LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met KLM naar Hong Kong

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Ervaring met KLM naar Hong Kong

Ongelezen bericht door DJD »

Hebben mensen ervaring met de KLM naar Hong Kong?? Bijv. met de 747 combi wat beenruimte betreft etc..

weelden22
Berichten: 58
Lid geworden op: 09 feb 2006 16:55

Re: Ervaring met KLM naar Hong Kong

Ongelezen bericht door weelden22 »

ben met klm naar bangkok gevolgen
been ruimte is net voldoende alleen
eten is niet goed aan boord maar het is maar ongeveer
10 uur vliegen dus strek af en toe je benen

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: Ervaring met KLM naar Hong Kong

Ongelezen bericht door DJD »

Ete niet goed??? wat voor ete kan je verwachte dan???? en wat voor in fligt entertaiment in de economy class???? heb je in de stoel radiokanalen ofzo???

geengast
Berichten: 593
Lid geworden op: 18 jun 2005 09:29

Re: Ervaring met KLM naar Hong Kong

Ongelezen bericht door geengast »

Met KLM naar Hongkong?
Welke reden zou je daar voor kunnen hebben?
's werelds BESTE en VEILIGSTE vliegmaatschappij KOMT uit Hongkong en vliegt rechtstreeks op Amsterdam: Cathay Pacific.

Ben al verschillende keren met Cathay gevlogen en kan zeggen dat ze huizenhoog boven de KLM uitsteken, service, beenruimte én veiligheid.

dens
Berichten: 280
Lid geworden op: 23 jul 2004 11:37

Re: Ervaring met KLM naar Hong Kong

Ongelezen bericht door dens »

KLM: zeer weinig beenruimte. Verder wel oke.

Zou eerder voor de eerder genoemde Cathay Pacific gaan of voor Singapore Airlines of Malaysian Airways. Met beiden ervaring naar het oosten. Zijn echt geweldig! (weet alleen niet of ze op HongKong vliegen).

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: Ervaring met KLM naar Hong Kong

Ongelezen bericht door DJD »

Dat weet ik ja van Cathay, alleen die was voor die datum niet meer beschikbaar. Bij klm hadden ze een take off fare voor 599. Bij cathay hadden ze ook aanbiedingen alleen die waren vol voor die datum dat wij gaan. Heeel jmmr idd

qua veiligheid weet ik niet al ze veel beter zijn dan klm, klm is ook veilig hoor ze staan alleen niet boven aan door dat ongeluk op tenerife. Wat dat betreft moet je natuurlijk met Quantas of Finair.

Gursy
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2006 16:00

Re: Ervaring met KLM naar Hong Kong

Ongelezen bericht door Gursy »

voor beenruimte en goede en slechte stoelen aan boord van KLM en vele andere maatschapopijen kan je het beste kijken op www.seatguru.com

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: Ervaring met KLM naar Hong Kong

Ongelezen bericht door DJD »

Das een handige site ja. Kun je psies zien waar je niet wil zitten, zoals bijv. in de combo te dicht bij de pressure bulkhead, brbrb :lol:. Ja als student vlgtmonteur weet je allemaal wat er mis kan gaan he he.

Zonnetje&Lach
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 apr 2007 13:07

Re: Ervaring met KLM naar Hong Kong

Ongelezen bericht door Zonnetje&Lach »

Als je zo graag meer beenruimte wil, dan boek je toch lekker een business class ticket, kun je meteen genieten van meer service en een heerlijke maaltijd. Maar ik verwacht dat dan weer te prijzig word. Tja je kunt niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten...

ff83
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 apr 2007 15:25

Re: Ervaring met KLM naar Hong Kong

Ongelezen bericht door ff83 »

Als je naar Azie vliegt kun je beter kiezen voor een Aziatische maatschappij als Singapore Airlines, Malaysia Airlines etc. Die eerste is zo'n beetje de beste van Azie.

Sann
Berichten: 56
Lid geworden op: 07 jun 2005 12:09

Re: Ervaring met KLM naar Hong Kong

Ongelezen bericht door Sann »

Ik heb verschillende keren met KLM richting Azië gevlogen (nooit naar Hongkong). Het is mij altijd prima bevallen.
Omdat ik online altijd al ingecheckt hebt en daardoor heel goede zitplaatsen heb kunnen bemachtigen (zonder stoelen voor me) heb ik ook niets te klagen gehad over de beenruimte.

thijseggink
Berichten: 73
Lid geworden op: 08 mei 2006 17:50

Re: Ervaring met KLM naar Hong Kong

Ongelezen bericht door thijseggink »

Dit zijn wel genoeg ervaringen denk ik :lol: : http://www.vliegervaringen.com/nl/index ... pij&id=257

Gesloten