LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring met vakantiediscounter.nl???

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
RB1

ervaring met vakantiediscounter.nl???

Ongelezen bericht door RB1 »

Heeft iemand ervaring met een reisboeken via vakantiediscounter.nl!
De website ziet er keurig uit, maar dat zegt natuurlijk helemaal niks! Graag een reactie :D

Mvg, RB

hharteman

Re: ervaring met vakantiediscounter.nl???

Ongelezen bericht door hharteman »

Reeds 3x mee weg geweest.
Geen problemen gehad.
Bestaat ook alweer enkele jaren en zijn aangesloten bij SGR.
Kun je met een gerust hart boeken.

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Sluit me helemaal aan bij de laatste reactie van hharteman. Zijn ook lid van ANVR en SGR.

Zij verkopen reizen, van bijna alle reisorganisatie's/touroperators.

judjee

Ongelezen bericht door judjee »

vakantiediscounter is toch overgenomen.

G7

Is dat zo? Door wie dan? :?:

Chief

Ongelezen bericht door Chief »

Nou die is niet overgenomen hoor Tik eens bij google SGR in en dan bij zoekfunctie vakantiediscounter, dan zie je twee pagina's namen waaronder ze adverteren. Vakantiediscounter is gewoon Elmar reizen.

ElmarReizen.nl

Ongelezen bericht door ElmarReizen.nl »

Beste judjee,

Je hebt inderdaad gelijk. Sinds 1 januari is De VakantieDiscounter overgenomen door ElmarReizen.nl. Hierdoor kunnen we onze 10 jaar lange ervaring nu ook in De VakantieDiscounter stoppen.
We zullen daarom de komende periode op VakantieDiscounter.nl nog meer spectaculaire aanbiedingen plaatsen. Alle speciale lastminute aanbiedingen komen op deze website terecht.

Met vriendelijke groet,
Annemieke Klok
Projectmanager ElmarReizen.nl

Chief

Ongelezen bericht door Chief »

Nou dat gaan we dan eens goed in de gaten houden, die voordelige last minutes :wink:

G7

Beste Elmarreizen

. Maar vanaf nu wel even de ALL INN prijzen erop zetten he? Dat is/was nog niet up to date bij Vakantiediscounter. :wink:

hharteman

@ G7
Die staan er in kleine letters onder, of verschijnen als je met de muis over de prijs gaat heb ik gezien.

G7

Dat kan wel zo zijn Harteman, maar willen we juist niet van die KLEINE lettertjes af?

Ik vind het toch nog wel misleidend. Eerst in grote rode letters de goedkoopste prijs erop zetten en dan heel klein gedrukt de juiste prijs eronder. Nee, daar moeten we juist van af. Duidelijkheid willen we toch?

ElmarReizen.nl

G7, je hebt helemaal gelijk. We hebben gisteren de website van VakantieDiscounter overgezet naar het systeem van ElmarReizen.nl. Dit betekent dat overal all-inn prijzen zullen worden getoond.
Zeker gezien de Code Reisaanbiedingen, kunnen we het niet maken om verkeerde informatie te geven.

Vriendelijke groet,
Annemieke Klok

hharteman

Heb even de site bekeken en wat proefboekingen gemaakt en moet alsnog constateren dat het niet duidelijker is geworden.
ik moet nu nog meer zoeken als voorheen.
Een proefboeking van 357 euro voor 2 weken kwam bij mij toch nog op ruim 2100 euro voor 2 personen.
Buiten dat staat er vaak een prijs pp voor 4 personen en kun je niet voor 2 boeken, of is het boeken voor 2 personen zodanig duurder dat het niet interessant is.
Bij de oude website kon ik bijvoorbeeld Grand efe boeken voor 2 personen 2 weken onder de 1000 euro in september.
Dat is nu aanmerkelijk duurder.
Ik kan ook niet kiezen voor Onur.
Zal hier wel niet meer boeken denk ik.

ElmarReizen.nl

Dat is erg jammer om te horen.... Het verschil met de oude website is, dat de reizen nu real time op beschikbaarheid wordt gecheckt. U komt achteraf hierdoor niet meer voor verrassingen te staan.
We zoeken uiteraard graag een mooie vakantie voor u uit. We kunnen u natuurlijk ook via [email protected] of 0900-7.747.400 helpen.

Vriendelijke groet,
Annemieke Klok

G7

Beste Elmarreizen.

Bedankt voor uw bericht terug hier op het forum. Klasse!

Ik heb zojuist weer even op de website van VD zitten kijken en moet zeggen, het is een stuk duidelijker zo. Geen kleine lettertjes meer en nu dus de juiste RODE - netto prijzen. Ik zal niet nalaten, uw site in de gaten de houden, daar ik voor het najaar nog een leuk voordelig reisje zoek naar Turkije of Spanje. :wink:

Groetjes van een vakantieliefhebber. 8)

evie01

Ongelezen bericht door evie01 »

Ik vind het ook super dat een reisaanbieder zelf eens reageert op het forum!! Daar mogen er meer een voorbeeld aan nemen

hharteman

Jazeker dat voegt iets toe, echter is deze reisaanbieder minder competatief geworden dan de oude vakantiediscounter.
Daar had ik reeds 3x geboekt voor soms zeer interessante prijzen.
De opzet van de website is hetzelfde gebleven maar het is eigenlijk een ander bedrijf geworden met een andere strategie.
Daar is niets tegen maar ik zie prijsverhogingen van meer dan 20%, waarvan een gedeelte voor rekening voor het vliegen met hollandsche maatschappijen.
We zullen in september wel zien of er nog sterke aanbiedingen uitkomen.
Zoek tegen die tijd wel een lastminute.

Just my 2 cents.

Gesloten