LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De nieuwe Flixbus

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Patrick1956
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 nov 2015 17:37

De nieuwe Flixbus

Ongelezen bericht door Patrick1956 »

Ik ben benieuwd of er al mensen met de Flixbus op reis zijn geweest en hoe hun ervaring is met deze maatschappij .

Ik ga 13 december voor het eerst mee van Eindhoven naar Enschede en 14 december weer terug voor bij elkaar 2 euro wel een actie prijs.

ben benieuwd ;)

Patrick

stefanhouterman
Berichten: 509
Lid geworden op: 20 aug 2015 20:10

Re: De nieuwe Flixbus

Ongelezen bericht door stefanhouterman »

Patrick1956 schreef:Ik ben benieuwd of er al mensen met de Flixbus op reis zijn geweest en hoe hun ervaring is met deze maatschappij .

Ik ga 13 december voor het eerst mee van Eindhoven naar Enschede en 14 december weer terug voor bij elkaar 2 euro wel een actie prijs.

ben benieuwd ;)

Patrick
Laat je verassen, hoe goed dit georganiseerd is.
Van de prijs helemaal niet te spreken, ook is een actie.
Besef, dat je met de stadsbus meer betaald. :wink:

Een Nederlandse busondernemer vraagt beduidend meer voor.

geengast
Berichten: 593
Lid geworden op: 18 jun 2005 09:29

Re: De nieuwe Flixbus

Ongelezen bericht door geengast »

De organisatie is zeker niet slecht. De meeste touringcarondernemingen willen er echter niet voor rijden. Flixbus heeft bijna elk Nederlands busbedrijf een aanbod gedaan. Ik heb de prijzen gezien en de busondernemingen kunnnen er NIET de chauffeur, de afschrijving en de diesel van betalen. Dan hebben we het dus niet over poetsers, verzekeringen, belastingen, overhead etc.

Wat krijg je dan: enkel busondernemingen die het water aan de lippen staat, willen ervoor rijden. Ik zeg zeker niet dat die het slecht doen, maar het totale plaatje klopt niet.

Misschien wel voor dezelfde mensen die ook met Ryanair vliegen, ondanks de vele bewijzen dat dit ook niet kan.

Je kunt het een trend noemen. Outlets met kleren van 5,- in de duurste panden van de stad....en niemand die zich afvraagt hoe dat kan.

Milieu? Ha ha ha, Veiligheid, nog meer Ha ha ha, Kinderarbeid, Oh ja?
Ik bedoel maar.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: De nieuwe Flixbus

Ongelezen bericht door olaf79 »

Zit er een kind achter het stuur dan? Je vergelijkt appels met peren.

Door die lage prijs hopen ze elke rit shockvol te zitten en daardoor wel winst te kunnen maken. Gewoon de wet der grote getallen. Bovendien komen er extra services waar ze aan verdienen (maaltijden, wifi, etc) net als de vliegmaatschappijen.

stefanhouterman
Berichten: 509
Lid geworden op: 20 aug 2015 20:10

Re: De nieuwe Flixbus

Ongelezen bericht door stefanhouterman »

olaf79 schreef:Zit er een kind achter het stuur dan? Je vergelijkt appels met peren.

Door die lage prijs hopen ze elke rit shockvol te zitten en daardoor wel winst te kunnen maken. Gewoon de wet der grote getallen. Bovendien komen er extra services waar ze aan verdienen (maaltijden, wifi, etc) net als de vliegmaatschappijen.

Aan jou reactie te lezen, heb je zelf geen ervaring met de Flixbus!

Daarom is deze reactie helemaal niet juist.

Lees eerst, wat de maaltijden en de WiFi betreft en dan vraag iemand, die al van de diensten gebruik gemaakt heeft. En dan oordelen.

WiFi is gratis!
Tijdelijk kan je tot 17 december voor € 1,00 (een) een lunchbox krijgen.

stofzuigertje

Re: De nieuwe Flixbus

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

En ik wil weten wat je volgend jaar betaal, dit is stunten en reclame maken want voor maar E2,- wil iedereen mee en straks niemand meer?

Gesloten