LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] corendon

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
vonny

corendon

Ongelezen bericht door vonny »

[ook wij zijn met 6 personen met corendon op vacantie geweest ,
we hadden geboekt voor rana resort in bodrum.
toen we er aankwamen zijn we al begonnen met klagen .
we wilde een glas cola was er niet alleen de water dranken ,de wijn van verleden jaar zat nog in het vat.
de snackbar was gesloten het was all inn alleen was er niks te krijgen.
het eten stelde ook niks voor.
de pier was niet klaar er stond geen bed op het strand alles op het strand moest nog ingericht worden terwijl er wel gasten zijn.
de kapsalon stond in het zand.
de riolering liep naast het hotel de strondlucht rook je op de kamer. ook bij ons deed het putje van de afvoer het niet.
we moesten met 2 vrouwen in een bed van 1 meter breed.
de douches bij het zwembad daar stond de vuile afwas van 2003 nog in.
s morgens kwam de gifmenger om de kamers uit te roken tegen kakkerlakken.
we konden de volgende ochtend naar hotel club blue dreams waar we in 2003 ook waren geweest maar moesten wel per persoon 30 € betalen en voor het vervoer er naar toe nog eens 10 € per personon.
we hoefden niet in het hotel een formulier in te vullen dat kon wel in nederland,nou u begrijpt het wel niet dus we hebben overal foto s van maar er helpt niks ze houden zich er aan vast dat je in turkije moet klagen.
de baas van turkije kwam s morgens kijken maar zij helemaal niks maar omdat dit hotel zo goed was zat ze zelf wel met haar moeder in blue dreams.
wij gaan 3x per jaar naar turkije maar willen nooit meer in een hotel van corendon want ze zijn er de baas dus je hebt geen poot om op te staan.[/b]

Gast

Re: corendon

Ongelezen bericht door Gast »

Ik kan het (helaas) niet nalaten om ook te reageren op Corendon. Alhoewel wij uiteindelijk toch via de geschillencommissie (gedeeltelijk) gelijk hebben gekregen, heeft de afhandeling van onze klacht enorm veel ergenis en woede gekost. Wij kregen uiteindelijk wel een klachtenformulier maar pas aan het einde van onze vakantie. Ons hotel voldeed ook niet aan datgene wat aangeboden was, eten was niet voldoende (zelfs een vechtpartij onder de gasten om het eten!!) kamers werden niet schoongemaakt en ga zo maar door. De frustratie ter plekke is nog mee om te gaan, maar de afhandeling door Corendon is schandalig! Wanneer je uiteindelijk antwoord krijgt wordt er niet ingegaan op je klacht! Zelfs de geschillencommissie kreeg geen antwoord van Corendon. Kortom ellende, wat ruim een jaar geduurd heeft voordat er uiteindelijk een einde aan komt! Mijn tip aan iedereen, blijf schrijven en ga door tot de geschillencommissie. Ik ben er bijna van overtuigd dat ze er vanuit gaan dat veel mensen niet zo ver door gaan en dat ze daardoor kunnen doen wat ze zelf willen! En ach als er dan een enkeling gelijk krijgt bij de geschillencommissie dan weegt het financieel niet op tegen de klachten waar ze niets mee doen!

gj.zwalue

Ongelezen bericht door gj.zwalue »

:lol: jammer dat ik niet in dit negative geweld mee kan doen.
Al drie jaar vakantie met corendon,de vlucht tijden verandering blijft probleem(8 dgn wordt 6 dgn,15 dgn wordt 13 dgn),volgens mij moet dit ook want daar zit de winst in.
Laatste keer moest nieuwe lichting zelfs wachten tot oude waren vertrokken.
Verder: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
hotel paradiso kessel alanya,ALLES PERFECT
hostess CORENDON GEWELDIG,loopt benen uit zijn lijf.
probleempje maakt nix hostess geeft zijn mobiel nr en is 24 uur p/d
bereikbaar (dank je sahid).
eten/drinken uitstekend,nieuw drinken is schoon glas.
op het strand al niet anders,t/m pizza en warme broodjes aan toe
dit jaar weer en ja hoor met corendon.
De prijs is zoals wij het willen zo goedkoop mogenlijk!!!!!!!
mag er dan wat mis gaan???
OPROEP:mensen met goede ervaring klim in de pen wij nederlanders kunnen als de beste zeuren,op een reis van 199€ 8dgn all incl.
LET OP:CORENDON zelf niet te bereiken (tijdens vakantie)niet bij bijkantoor en niet in nederland=waardloos(ook geen email).
het is boeken , betalen , gaan , terug , en verder niet zeuren!!!!

bodrum liefhebber

Ongelezen bericht door bodrum liefhebber »

Beste vonny,
Nou ik ben ook in rana resort geweest, maar dat een meter breed bed is gelogen door jou, want je kan makkelijk met 3 personen op 1 kamer slapen. Het is een knus gezellig hotel vooral de manager Rita is goud.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten