LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] FLY BRAZIL
-
Re: FLY BRAZIL
Kun je aub je statement onderbouwen?
Als je niets nuttigs te zeggen hebt, houd dan je mond
Als je niets nuttigs te zeggen hebt, houd dan je mond
Het is meer een waarschuwing, wij zijn ons geld kwijt toen we niet accoord gingen met een overboeking naar een minder alternatief. De klachtafhandeling was ook niet juist, dus nu moeten we via rechter stappen gaan ondernemen, wat nog meer geld kost. Ik hoef dus geen advies, alleen wil ik de mensen waarschuwen voor deze boevenclub.
Misschien dat je eerst eens uit kan leggen wat er precies gebeurd is...
Ik denk dat een ander dan voor zichzelf wel kan bepalen of ze met hen in zee willen gaan, ja of nee...
Ik denk dat een ander dan voor zichzelf wel kan bepalen of ze met hen in zee willen gaan, ja of nee...
Wil je altijd het naadje van de kous weten? Als ik een beetje terugblader, zie ik al maanden geleden waarschuwingen tegen Onur Air. Toch zijn er honderden mensen de dupe, die nu vast zitten in Turkije. Waarschuwing is duidelijk genoeg lijkt me. Als je betaalt, wil je dat FlyBrazil de overeenkomst nakomt, helder toch. Als ze dit niet doen, wil je je geld terug, want ze houden zich niet aan de overeenkomst. Als je dan je geld niet terugkrijgt, ben je opgelicht. Oftewel, FlyBrazil zijn oplichters en hebben hun zaakjes niet op orde. Het is wachten tot die tent klapt en dan zit je in Brazilie. Ik vraag me af of ze SGR en ANVR zijn, want ze adverteren er wel mee, maar staan niet bij die instellingen geregistreerd onder de naam Fly Brazil. Wellicht ondoorzichtige holdingstructuren net als Air Holland en we weten hoe het daarmee afgelopen is.
Toch iets beter zoeken Veraa (zou je ook wel gedaan hebben als het je echt zo hoog zit als je schrijft)
Fly Brazil staat wel degelijk ingeschreven bij zowel SGR als ANVR. Ze vallen nl. onder Ticket Easy Reisbureau BV in Almere. Als je Fly Brazil intikt op beide sites zie je deze naam verschijnen. Niets ondoorzichtigs aan wat mij betreft.
Mocht je nieuwsgierig zijn: www.sgr.nl (links bovenin kun je de naam intikken) en www.anvr.nl. Ook bij de KvK staan ze ingeschreven trouwens.
Veel succes
Fly Brazil staat wel degelijk ingeschreven bij zowel SGR als ANVR. Ze vallen nl. onder Ticket Easy Reisbureau BV in Almere. Als je Fly Brazil intikt op beide sites zie je deze naam verschijnen. Niets ondoorzichtigs aan wat mij betreft.
Mocht je nieuwsgierig zijn: www.sgr.nl (links bovenin kun je de naam intikken) en www.anvr.nl. Ook bij de KvK staan ze ingeschreven trouwens.
Veel succes
Tsja, waarom zou je ook onder je eigen naam opereren, altijd beter om een duister netwerk van BV'l, NV's en wellicht offshore Ltd in Panama of zo te hebben. Probeer ticket easy maar eens aansprakelijk te stellen, krijg je mooi geen gehoor, want de juffrouw die over Fly brazil gaat is net met vakantie, zwanger, ziek of nog iets anders. Succes ermee. Overigens moet je eerst betalen voor de geschillencommissie iets doet en heeft mijn rechtsbijstandsverzekering me aangeraden om het niet via hun te spelen, omdat je daarmee afziet van een gang naar de rechter. Aangezien de geschillencommissie bestaat uit touroperators (ons kent ons), is de kans op een rechtmatige vergoeding groter via de normale juridische procedures.
Hou de kranten maar in de gaten, binnenkort gaan ze waarschijnlijk failliet en staan er honderden mensen in Brazilie te wachten tot de KLM ze komt redden.
Hou de kranten maar in de gaten, binnenkort gaan ze waarschijnlijk failliet en staan er honderden mensen in Brazilie te wachten tot de KLM ze komt redden.
Voor al die anderen:
Vanaf Juli weer met Q Int. naar Brasil met Martinair! Fijn om te weten!
Vanaf Juli weer met Q Int. naar Brasil met Martinair! Fijn om te weten!