LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
het grote probleem met corendon is dat ze gewoon meer boekingen met klanten overeenkomen dan het door hen ingekochte aantal kamers. Er wordt gewoon gehoopt dat er annuleringen plaatsvinden. In ons geval was dat ook zo. 1 dag van tevoren kregen we te horen dat het door ons geboekte hotel was volgeboekt en of we zo vriendelijk wilden zijn om naar een hotel in the middle of nowhere en in een andere plaats wilden gaan. Nou mooi niet dus. Bied dan gewoon een fatsoenlijk hotel aan onder dezelfde condities. Dit kun je gewoon niet maken. Dus nooit meer corendon !!!!!!!!!!!!!!!!!! waarom: omdat je het ziet op deze site; het is niet voor niets dat het zoveel klachten regent. Het risico is gewoon te groot dat er iets fout gaat. Radar: perfect dat jullie nu eindelijk eens aandacht hebben besteed aan deze "oplichterij". Ik had het alleen mooi gevonden als het onderwerp was gegaan over de werkwijze van corendon in het algemeen en niet zozeer over het wel of niet ontvangen van een klachtenformulier
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
hallo Redactie,
Corendon geeft geen klachtenformulier, wij zijn onder dwang gezet om af te zien van een klacht tegen corendon en we moesten het onder dwang tekenen. Plus wij moesten ook nog eens 200,00 euro bijbetalen om in dat hotel te mogen blijven- Het was een verschrikkelijke ervaring die ik dus nooit meer wil meemaken.
Dus de baas van Corendon liegt dat hij barst want je krijgt geen klachtenformulier.
Met vriendelike groet,
N.Radder
Corendon geeft geen klachtenformulier, wij zijn onder dwang gezet om af te zien van een klacht tegen corendon en we moesten het onder dwang tekenen. Plus wij moesten ook nog eens 200,00 euro bijbetalen om in dat hotel te mogen blijven- Het was een verschrikkelijke ervaring die ik dus nooit meer wil meemaken.
Dus de baas van Corendon liegt dat hij barst want je krijgt geen klachtenformulier.
Met vriendelike groet,
N.Radder
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Ik ga al 5 jaar met Corendon op vakantie en heb nog nooit negatieve dingen met de maatschappy meegemaakt. Altijd alles goed geregeld. Dus ik snap niet wat er mis is nu.
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
mensen alsjeblieft boek niet via corendon; de kans is gewoon te groot dat er iets misgaat. Degenen die zeggen dat je niet moet zeuren, mede in verhouding tot de prijs die je betaalt. hebben geluk gehad. Maar ook zij zouden wel anders piepen als ze hadden meegemaakt wat wij en zoveel andere mensen hebben meegemaakt (zie alleen maar deze site).
Daarnaast is Corendon zeer laks in de afhandeling van klachten en het terugstorten van geld als je net zoals wij onze vakantie 1 dag van tevoren annuleert omdat ze alleen een hotel in een andere plaats kunnen aanbieden. Ik heb 3 weken om mijn geld kunnen schooien. Zo ga je gewoon niet met mensen om. En je bent gewoon machteloos. De enige mogelijkheid om je gelijk te halen is de rechter. Ik kan alleen maar heel hard schreeuwen en zeggen MENSEN DOE HET NIET, JE NEEMT GEWOON EEN TE GROOT RISICO. Er worden onder valse voorwendslen reizen verkocht.
Daarnaast is Corendon zeer laks in de afhandeling van klachten en het terugstorten van geld als je net zoals wij onze vakantie 1 dag van tevoren annuleert omdat ze alleen een hotel in een andere plaats kunnen aanbieden. Ik heb 3 weken om mijn geld kunnen schooien. Zo ga je gewoon niet met mensen om. En je bent gewoon machteloos. De enige mogelijkheid om je gelijk te halen is de rechter. Ik kan alleen maar heel hard schreeuwen en zeggen MENSEN DOE HET NIET, JE NEEMT GEWOON EEN TE GROOT RISICO. Er worden onder valse voorwendslen reizen verkocht.
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Ik weet niet hoe vaak ik er nu op sta, sorry er ging even iets mis geloof ik... 

Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
hoi
we zijn van de zomer weg geweest met coredon
na een nachtje in een ander hotel teslapen en dan weer terug in het goede hotel was de vakantie goed
dus besloten we in oktober weer tegaan maar dan naar een andere plaats.
nu zijn we naar kusadasi geweest naar marbel all inn
maar dat werd achter af dus half pension
je moest betalen voor je turkse likeur ( wat gratis zou zijn )
en er lopen katten door het hotel
die bij een ramp ook nog me dochter heeft gekrapt dat het personeel de katten steeds weg jagen omdat ze erg van geschrokken waren , maar de hostess zei dat ze maar niet zo dicht bij de katten moest gaan spelen.
er is ook ingebroken naast ons
en de hostess zei tegen deze mensen dat ze het zelf gedaan hadden
dus werden bedreigd met de gevangenis
wiegerde mee tegaan naar de politie
dus zonder hostess moesten die mensen naar de politie
vonden we erg vreemd.
we hebben geklaagt bij corodon maar net een brief binnen dat het nog wel 8 tot 10 weken kan duren voor dat we antwoord krijgen.
nou helaas was
de 2e vakantie een domper
we zijn van de zomer weg geweest met coredon
na een nachtje in een ander hotel teslapen en dan weer terug in het goede hotel was de vakantie goed
dus besloten we in oktober weer tegaan maar dan naar een andere plaats.
nu zijn we naar kusadasi geweest naar marbel all inn
maar dat werd achter af dus half pension
je moest betalen voor je turkse likeur ( wat gratis zou zijn )
en er lopen katten door het hotel
die bij een ramp ook nog me dochter heeft gekrapt dat het personeel de katten steeds weg jagen omdat ze erg van geschrokken waren , maar de hostess zei dat ze maar niet zo dicht bij de katten moest gaan spelen.
er is ook ingebroken naast ons
en de hostess zei tegen deze mensen dat ze het zelf gedaan hadden
dus werden bedreigd met de gevangenis
wiegerde mee tegaan naar de politie
dus zonder hostess moesten die mensen naar de politie
vonden we erg vreemd.
we hebben geklaagt bij corodon maar net een brief binnen dat het nog wel 8 tot 10 weken kan duren voor dat we antwoord krijgen.
nou helaas was
de 2e vakantie een domper
Laatst gewijzigd door xsandra op 08 nov 2004 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
nou sandra zie dat je kwaad bent, maar 1x je verhaal is genoeg hoor,
fijne reaktie van corendon, nee daar heb je wat aan...
hij heeft t maar over de anvr voorwaarden maar als ie ze zelf goed zou lezen zou hij daar ook in lezen dat als-t-ie een alternatief aanbiedt dit gelijkwaardig of beter moet zijn dan het als eerste geboekt hotel.
Dat bedoel ik de manier waarop ze met de mensen omgaan en de voorwaarden naar hun hand zetten. Met wat voor mensen ga je dan in zee/discussie???
fijne reaktie van corendon, nee daar heb je wat aan...
hij heeft t maar over de anvr voorwaarden maar als ie ze zelf goed zou lezen zou hij daar ook in lezen dat als-t-ie een alternatief aanbiedt dit gelijkwaardig of beter moet zijn dan het als eerste geboekt hotel.
Dat bedoel ik de manier waarop ze met de mensen omgaan en de voorwaarden naar hun hand zetten. Met wat voor mensen ga je dan in zee/discussie???
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Ik lees dat hotel Marbell in Kusadasi dus meer mensen bedreigd, mijn broer en zijn vriendin zaten ook in dat hotel!!
Groetjes Sandra
Groetjes Sandra
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 08 nov 2004 21:19
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Ik heb met studie zovewel mogelijk berichten hier gelezen, met name aangaande Corendon;
Persoonlijk ben ik (eveneens) niet gecharmeerd van hun service. Afgelopen zomer boekte ik a: 1 enkele reis Eindhoven - Istanbul > met name vanuit Eindhoven omdat de vlucht om ;s middags 15:00 uur zou vertrekken. Daar ik vlak bij Amsterdam woon had ik zo mooi de gelegenheid om overdag op mijn gemak naar Eindhoven te reizen. echter werd al snel het vluchtschema veranderd naar 09:00 uur in de ochtend. Volgens Corendon moet je uiterlijk 2 uur van te voren aanwezig zijn en er was GEEN enkele manier voor mij om vanuit mijn woonplaats op tijd in Eindhoven te zijn (ja, met een taxi, maar dan had ik wellicht goedkoper vanaf Amsterdam kunnen vliegen) Ik heb Corendon benaderd via email om "te overleggen"wat hier eventueel aan gedaan kon worden, geen reactie. Toen heb ik gebeld: Ik kreeg een ZEER onvriendelijke jongedame van - in mijn ogen - nog geen 18 jaar aan de lijn die absoluut niet wist waar ze het over had. Het enige antwoord dat ze uit kon kramen was dat ik maar op het internet op een routeplanner moest kijken...!!!???? ( en ik maar roepen : "maar ik HEB geen auto!!!")
B: had ik een ENKELE reis terug uit Turkije geboekt vanaf Bodrum naar Amsterdam.
Nou was de vlucht Eindhoven - Istanbul een e-ticket, dus die had ik al binnen...
Het andere ticket moest toegezonden worden na betaling, keurig betaald maar tot 1 week voor vertrek (nog) geen ticket: Nee..die werden 1 week voor de reisdatum pas verzonden. Uitgelgd dat ik dus al in Turkije zat (ze dachten vast dat ik met de fiets naar Turkije zou gaan of zo!) maar zo snel kon het niet meer geregeld worden, ik moest in Turkije maar met Corendon in Bodrum bellen..... Zonder ticket op zak vertrekken zit mij al niet lekker....
Nou dat klopte ook wel een beetje... Bij aankomst in Turkije gebeld met Corendon: die wisten van niks.... NA 3 keer bellen of zo omdat de juiste persoon inderdaad eveneens was lunchen... Vervolgens corendon Nederland gebeld die mij doodleuk probeerde terug te verwijzen naar Corendon turkije... Na zo'n juffrouw flink door de telefoon te hebben getrokken kon het ineens wel allemaal geregeld worden, en na veriffiering met Corendon Turkije zouden dan de tickets op de luchthaven klaar liggen..... Zo geschiedde....
Eindconclusie was voor mij wel om i.p. NIET meer via Corendon te reizen.Ik had het van te voren kunnen verwachten, want kwaliiteit moet je nou eenmaal tegenwoordig voor betalen. En je maakt mij niet wijs dat Corendon met tickets naar Turkije voor € 19,= enkel iemand met een goed salaris kan aannemen die zijn / haar werk naar behoren doet. Vandaar natuurlijk ook die nog geen 18-jarige dame die ik aan de lijn heb gehad........ Ik zal niet zeggen eigen schuld dikke bult, maar ik vind wel dat je moet realiseren dat, als je voor bijna niks wilt reizen je ook niet al te veel mag verwachten. WEL dat je met een VEILIG vliegtuig meekunt en die je volgens afspraak netjes van A naar B brengt, maar als je zoekt naar een goede c.q. betere service zul je m.i. toch echt bij een van de "betere"reisbureaus moeten zijn.
Persoonlijk ben ik (eveneens) niet gecharmeerd van hun service. Afgelopen zomer boekte ik a: 1 enkele reis Eindhoven - Istanbul > met name vanuit Eindhoven omdat de vlucht om ;s middags 15:00 uur zou vertrekken. Daar ik vlak bij Amsterdam woon had ik zo mooi de gelegenheid om overdag op mijn gemak naar Eindhoven te reizen. echter werd al snel het vluchtschema veranderd naar 09:00 uur in de ochtend. Volgens Corendon moet je uiterlijk 2 uur van te voren aanwezig zijn en er was GEEN enkele manier voor mij om vanuit mijn woonplaats op tijd in Eindhoven te zijn (ja, met een taxi, maar dan had ik wellicht goedkoper vanaf Amsterdam kunnen vliegen) Ik heb Corendon benaderd via email om "te overleggen"wat hier eventueel aan gedaan kon worden, geen reactie. Toen heb ik gebeld: Ik kreeg een ZEER onvriendelijke jongedame van - in mijn ogen - nog geen 18 jaar aan de lijn die absoluut niet wist waar ze het over had. Het enige antwoord dat ze uit kon kramen was dat ik maar op het internet op een routeplanner moest kijken...!!!???? ( en ik maar roepen : "maar ik HEB geen auto!!!")
B: had ik een ENKELE reis terug uit Turkije geboekt vanaf Bodrum naar Amsterdam.
Nou was de vlucht Eindhoven - Istanbul een e-ticket, dus die had ik al binnen...
Het andere ticket moest toegezonden worden na betaling, keurig betaald maar tot 1 week voor vertrek (nog) geen ticket: Nee..die werden 1 week voor de reisdatum pas verzonden. Uitgelgd dat ik dus al in Turkije zat (ze dachten vast dat ik met de fiets naar Turkije zou gaan of zo!) maar zo snel kon het niet meer geregeld worden, ik moest in Turkije maar met Corendon in Bodrum bellen..... Zonder ticket op zak vertrekken zit mij al niet lekker....
Nou dat klopte ook wel een beetje... Bij aankomst in Turkije gebeld met Corendon: die wisten van niks.... NA 3 keer bellen of zo omdat de juiste persoon inderdaad eveneens was lunchen... Vervolgens corendon Nederland gebeld die mij doodleuk probeerde terug te verwijzen naar Corendon turkije... Na zo'n juffrouw flink door de telefoon te hebben getrokken kon het ineens wel allemaal geregeld worden, en na veriffiering met Corendon Turkije zouden dan de tickets op de luchthaven klaar liggen..... Zo geschiedde....
Eindconclusie was voor mij wel om i.p. NIET meer via Corendon te reizen.Ik had het van te voren kunnen verwachten, want kwaliiteit moet je nou eenmaal tegenwoordig voor betalen. En je maakt mij niet wijs dat Corendon met tickets naar Turkije voor € 19,= enkel iemand met een goed salaris kan aannemen die zijn / haar werk naar behoren doet. Vandaar natuurlijk ook die nog geen 18-jarige dame die ik aan de lijn heb gehad........ Ik zal niet zeggen eigen schuld dikke bult, maar ik vind wel dat je moet realiseren dat, als je voor bijna niks wilt reizen je ook niet al te veel mag verwachten. WEL dat je met een VEILIG vliegtuig meekunt en die je volgens afspraak netjes van A naar B brengt, maar als je zoekt naar een goede c.q. betere service zul je m.i. toch echt bij een van de "betere"reisbureaus moeten zijn.
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Wij zijn afgelopen mei (2004) voor het eerst met Corendon naar Hotel Club Paradiso geweest in Alanya.
Was een goed hotel en goed eten en goede host ter plekke.
Misschien een tip voor andere vakantiegangers, mits je internet hebt.
Via google naam hotel +plaats in tijpen vaak staat er dan ook een site van vakante reiswijzer op of:
Kijk eerst eens op:www.vakantie reiswijzer.nl vaak staan hier verhalen en ervaringen over je hotel/app. op van mensen die er ook geweest zijn.
Dan weet je van te voren een beetje wat je er van kunt verwachten.
Welke kamers je het beste kunt boeken, of er veel herrie is in de buurt van het hotel.
Wij hebben aan Corendon de voorkeur doorgegeven naar aanleiding van de verhalen op de site i.v.m. bouwen rondom het complex.
Als je naar Turkije gaat raad ik je aan om een hotel/ appartement te kiezen met op zijn minst **** .Dan zit je vaak goed.Priscilla[/b]
Was een goed hotel en goed eten en goede host ter plekke.
Misschien een tip voor andere vakantiegangers, mits je internet hebt.
Via google naam hotel +plaats in tijpen vaak staat er dan ook een site van vakante reiswijzer op of:
Kijk eerst eens op:www.vakantie reiswijzer.nl vaak staan hier verhalen en ervaringen over je hotel/app. op van mensen die er ook geweest zijn.
Dan weet je van te voren een beetje wat je er van kunt verwachten.
Welke kamers je het beste kunt boeken, of er veel herrie is in de buurt van het hotel.
Wij hebben aan Corendon de voorkeur doorgegeven naar aanleiding van de verhalen op de site i.v.m. bouwen rondom het complex.
Als je naar Turkije gaat raad ik je aan om een hotel/ appartement te kiezen met op zijn minst **** .Dan zit je vaak goed.Priscilla[/b]
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 08 nov 2004 21:19
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Ik heb met studie zovewel mogelijk berichten hier gelezen, met name aangaande Corendon;
Persoonlijk ben ik (eveneens) niet gecharmeerd van hun service. Afgelopen zomer boekte ik a: 1 enkele reis Eindhoven - Istanbul > met name vanuit Eindhoven omdat de vlucht om ;s middags 15:00 uur zou vertrekken. Daar ik vlak bij Amsterdam woon had ik zo mooi de gelegenheid om overdag op mijn gemak naar Eindhoven te reizen. echter werd al snel het vluchtschema veranderd naar 09:00 uur in de ochtend. Volgens Corendon moet je uiterlijk 2 uur van te voren aanwezig zijn en er was GEEN enkele manier voor mij om vanuit mijn woonplaats op tijd in Eindhoven te zijn (ja, met een taxi, maar dan had ik wellicht goedkoper vanaf Amsterdam kunnen vliegen) Ik heb Corendon benaderd via email om "te overleggen"wat hier eventueel aan gedaan kon worden, geen reactie. Toen heb ik gebeld: Ik kreeg een ZEER onvriendelijke jongedame van - in mijn ogen - nog geen 18 jaar aan de lijn die absoluut niet wist waar ze het over had. Het enige antwoord dat ze uit kon kramen was dat ik maar op het internet op een routeplanner moest kijken...!!!???? ( en ik maar roepen : "maar ik HEB geen auto!!!")
B: had ik een ENKELE reis terug uit Turkije geboekt vanaf Bodrum naar Amsterdam.
Nou was de vlucht Eindhoven - Istanbul een e-ticket, dus die had ik al binnen...
Het andere ticket moest toegezonden worden na betaling, keurig betaald maar tot 1 week voor vertrek (nog) geen ticket: Nee..die werden 1 week voor de reisdatum pas verzonden. Uitgelgd dat ik dus al in Turkije zat (ze dachten vast dat ik met de fiets naar Turkije zou gaan of zo!) maar zo snel kon het niet meer geregeld worden, ik moest in Turkije maar met Corendon in Bodrum bellen..... Zonder ticket op zak vertrekken zit mij al niet lekker....
Nou dat klopte ook wel een beetje... Bij aankomst in Turkije gebeld met Corendon: die wisten van niks.... NA 3 keer bellen of zo omdat de juiste persoon inderdaad eveneens was lunchen... Vervolgens corendon Nederland gebeld die mij doodleuk probeerde terug te verwijzen naar Corendon turkije... Na zo'n juffrouw flink door de telefoon te hebben getrokken kon het ineens wel allemaal geregeld worden, en na veriffiering met Corendon Turkije zouden dan de tickets op de luchthaven klaar liggen..... Zo geschiedde....
Eindconclusie was voor mij wel om i.p. NIET meer via Corendon te reizen.Ik had het van te voren kunnen verwachten, want kwaliiteit moet je nou eenmaal tegenwoordig voor betalen. En je maakt mij niet wijs dat Corendon met tickets naar Turkije voor € 19,= enkel iemand met een goed salaris kan aannemen die zijn / haar werk naar behoren doet. Vandaar natuurlijk ook die nog geen 18-jarige dame die ik aan de lijn heb gehad........ Ik zal niet zeggen eigen schuld dikke bult, maar ik vind wel dat je moet realiseren dat, als je voor bijna niks wilt reizen je ook niet al te veel mag verwachten. WEL dat je met een VEILIG vliegtuig meekunt en die je volgens afspraak netjes van A naar B brengt, maar als je zoekt naar een goede c.q. betere service zul je m.i. toch echt bij een van de "betere"reisbureaus moeten zijn.
