LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dubbele algemene voorwaarden Cheaptickets

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
kipnugget

Dubbele algemene voorwaarden Cheaptickets

Ongelezen bericht door kipnugget »

Hallo allemaal,

Ik heb dus tickets geboekt bij cheaptickets. Verkeerde datum, wat stom. Meteen gebeld, 150 euro annuleringskosten. Domme pech, kijken wat ze zeggen in hun algemene voorwaarden: http://www.cheaptickets.nl/voorwaarden. ... oorwaarden

Goh deze zijn onvolledig! Ik een klacht ingediend dat ik mijn geld terug wil omdat ik akkoord ben gegaan met hun algemene voorwaarden waar geen kosten in staan vermeld.

Krijg ik als reactie deze link terug gestruurd: http://www.cheaptickets.nl/Default.aspx ... ture=nl-NL

Dat is eventjes mooi. Dat is met twee maten meten. Eerst A voorschotelen, dan als het hun moeilijk wordt krijg ik B waarin ik gewoon moet betalen. Ik als consument vertrouw de link waar de woorden "algemene voorwaarden" in staan. Dit wordt ons zo vaak op het hart gedrukt, controleer de link!

Zeer vreemde gang van zaken. Hopelijk pikken jullie dit snel genoeg op voordat zij zelf de link aanpassen of deze algemene voorwaarden verwijderen.

Willen de mensen die de link bezoeken bevestigen dat deze daadwerkelijk onvolledig is?

Groeten,
Een teleurgestelde ticket koper :(

Barre Barry

Re: Dubbele algemene voorwaarden Cheaptickets

Ongelezen bericht door Barre Barry »

Hoezo dubbel?

De door Cheaptickets teruggestuurde link kan je terugvinden op de hoofdpagina. Waar jij je link vandaan haalt weet ik niet, maar dat zijn exact dezelfde voorwaarden, alleen staan ze bij jouw link maar voor de helft. Dat kan je zo zien, dus er is niets ontoereikends aan.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Barre Barry schreef:Hoezo dubbel?

De door Cheaptickets teruggestuurde link kan je terugvinden op de hoofdpagina. Waar jij je link vandaan haalt weet ik niet, maar dat zijn exact dezelfde voorwaarden, alleen staan ze bij jouw link maar voor de helft. Dat kan je zo zien, dus er is niets ontoereikends aan.
Dit geval was al eens eerder geplaatst door ts onder een andere naam. Hij had via Google een oude link gevonden ipv gewoon op de website van cheaptickets te kijken.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

newmikey schreef: Dit geval was al eens eerder geplaatst door ts onder een andere naam. Hij had via Google een oude link gevonden ipv gewoon op de website van cheaptickets te kijken.
Topic is gewoon dubbel geplaatst. Barry reageert op een topic van een maand oud. Alles is verder hetzelfde.

Gesloten