LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DFDS Seaways - leugens

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

DFDS Seaways - leugens

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi beste landgenoten,

Laatst hadden mijn ouders een reis geboekt met DSFD Seaways naar Newcastle. Vervoer: een cruisschip. De reis zou 20 maart aanvangen. Nu belde DSFD Seayways vandaag (19 maart) op dat de reis niet door kon gaan omdat het schip nog 2 weken in de dok moest blijven liggen. Dit veroorzaakte verschillende onkosten zoals een versneld paspoort en zeetabletjes maar vooraal een enorme teleurstelling. Tevens werd tegen ons gelogen dat er al een week of 2 gebeld is naar ons wat niet waar is aangezien wij een nummer melder hebben en in principe niet weg zijn geweest. Nu ben ik opzoek naar mensen die bekend zijn met het verhaal. Tevens zou ik graag of er nog iets tegen te beginnen valt want het is gewoon heel sneu voor mijn vader en moeder die er graag tussenuit wilden en heet triest van DSFS Seaways die ons toch min of meer opgelicht hebben.

gaste

Re: DFDS Seaways - leugens

Ongelezen bericht door gaste »

dat een schip opeens langer in dok kan liggen, kan voorkomen. Ik wil er echter met nadruk op wijzen dat het hier niet om een cruiseschip gaat maar om een veerboot die een verbinding onderhoudt tussen ijmuiden en newcastle. Het wordt als cruise geadverteerd maar een cruise is toch echt iets anders dan deze overtocht.

Jolanda K

Re: DFDS Seaways - leugens

Ongelezen bericht door Jolanda K »

Dat dit een grote teleurstelling is kan ik begrijpen. En het is zeker niet netjes dat ze het zo laat te horen kregen. Overigens staan bedrijfstelefoons zodanig afgesteld dat er geen gesprek word geregistreerd op de nummermelder, nummerweergave is meestal geblokkeerd. Dus hun verhall klopt waarschijnlijk wel.

Maar hoezo extra kosten? Een versneld paspoort was niet nodig geweest, ze wisten toch zeker al 2 weken van te voren dat ze op reis zouden gaan, dus hadden tijd genoeg. U kunt dit niet aan DFDS wijten.
En die anti zeeziekte tabletjes komen net als het paspoort heus nog wel van pas, voor de volgende reis.

Gesloten