Persoonlijk ben ik (eveneens) niet gecharmeerd van hun service. Afgelopen zomer boekte ik a: 1 enkele reis Eindhoven - Istanbul > met name vanuit Eindhoven omdat de vlucht om ;s middags 15:00 uur zou vertrekken. Daar ik vlak bij Amsterdam woon had ik zo mooi de gelegenheid om overdag op mijn gemak naar Eindhoven te reizen. echter werd al snel het vluchtschema veranderd naar 09:00 uur in de ochtend. Volgens Corendon moet je uiterlijk 2 uur van te voren aanwezig zijn en er was GEEN enkele manier voor mij om vanuit mijn woonplaats op tijd in Eindhoven te zijn (ja, met een taxi, maar dan had ik wellicht goedkoper vanaf Amsterdam kunnen vliegen) Ik heb Corendon benaderd via email om "te overleggen"wat hier eventueel aan gedaan kon worden, geen reactie. Toen heb ik gebeld: Ik kreeg een ZEER onvriendelijke jongedame van - in mijn ogen - nog geen 18 jaar aan de lijn die absoluut niet wist waar ze het over had. Het enige antwoord dat ze uit kon kramen was dat ik maar op het internet op een routeplanner moest kijken...!!!???? ( en ik maar roepen : "maar ik HEB geen auto!!!")
B: had ik een ENKELE reis terug uit Turkije geboekt vanaf Bodrum naar Amsterdam.
Nou was de vlucht Eindhoven - Istanbul een e-ticket, dus die had ik al binnen...
Het andere ticket moest toegezonden worden na betaling, keurig betaald maar tot 1 week voor vertrek (nog) geen ticket: Nee..die werden 1 week voor de reisdatum pas verzonden. Uitgelgd dat ik dus al in Turkije zat (ze dachten vast dat ik met de fiets naar Turkije zou gaan of zo!) maar zo snel kon het niet meer geregeld worden, ik moest in Turkije maar met Corendon in Bodrum bellen..... Zonder ticket op zak vertrekken zit mij al niet lekker....
Nou dat klopte ook wel een beetje... Bij aankomst in Turkije gebeld met Corendon: die wisten van niks.... NA 3 keer bellen of zo omdat de juiste persoon inderdaad eveneens was lunchen... Vervolgens corendon Nederland gebeld die mij doodleuk probeerde terug te verwijzen naar Corendon turkije... Na zo'n juffrouw flink door de telefoon te hebben getrokken kon het ineens wel allemaal geregeld worden, en na veriffiering met Corendon Turkije zouden dan de tickets op de luchthaven klaar liggen..... Zo geschiedde....
Eindconclusie was voor mij wel om i.p. NIET meer via Corendon te reizen.Ik had het van te voren kunnen verwachten, want kwaliiteit moet je nou eenmaal tegenwoordig voor betalen. En je maakt mij niet wijs dat Corendon met tickets naar Turkije voor € 19,= enkel iemand met een goed salaris kan aannemen die zijn / haar werk naar behoren doet. Vandaar natuurlijk ook die nog geen 18-jarige dame die ik aan de lijn heb gehad........ Ik zal niet zeggen eigen schuld dikke bult, maar ik vind wel dat je moet realiseren dat, als je voor bijna niks wilt reizen je ook niet al te veel mag verwachten. WEL dat je met een VEILIG vliegtuig meekunt en die je volgens afspraak netjes van A naar B brengt, maar als je zoekt naar een goede c.q. betere service zul je m.i. toch echt bij een van de "betere"reisbureaus moeten zijn.
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 08 nov 2004 21:19
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
ook mijn verhaal is dubbel! sorry, maar zodra je op zend drukt zegt ie dat de pagina niet werkt.... (en dan druk je uiteraard NOG een keer op zend!) mea culpa
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Wij zijn in july met corendon geweest ter plekke liepen wij tegen dingen aan dat anders vermeld stond in de gids na 3 keer flink zeuren kreeg ik een klachtenbrief met handtekening, helaas in nederland had ik een copie gestuurt aan corendon die echter de klacht afwees omdat ik volgens hun zeggen kwaad was weggelopen maar ik had wel een klachtenbrief met handtekening gek he.
het is hun woord tegen het mijne en we hebben tot heden niets bereikt dus hoop ik dat rader het wel lukt ik had al een oficiele klacht ingediend.
