wat heeft bovenstaande met Corendon van doen ??????Jolijn schreef:Har06 schreef:zoals zo vaak: veel geschreeuw weinig wol, ik ken Corendon als een bedrijf welke de problemen tracht glad te strijkenmipmar schreef:Ik heb recent een ongeveer identieke ervaring met een boeking via Sunweb.
met vlucht van Transavia
Nu eind Februari krijg ik een telefoontje en email van Sunweb dat Transavia
de site van Sunweb
op de Sunweb site.
met Sunweb en uiterst vriendelijk te zijn geholpen ( met alle begrip ) kregen de dames geen toestemming om mij tegemoet te komen.
Sunweb is de verkopende partij maar verschuilt zich achter de algemene voorwaarden en het feit dat Transavia dit besluit heeft genomen aan een hele trouwe en tevreden Sunweb klant.
Heb ook vermeld dat hun zich niet goed indekken in hun contract met Transavia voor dit soort asociale beslissingen van Transavia, .
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Corendon vlucht vlak na boeking "er uit gehaald"
Re: Corendon vlucht vlak na boeking "er uit gehaald"
Dat weet je als je de laatste berichten in dit topic leest, te beginnen met deze:
door mipmar » 21 feb 2015 18:39
totaal verschillende situaties Sunweb is geen Corendon blij toeJolijn schreef: Dat weet je als je de laatste berichten in dit topic leest, te beginnen met deze: