDKOOP DAT ZELFS MIJN DOCHTER HET NIET GELOOFDE LEUGENAARS EN BEDRIEGERS DAT ZIJN HET Ik hoop dat deTros eens een onderzoek hierna doet met de verborgen camera dan kan iedereen het zien hoe dat zei de mensen oplichtenZo ik hoop dat in ieder geval deze twee worden uitgeschakeld of zelfs worden opgepakt want het is toch internationale fraude wat ze daar doen ze zullen zelf waarschijnlijk ook zwart werken zoals gebruikelijk is in Timeshare we weten dit van verkopers op tenerife die dat aan ons ooit eens hebben verteld .
Met vriendelijke groeten Willem Smit
De persoon die mij rondleidde was een belg genaamd Richard de Bord en later kwam de Manager een zielig persoon die alles bij elkaar liegt genaamd eddie ze beloven je je geld terug na 3 jaar nou vergeet het maar als je op internet gaat zoeken naar deze zogenaamde Cash back systemen dan kom je er achter dat je helemaal niks krijgt er is nog nooit iemand uit betaald omdat ze voor het verstrijken van de periode al niet meer bestaan dus dag centjes teven wat zij je aanbieden voor €10.000 of zelfs meer kan je zelf ook doen als je een beetje handis bent met de computer LAAT JE NIET VANGEN EN GEEF HET DOOR AAN IEDEREEN HET IS EEN GROTE SCAM MOOIE ZOETE PRAATJES DIE JE ALLEEN MAAR GELD KOSTEN 100% GELD TERUG BELOOFDE DIE EDDIE ONS EN RICHARD EN ZE LATEN VLUCHTEN ZIEN OP EEN SCHERM ZO GOEDKOOP DAT ZELFS MIJN DOCHTER HET NIET GELOOFDE LEUGENAARS EN BEDRIEGERS DAT ZIJN HET Ik hoop dat deTros eens een onderzoek hierna doet met de verborgen camera dan kan iedereen het zien hoe dat zei de mensen oplichtenZo ik hoop dat in ieder geval deze twee worden uitgeschakeld of zelfs worden opgepakt want het is toch internationale fraude wat ze daar doen ze zullen zelf waarschijnlijk ook zwart werken zoals gebruikelijk is in Timeshare we weten dit van verkopers op tenerife die dat aan ons ooit eens hebben verteld .
Met vriendelijke groeten Willem Smit
Laatst gewijzigd door willem smit op 16 jun 2008 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Club Class Concierge
Graag reageer ik op het bericht van de persoon Willem Smit,Ik begrijp dat er mensen zijn wanneer ze bij een vakantieorganisatie terecht komen en de luxe en mogelijkheden zien die meerbegoede mensen zich kunnen veroorloven en dan merken dat ze zelf financieel zwak staan om mee te kunnen , zich dan geroepen voelen om zaken , personen,of organisaties af te breken.als de persoon willem smit een rondleiding heefd genoten op miraflores zal hij zeker kunnen beamen dat het er na de zeer vriendelijke en zeer duidelijke uitleg over de vakantiemogelijkheden het er op het einde gewoon op aankomt kan ik mij deze luxe veroorloven of ga ik verder in 1 of 2 sterrenhotelletjes op vakantie of in dit gevan van de heer Smit op de camping.Dus ik lach met de reaktie van deze persoon en ieder die wil kan op miraflores een rondleiding krijgen de deur staat hier altijd open en dit al 27jaar en met reeds duizenden tevreden vakantiegangers.
Debord Richard.
Debord Richard.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 16 mei 2008 14:14
Re: Club Class Concierge
Geachte heer Debord Ik heb niet gezegd dat de rondleiding met u niet prettig was juist wel .Maar als u met jaren gaat gooien moet u wel eerst goed uw huis werk doen Uw bedrijf bestaat niet langer dan 1 jaar het complex miraflores bestaat iets langer dan 20 jaar wij weten dit omdat een goede kennis van ons daar een bezit heeft Uw bedrijf heeft niets te maken met mira flores het is zelfs zo dat als dit bekend wordt bij de eigenaar van mira flores dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat u kunt vertrekken daar wij zullen het dan ook niet nalaten om deze conversatie vertaald op te sturen naar het eigenaren commitee waar onze kennis in gezeten is om aan te tonen dat u beweert dat u al zo lang op en in en van miraflores bent tevens heeft u niet gereageerd op mijn aantijging betreffende uw cash back systeem zoals u misschien al vernomen heeft is er in Engeland nu een onderzoek gaande naar de praktijken van deze bedrijven en niet in het geheel onterecht mensen denken dat zij hun geld terug krijgen maar in de praktijk is gebleken dat dit een farce is .
