LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Firefly car rental

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
p.l.kortekaas

Firefly car rental

Ongelezen bericht door p.l.kortekaas »

goedemiddag,

Via de website doyouspain.com. een auto gehuurd van 18-06-15 t/m 22-06-15 voor het bedrag van 35,58. Was ook mogelijk voor 19,23 maar dan was het eigen risico niet afgekocht. Gekozen voor de eerste en duurdere optie. Bij aankomst in Madrid 90 minuten moeten wachten in de brandende zon, toen ik eindelijk binnen in het kantoortje van Firefly stond, begreep ik dat hier iets aan de hand was. Alle mensen hadden de auto via een website geboekt en het eigen risico afgekocht, volgens de medewerkers was deze verzekering niet geldig en moesten zij nog een verzekering van Firefly er bij nemen, of er werd € 1000,00 geblokkeerd op de credit card. Iedereen boos, op het moment dat ik aan de beurt was, precies hetzelfde verhaal, of ik voor 4 dagen € 53,41 extra verzekering wilde betalen of € 1000,00 blokkering op mijn credit card. Wat ik beslist niet wil door vervelende ervaring uit het verleden. Verder moest ik een tank benzine betalen van € 74,00. Hier kan ik in spanje 2 x voor tanken. Totaal bij te betalen € 148,78 de huur was € 35,38 reeds betaald. Ik begrijp niet dat Hertz, firefly is een dochter onderneming hier iets mee wil te maken hebben. Verder de extreem lange wachttijd en het uiterst onvriendelijke personeel. Als je een auto wil huren ga niet naar firefly, de auto komt 4 tot 5 keer duurder uit dan op internet wordt aan gegeven.
Laatst gewijzigd door Radar op 29 jun 2015 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

aarie25

Re: Firefly car rental

Ongelezen bericht door aarie25 »

firefly is niet de enigste die dit doet, dit gebeurd bij meer verhuurders.
http://www.npo.nl/groeten-van-max/22-06 ... W_01096359
Laatst gewijzigd door Radar op 29 jun 2015 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Wat een overdreven verhaal, natuurlijk moet je fatsoenlijk verzekerd zijn en liever oververzekerd dan onder verzekerd, die paar tientjes maken het ook niet uit, heerlijk om zo in Madrid met je vakantie te beginnen :lol:

Jefdus

Ongelezen bericht door Jefdus »

Hier wordt wel erg makkelijk naar firefly gewezen terwijl de website waar je geboekt hebt buiten schot blijft. Misschien hebben ze daar wel steken laten vallen?

Gesloten