Enkele dagen geleden bij e-dreams een ticket geboekt. Boekingsproces en betaling verliepen 'natuurlijk' heel snel, maar tot op heden geen bevestiging ontvangen. Geprobeerd telefonisch contact te maken...onbereikbaar. Emails komen terug met 'failure message'. Een keer kort via een chat robot contact gehad...die verwijst naar de luchtvaartmaatschappij. Aldaar vragen ze om een boekingsnummer. Echter hebben we deze niet, omdat er ook geen bevestiging is van e-dreams.
Nu pas lezen we de vele klachten over deze aanbieder. Het kwaad is geschied.
Wat kunnen we nu nog doen?
e-dreams...pas op!!!! wat nu?
Re: e-dreams...pas op!!!! wat nu?
Kijk eerst in de spam box. Misschien is uw ticket daarin geland.
Misschien staat je ticket in je account. Klik op het poppetje (naast Nederlandse vlag) en log in. Ook kan je dit in de app op een smartphone.
Bij mij verwijst de chat robot naar een formulier op hun website waar als het goed is een alphanumeric code moet invullen. Wat dit is weet ik niet.
Op de website staat
Mocht u het vermoeden hebben dat u opgelicht bent, neem dan contact op met uw rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.fraudehelpdesk.nl/
Misschien staat je ticket in je account. Klik op het poppetje (naast Nederlandse vlag) en log in. Ook kan je dit in de app op een smartphone.
Bij mij verwijst de chat robot naar een formulier op hun website waar als het goed is een alphanumeric code moet invullen. Wat dit is weet ik niet.
Op de website staat
. Maar het is ook mij niet gelukt om een mens te vinden. U bent verder gekomen, want zelfs een mailadres kan ik niet vinden.Wij luisteren goed naar wat onze klanten van ons vinden.
Mocht u het vermoeden hebben dat u opgelicht bent, neem dan contact op met uw rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.fraudehelpdesk.nl/
Re: e-dreams...pas op!!!! wat nu?
Met twee seconden googelen: hier vind je alle contact informatie (telefoonnummers, diverse mailadressen, social media, noem maar op).
Maar als je de klachten onderaan diezelfde pagina leest, geef ik TS weinig kans...
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: e-dreams...pas op!!!! wat nu?
Op Twitter lijkt de klantenservice gewoon snel te reageren:
https://twitter.com/edreams
EDreams is geen kleine partij, dus ze zullen echt wel wat goed doen. Op basis van enkele klachten conclusies trekken is erg voorbarig, bij menig groot bedrijf (bv. Ziggo/KPN) vind je vele malen meer klachten.
https://twitter.com/edreams
EDreams is geen kleine partij, dus ze zullen echt wel wat goed doen. Op basis van enkele klachten conclusies trekken is erg voorbarig, bij menig groot bedrijf (bv. Ziggo/KPN) vind je vele malen meer klachten.
Re: e-dreams...pas op!!!! wat nu?
Toch zijn er behoorlijk wat klachten over dit bedrijf:
https://www.maxvandaag.nl/sessies/thema ... rden-doen/
https://www.maxmeldpunt.nl/vrije-tijd/g ... -klachten/
https://www.maxvandaag.nl/sessies/thema ... rden-doen/
https://www.maxmeldpunt.nl/vrije-tijd/g ... -klachten/