des al niet te min bent u een goede verkoper die zijn praatjes klaar heeft dit was echter niet te zeggen van uw zogeheten Manager die erg onbeschoft en ongeintereseerd was hij wist dan ook niet dat wij bij vrienden op miraflores verbleven
Nu hoop ik dat u eerst goed nadenkt of anders eerst in de historie van uw bedrijf duikt voor dat u weer onzin verteld mocht u nog iets willen weten over club class kunt u misschien eens kijken op de engelse site watchdog dat is wat wij ook hadden gedaan je hoeft het alleen maar in te tikken op Google en alles komt naar boven
Met vriendelijke groet Willem smit
des al niet te min bent u een goede verkoper die zijn praatjes klaar heeft dit was echter niet te zeggen van uw zogeheten Manager die erg onbeschoft en ongeintereseerd was hij wist dan ook niet dat wij bij vrienden op miraflores verbleven
Nu hoop ik dat u eerst goed nadenkt of anders eerst in de historie van uw bedrijf duikt voor dat u weer onzin verteld mocht u nog iets willen weten over club class kunt u misschien eens kijken op de engelse site watchdog dat is wat wij ook hadden gedaan je hoeft het alleen maar in te tikken op Google en alles komt naar boven
Met vriendelijke groet Willem smit
Re: Club Class Concierge
Mr.willem smit , ik begrijp uw frustratie en zoals u zelf zegt u komt bij ons op rondleiding onder valse voorwendsels zoals u liegt over het feit dat u bij kennissen logeert op miraflores.U bent enkel en alleen op rondleiding geweest om een beetje gratis te eten en te drinken zoals u ook gratis bij uw kennissen zult gelogeert hebben daar miraflores voor u veel te hoog gegrepen is .U verspreid nu nonsens en klinkklare onzin op een forum waar iedereen zonder dat dit naar waarde gekontroleerd wordt wat kan typen,zoals ik u nu ook kan antwoorden en vanalles uitkramen.
Ik vind u een zeer zielig persoon en u bent altijd welkom om samen met uw kennis langs te komen om te verifieren wat u over mij en ons bedrijf rondstrooid.Zoals ik voorheen reeds melde de deur staat hier altijd open en het kantoor van de eigenaar van miraflores is in ons zelfde gebouw.
Ik stel voor dat u in plaats van uw energie in negatieve zin te gebruiken u deze in positieve aktie omzet zodat u in de financiele mogelijkheden kan geraken om zoals uw kennis zelf toegang te hebben tot een 5sterren vakantieresort in plaats van te teren op kennissen en gratis etentjes en drankjes te schooien en tevens de tijd van correkt werkende mensen te verprutsen.Steeds tot uw dienst maar dan wel persoonlijk of is het u te duur om te komen?
Ik begrijp nu wat uw echtgenote van u zei na de rondleiding.
Richard.
Ik vind u een zeer zielig persoon en u bent altijd welkom om samen met uw kennis langs te komen om te verifieren wat u over mij en ons bedrijf rondstrooid.Zoals ik voorheen reeds melde de deur staat hier altijd open en het kantoor van de eigenaar van miraflores is in ons zelfde gebouw.
Ik stel voor dat u in plaats van uw energie in negatieve zin te gebruiken u deze in positieve aktie omzet zodat u in de financiele mogelijkheden kan geraken om zoals uw kennis zelf toegang te hebben tot een 5sterren vakantieresort in plaats van te teren op kennissen en gratis etentjes en drankjes te schooien en tevens de tijd van correkt werkende mensen te verprutsen.Steeds tot uw dienst maar dan wel persoonlijk of is het u te duur om te komen?
Ik begrijp nu wat uw echtgenote van u zei na de rondleiding.
Richard.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 16 mei 2008 14:14
Re: Club Class Concierge
ja ja
Laatst gewijzigd door willem smit op 16 jun 2008 11:18, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 299
- Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16
Re: Club Class Concierge
Handig; zo'n consumentensite om jullie persoonlijke vetes uit te vechten!
Re: Club Class Concierge
mijn excuses dat ik op uw prietpraat ben ingegaan ,ik heb de opdracht niet te reageren op deze site waar onbeperkte toegang is door iedereen die maar wat wil vertellen en waar eigenlijk niets naar waarde kan geschat worden.
Groetjes en voor de heer willems veel succes met uw geleur om van uw timeshares af te raken tot hiertoe bent u hier reeds verscheidene jaren mee bezig zonder succes .
Groetjes en voor de heer willems veel succes met uw geleur om van uw timeshares af te raken tot hiertoe bent u hier reeds verscheidene jaren mee bezig zonder succes .
Re: Club Class Concierge
Geachte heer Smit,
Ik wil u even melden, dat dergelijk soort louche verkoop figuren, wanneer de waarheid gezegd wordt, zich altijd verweren door met modder te gaan gooien, ik heb op Tros Radar bij diverse topic’s het zelfde meegemaakt, maar als op een gegeven moment worden ze dan ook altijd weer terug gefloten door hun meerdere, daarna hoor je ze niet meer tot er weer in eens een nieuw gezicht zich aanmeld en dan beginnen ze weer van voren af aan, om toch weer de twijfel te zaaien.
Het enige wat ik u kan aanraden om mensen te beschermen, is uw verhaal te plaatsen via [email protected], dat heb ik ook gedaan, mijn verhaal heb ik op het web log van http://timesharesprookjeofnachtmerrie.blogspot.com geplaatst, want dit is een onafhankelijke kennisbank door vrijwilligers opgezet voor iedereen, dit is een verzamelplaats van voor en nadelen van alle topic’s en forums over Time-Share.
Een discussie op een topic zet geen zoden aan de dijk, en alle mensen waarschuwen op ieder topic is onbegonnen werk.
Wat ik ook nog even wil melden, wanneer u problemen hebt met een zogenaamd resale bedrijf in het buitenland, dan moet u maar eens navraag doen bij het ECC Europees Consumenten Centrum [email protected] daar zegt men niet voor niets dat 99% oplichters zijn, dit komt ook duidelijk naar voren bij de zwartelijst van Time-Share bedrijven op http://www.ripoffreport.com/reports/0/1 ... htm#246716
kijk daar maar eens.
En aan dhr. Richard Debord zou ik willen zeggen, als u weerwoord wil geven, doe dit dan met goede en gedegen argumenten en niet met modder, want dan sta je zo laag bij de grond, en getuigd niet van een klasse verkoper.
Met vriendelijke groet
Cees F.M. Peek
Ik wil u even melden, dat dergelijk soort louche verkoop figuren, wanneer de waarheid gezegd wordt, zich altijd verweren door met modder te gaan gooien, ik heb op Tros Radar bij diverse topic’s het zelfde meegemaakt, maar als op een gegeven moment worden ze dan ook altijd weer terug gefloten door hun meerdere, daarna hoor je ze niet meer tot er weer in eens een nieuw gezicht zich aanmeld en dan beginnen ze weer van voren af aan, om toch weer de twijfel te zaaien.
Het enige wat ik u kan aanraden om mensen te beschermen, is uw verhaal te plaatsen via [email protected], dat heb ik ook gedaan, mijn verhaal heb ik op het web log van http://timesharesprookjeofnachtmerrie.blogspot.com geplaatst, want dit is een onafhankelijke kennisbank door vrijwilligers opgezet voor iedereen, dit is een verzamelplaats van voor en nadelen van alle topic’s en forums over Time-Share.
Een discussie op een topic zet geen zoden aan de dijk, en alle mensen waarschuwen op ieder topic is onbegonnen werk.
Wat ik ook nog even wil melden, wanneer u problemen hebt met een zogenaamd resale bedrijf in het buitenland, dan moet u maar eens navraag doen bij het ECC Europees Consumenten Centrum [email protected] daar zegt men niet voor niets dat 99% oplichters zijn, dit komt ook duidelijk naar voren bij de zwartelijst van Time-Share bedrijven op http://www.ripoffreport.com/reports/0/1 ... htm#246716
kijk daar maar eens.
En aan dhr. Richard Debord zou ik willen zeggen, als u weerwoord wil geven, doe dit dan met goede en gedegen argumenten en niet met modder, want dan sta je zo laag bij de grond, en getuigd niet van een klasse verkoper.
