Vanwege een eerdere positieve ervaring met het boeken van een comfortstoel bij de KLM had ik dit jaar ook weer een comfortstoel geboekt. Helaas was in de MD11 van Miami naar amsterdam het enige dat aangaf dat het om een comfortstoel ging, het oranje briefje geplakt op de stoel. De stoel was precies hetzelfde als de andere stoelen in de economy, en leek in het geheel niet op het voorbeeld zoals op schiphol staat, en ook niet op een eerder geboekte comfort stoel. Er was nauwelijks ruimte, ware gymnastische toeren moesten gemaakt worden om tussen uit de stoelen te kruipen, de stoel ging nauwelijks achterover en was zeker niet breder. en daar betaal je dan 140 euro enkele reis voor! Pure misleiding en het geld zeker niet waard. Als reactie op de klacht kreeg ik te horen dat de stoelen in de verschillende vliegtuigen kunnen verschillen, maar ik kreeg mijn geld niet terug.
Dus: wil je extra comfort bij de KLM, zoek dan eerst uit of in het vliegtuig waar je mee gaat vliegen wel echte comfort stoelen geplaatst zijn. Heus het is het geld niet waard!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Comfort stoel KLM
Re: Comfort stoel KLM
Mijn advies, kijk eens op http://www.seatguru.com, hier wordt van elke maatschappij en hun vliegtuigen precies aangegeven welke goede zitplaatsen zijn en welke plaatsen niet zo goed zijn, met daarbij de reden waarom.
Zo kun je bij online inchecken zelf een goede plaats uitzoeken.
Zo kun je bij online inchecken zelf een goede plaats uitzoeken.