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
klachten etc heeft helemaal geen zin, tenzij je wil gaan procederen. De vervaring leert dat op klachten in 99% van de gevallen negatief wordt beslist. Tip: als je echt "genaaid" bent, schakel de geschillencie danwel de nationalke ombudsman in. Ga desnoods procederen. Ik wed dat je nog een kans maakt met zo'n waardeloze organisatie als corendon. En als je wint dan moet corendon de proceskosten betalen.
En dan kun je wel zeggen dat je voor die prijs niets mag verwachten, maar wat zij presteren wens je zelfs niet je ergste vijand toe. De manier waarop die telefonistes met je omgaan: 1 GROTE SCHANDE. Je reinste op;ichterij
En dan kun je wel zeggen dat je voor die prijs niets mag verwachten, maar wat zij presteren wens je zelfs niet je ergste vijand toe. De manier waarop die telefonistes met je omgaan: 1 GROTE SCHANDE. Je reinste op;ichterij
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Even reageren op Priscill.
Wat ik hier uit die Corendon klachten begrijp is, dat je vaak heel niet eens in het hotel komt waarvoor je boekt, dus wat heeft het dan voor ziin om je hier al uit te sloven door al dat zoekwerk. Als ik een reis uit een boek of internet boek en het blijkt hier nog vrij te zijn, dan wil ik ook naar die accomodatie en anders niet. Uitzonderingen daar gelaten!
Wat ik hier uit die Corendon klachten begrijp is, dat je vaak heel niet eens in het hotel komt waarvoor je boekt, dus wat heeft het dan voor ziin om je hier al uit te sloven door al dat zoekwerk. Als ik een reis uit een boek of internet boek en het blijkt hier nog vrij te zijn, dan wil ik ook naar die accomodatie en anders niet. Uitzonderingen daar gelaten!
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
juist: je wil daar naartoe waarvoor je hebt heboekt. En het probleem bij corendon is heel aak dat dat gewoon niet meer gaat omdat het is volgeboekt. GEWOONWEG OMDAT ZE ZE MAAR EEN BEPERKT AANTAL KAMERS INKOPEN EN HOPEN OP ANNULERINGEN. DAT IS TOCH NIET FAIR. EEN REISORGANISATIE DIE ZO WERKT HEEFT TOCH GEEN RECHT VAN BESTAAN.
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 08 nov 2004 21:19
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
ach ja Gast, je hebt wel gelijk, 1 grote schande inderdaad. Maar voor mij des te meer een reden om dan maar "iets"meer te betalen bij mijn "vaste"reisbureau waar de dames uiterst vriendelijk zijn en altijd bereid om werkelijk alles voor me te doen!
OF Turkish airlines boeken via het internet (daar ik een regelmatige turkije ganger ben) want daar heb ik tot op heden alleen nog maar goede ervaringen mee ( Zelfs KLM laat je bagage rustig in Istanbul staan)
OF Turkish airlines boeken via het internet (daar ik een regelmatige turkije ganger ben) want daar heb ik tot op heden alleen nog maar goede ervaringen mee ( Zelfs KLM laat je bagage rustig in Istanbul staan)
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Na heel veel negatieve reacties wil ik een positieve reactie geven.
Wij hebben in februarie 2004 bij travelcontact geboekt voor 4 personen voor een viersterren hotel in Bodrum voor vertrek half maart.
Begin maart heb ik een telefoontje gehad van Corendon, dat er geen vlucht naar Bodrum ging i.v.m. te weinig passagiers voor Bodrum.
Er is mij als alternatief het vijfsterren hotel SERAPSU bij Alanya.
Dit is een voorttreffelijk hotel.
Kamers, personeel, keuze in het restaurant, alles heel goed.
Dit alles kostte 249 euro all inclusive! voor 8 dagen.
Goedkoper en beter is niet mogelijk.
Volgend jaar weer naar Serapsu!
Wij hebben in februarie 2004 bij travelcontact geboekt voor 4 personen voor een viersterren hotel in Bodrum voor vertrek half maart.
Begin maart heb ik een telefoontje gehad van Corendon, dat er geen vlucht naar Bodrum ging i.v.m. te weinig passagiers voor Bodrum.
Er is mij als alternatief het vijfsterren hotel SERAPSU bij Alanya.
Dit is een voorttreffelijk hotel.
Kamers, personeel, keuze in het restaurant, alles heel goed.
Dit alles kostte 249 euro all inclusive! voor 8 dagen.
Goedkoper en beter is niet mogelijk.
Volgend jaar weer naar Serapsu!
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Ook al gepost onder een ander subject:
Ik schrijf dit bericht naar aanleiding van een tripje naar Istanbul in het weekend van 29-31 oktober 2004.
Via Corendon hadden wij tickets geboekt (heenreis Eindhoven-Istanbul op vrijdag 29 oktober om 9h, terug Istanbul-Amsterdam op 31 oktober om 15h).
Toen wij op zondagmiddag op de luchthaven van Istanbul aankwamen voor de terugreis bleek tot onze verbazing de vlucht al om 5h 's ochtends vertrokken.
Corendon gebeld, die wisten ons te melden dat ze geprobeerd hadden ons te bereiken. Bij thuiskomst bleek er inderdaad een voicemail van Corendon op de mobiele te staan.
Waar het ons om gaat is dat wij een vlucht boeken op zondagmiddag en niet zaterdagnacht. De algemene voorwaarden van Corendon geven aan dat de reiziger 72-24 uur van te tevoren dient te controleren of de vluchten op de aangegeven tijden vertrekken. Dit hebben wij binnen de aangegeven periode gedaan en er werden geen wijzigingen aangegeven.
Daarnaast hadden wij ook ons hotel via Corendon geboekt dus als men ons werkelijk had willen bereiken hadden ze iets meer moeite kunnen doen.
Aangezien een alternatief van Corendon uitbleef zijn wij uiteindelijk genoodzaakt geweest een duur KLM ticket te kopen om alsnog terug te vliegen.
Zijn er meer mensen die op deze vlucht zaten en niet akkoord gaan met deze manier van doen, laat het ons dan zsm weten opdat er actie kan worden ondernomen.
Groet,
Frank
Ik schrijf dit bericht naar aanleiding van een tripje naar Istanbul in het weekend van 29-31 oktober 2004.
Via Corendon hadden wij tickets geboekt (heenreis Eindhoven-Istanbul op vrijdag 29 oktober om 9h, terug Istanbul-Amsterdam op 31 oktober om 15h).
Toen wij op zondagmiddag op de luchthaven van Istanbul aankwamen voor de terugreis bleek tot onze verbazing de vlucht al om 5h 's ochtends vertrokken.
Corendon gebeld, die wisten ons te melden dat ze geprobeerd hadden ons te bereiken. Bij thuiskomst bleek er inderdaad een voicemail van Corendon op de mobiele te staan.
Waar het ons om gaat is dat wij een vlucht boeken op zondagmiddag en niet zaterdagnacht. De algemene voorwaarden van Corendon geven aan dat de reiziger 72-24 uur van te tevoren dient te controleren of de vluchten op de aangegeven tijden vertrekken. Dit hebben wij binnen de aangegeven periode gedaan en er werden geen wijzigingen aangegeven.
Daarnaast hadden wij ook ons hotel via Corendon geboekt dus als men ons werkelijk had willen bereiken hadden ze iets meer moeite kunnen doen.
Aangezien een alternatief van Corendon uitbleef zijn wij uiteindelijk genoodzaakt geweest een duur KLM ticket te kopen om alsnog terug te vliegen.
Zijn er meer mensen die op deze vlucht zaten en niet akkoord gaan met deze manier van doen, laat het ons dan zsm weten opdat er actie kan worden ondernomen.
Groet,
Frank