Afgelopen zomer had ik via D-reizen een vakantie geboekt bij De Jong -auto-reizen. Een villa gehuurd iets ten zuiden van lloret de Mar-Spanje. Het verzoek was dicht bij kust en mooi uitzicht.
Alles zou in orde komen. Groot was de teleurstelling aldaar. De villa op
zich was oke,alleen erg smerig terwijl we daarvoor terplaatse 45Euro "schoonmaakkosten" moesten betalen....De -duitse- gastvrouw was niet vriendelijk, en bijna nooit op haar bureau aanwezig.
Naar het strand moest per auto, en dan maar zien
of er parkeerplaats was. Naar het -gratis- zwembad bij restaurant El Trull
moest je nog verder rijden. Het uitzicht was bedroevend.(Uitzicht op een andere villa met prive zwembad.) Na de "gebruikelijke" klachtenprocedure gedaan te hebben scheept De Jong ons af met een bloemenbon van 10Euro.......
Wat een waardeloze manier van afhandeling van onze terrechte klachten!
Nooit meer boeken bij De Jong autoreizen!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Jong autoreizen
Re: De Jong autoreizen
Zoals je het zelf al hier schrijft, betreft het om een verzoek of anders gezegd een preferentie. Daar kunnen verder geen rechten aan worden ontleend. Wel jammer dat het appartement niet schoon was bij aankomst, konden ze het appartement niet nog een keer voor je schoonmaken? En dat de accommodatie niet bij zee lag, misschien is het verstandig om de volgende keer een accommodatie te boeken waarvan je zeker weet dat het dicht bij het strand ligt