Met vriendelijke groet
Cees F.M. Peek
Re: Club Class Concierge
U hebt gelijk mr.Van Peek.
Richard.
Richard.
Re: Club Class Concierge
EINDELIJK cees, eindelijk een oplichter die toegeeft dat hij een oplichter is!!!!!!!!!!!!!!!!
Gelukkig ben ik er nooit ingetrapt!
Gelukkig ben ik er nooit ingetrapt!
-
- Berichten: 56
- Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00
Re: Club Class Concierge
---
Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 02:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Club Class Concierge
U hebt gelijk sprookje uw naam zegt genoeg over uw identiteit .
Ik heb de indruk dat u zowel thuis als op uw werk niks te bakken hebt en u daarom interesant wil doen op dit forum door iedereen toegangkelijk om over dingen te oordelen waar u klaarblijkelijks niks van weet
Groetjes .
Ik heb de indruk dat u zowel thuis als op uw werk niks te bakken hebt en u daarom interesant wil doen op dit forum door iedereen toegangkelijk om over dingen te oordelen waar u klaarblijkelijks niks van weet
Groetjes .
Re: Club Class Concierge
Geachte heer richarke,
U begrijpt het nog steeds niet, zoasl u schrijft aan Sprookje, maar het is niet Sprookje alleen of is het Nachtmerrie dat hele Time Share gebeuren, zoals u af en toe schrijft doet u uw naam zeker eer aan ric(hark)e, je zult maar niet alles kunnen lezen of begrijpen dat is dan wel heel erg, en toch komentaar leveren.
toch met vriendelijke groet
Cees F.M. Peek
U begrijpt het nog steeds niet, zoasl u schrijft aan Sprookje, maar het is niet Sprookje alleen of is het Nachtmerrie dat hele Time Share gebeuren, zoals u af en toe schrijft doet u uw naam zeker eer aan ric(hark)e, je zult maar niet alles kunnen lezen of begrijpen dat is dan wel heel erg, en toch komentaar leveren.
Mag u dit nog wel schrijven van uw meerdere?Police in the Arona area of the island moved against Club Class Concierge, Travelsafe Holidays and European Coast and Sun Holidays
toch met vriendelijke groet
Cees F.M. Peek
Re: Club Class Concierge
hello
ik heb lidmaatschap van club class concierge gekocht in 10/2007 bij de firm Tenerife Palace Marketing S.L.
Avda. Austria No.46
San Eugenio Alto
38660 Adeje, Tenerife
Er werd beloofd dat we na 51 maanden het bedrag dat we uitgegeven hebben terug te krijgen.
maar, ik heb tot nu toe nog altijd geen cheque, de zogezegde Reclaim Certifcate ontvangen.
erger nog, ik belde gisteren naar die kantoor, blijkaar bestaat die bedrijf zelfs niet meer!!
er blijkt daar (op hetzelfde adres) een andere bedrijf te zitten die club class concierge verder verkoopt en ze vragen dat we 8560 euro storten om onze dossier over te nemen!!!
ik ben zeker dat er nog mensen zijn die in dezelfde situatie zitten als ik.
neem zeker contact met me op.
kan iemand me vertellen wat met die firm is gebeurd?
ik zoek ook hulp, mensen die me kan helpen mijn geld terug te krijgen.
alle hulp is welkom!!
groeten
whopper
ik heb lidmaatschap van club class concierge gekocht in 10/2007 bij de firm Tenerife Palace Marketing S.L.
Avda. Austria No.46
San Eugenio Alto
38660 Adeje, Tenerife
Er werd beloofd dat we na 51 maanden het bedrag dat we uitgegeven hebben terug te krijgen.
maar, ik heb tot nu toe nog altijd geen cheque, de zogezegde Reclaim Certifcate ontvangen.
erger nog, ik belde gisteren naar die kantoor, blijkaar bestaat die bedrijf zelfs niet meer!!
er blijkt daar (op hetzelfde adres) een andere bedrijf te zitten die club class concierge verder verkoopt en ze vragen dat we 8560 euro storten om onze dossier over te nemen!!!
ik ben zeker dat er nog mensen zijn die in dezelfde situatie zitten als ik.
neem zeker contact met me op.
kan iemand me vertellen wat met die firm is gebeurd?
ik zoek ook hulp, mensen die me kan helpen mijn geld terug te krijgen.
alle hulp is welkom!!
groeten
whopper