LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] easycheapflight.com
easycheapflight.com
heeft er iemand ervaring met easycheapflight.com?
via google nauwelijks te vinden, maar ze zijn veel goedkoper dan cheaptickets.nl, vliegtickets.nl e.d.
vaak is het zo dat als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dat uiteindelijk ook het geval is.
voor een retourvlucht naar Kuala Lumpur zijn ze voor 3 personen honderden euro's goedkoper, bij een vlucht die pas over een paar maanden plaatsvindt.
omdat er weinig over de site te vinden is, vind ik het toch niet helemaal prettig om 3 tickets vooruit te betalen. zou de creditcard maatschappij alles vergoden als e.e.a. niet in de haak is???
via google nauwelijks te vinden, maar ze zijn veel goedkoper dan cheaptickets.nl, vliegtickets.nl e.d.
vaak is het zo dat als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dat uiteindelijk ook het geval is.
voor een retourvlucht naar Kuala Lumpur zijn ze voor 3 personen honderden euro's goedkoper, bij een vlucht die pas over een paar maanden plaatsvindt.
omdat er weinig over de site te vinden is, vind ik het toch niet helemaal prettig om 3 tickets vooruit te betalen. zou de creditcard maatschappij alles vergoden als e.e.a. niet in de haak is???
Re: easycheapflight.com
Lijkt inderdaad niet pluis. Als je het zeker wil weten, neem dan contact op met EasyJet?
Of beter nog, bestel tickers gewoon op de echte, officiële site van EasyJet?
Of beter nog, bestel tickers gewoon op de echte, officiële site van EasyJet?
Laatst gewijzigd door stfwlk op 11 mei 2015 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Goedkoop zijn ze in ieder geval niet altijd. Een vlucht van Brussel naar Dublin (bijvoorbeeld) is drie keer zo duur als het goedkoopste tarief dat ik zelf kon vinden. En ook nog eens ongunstige tijden.
easycheapflight.com wordt door de betere malware en virusbeschermings programma's helemaal niet geopend.Het feit dat u zo maar op die site kan komen, wil al zeggen dat uw computer niet optimaal beschermd is. (Probeer bv eens malwarebyte)
En......het is maar zelden dat een site helemaal niet opent, dan moet er ECHT iets aan de hand zijn.
En......het is maar zelden dat een site helemaal niet opent, dan moet er ECHT iets aan de hand zijn.
Even tussendoor...waar vlieg jij altijd mee naar Dublin? Ryan?GJvdZ schreef:Goedkoop zijn ze in ieder geval niet altijd. Een vlucht van Brussel naar Dublin (bijvoorbeeld) is drie keer zo duur als het goedkoopste tarief dat ik zelf kon vinden. En ook nog eens ongunstige tijden.
Ryanair vanaf Brussel of Aer Lingus/KLM vanaf Amsterdam. Hangt vooral af van de vertrektijden. Ryanair vanaf Charlois heeft overigens hele praktische tijden.prem schreef:Even tussendoor...waar vlieg jij altijd mee naar Dublin? Ryan?GJvdZ schreef:Goedkoop zijn ze in ieder geval niet altijd. Een vlucht van Brussel naar Dublin (bijvoorbeeld) is drie keer zo duur als het goedkoopste tarief dat ik zelf kon vinden. En ook nog eens ongunstige tijden.
Beste JeroenBi,
ik hebt het ook gezien en ik vraag me af u via deze site heeft geboekt?
ik hebt het ook gezien en ik vraag me af u via deze site heeft geboekt?
Ik ga meestal vanaf Zaventem, ook met Ryan. Inderdaad normale tijden, maandag 10:30 B.v.GJvdZ schreef:Ryanair vanaf Brussel of Aer Lingus/KLM vanaf Amsterdam. Hangt vooral af van de vertrektijden. Ryanair vanaf Charlois heeft overigens hele praktische tijden.prem schreef:Even tussendoor...waar vlieg jij altijd mee naar Dublin? Ryan?GJvdZ schreef:Goedkoop zijn ze in ieder geval niet altijd. Een vlucht van Brussel naar Dublin (bijvoorbeeld) is drie keer zo duur als het goedkoopste tarief dat ik zelf kon vinden. En ook nog eens ongunstige tijden.
Oh ja, 160 euro. Geen geld vind ik.