Beste mensen.
Hoort zegt het voort.
Al uw ervaringen etc. met deze naar oplichting riekende praktijken svp naar [email protected]
Ook uiteraard voor de gedupeerden van Oranjetours.
Wellicht kunnen we het een en ander gezamenlijk voor elkaar krijgen en gezamenlijk een strategie uitwerken. Ik zelf weet bijna zeker dat er valsheid in geschrifte is gepleegd en dat ik boekingen er bij mij een boeking is gedaan die NOOIT had kunnen bestaan.
Ik hoor graag van jullie
Ruud
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gedupeerden Vakantietours Zaga tours VERENIGT U !!
-
Gedupeerden Vakantietours Zaga tours VERENIGT U !!
Laatst gewijzigd door gedupeerdenontime op 05 okt 2005 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Gedupeerden Vakantietours Zaga tours VERENIGT U !!
Nadat ik dit email adres aangemaakt had en de curator op de hoogte had gebracht van dit adres stromen de gedupeerden binnen.
Inmiddels hebben zich al zo'n 13 mensen gemeld.
Inmiddels probeer ik consumentenprogramma's als Radar en Kassa evenals PeterRdeVries en Opgelicht voorzichtig te interesseren voor dit item.
Ik verzamel nu wat gegevens deze week en zal waarschijnlijk het weekend gebruiken om het een en ander op een rijtje te zetten.
[email protected]
Inmiddels hebben zich al zo'n 13 mensen gemeld.
Inmiddels probeer ik consumentenprogramma's als Radar en Kassa evenals PeterRdeVries en Opgelicht voorzichtig te interesseren voor dit item.
Ik verzamel nu wat gegevens deze week en zal waarschijnlijk het weekend gebruiken om het een en ander op een rijtje te zetten.
[email protected]
-
Re: Gedupeerden Vakantietours Zaga tours VERENIGT U !!
Het wordt me meer en meer duidelijk aan de hand van alle reacties op mijn mailadres dat er een stel raszuivere en onverbeterlijke oplichters bezig zijn.
Inmiddels stroomt mijn mailbox vol met allerhande verhalen.
Sommige vanuit de directe omgeving van de vermeende eigenaar van al deze
Ik zal zeer spoedig een samenvatting van alles maken. Moet natuurlijk geruchten en feiten zien te scheiden. Iedereen die me reeds gemaild heeft zal deze samenvatting verkrijgen.
Inmiddels ben ik ook benaderd door Kassa. Zij kijken of ze aandacht willen besteden aan dit item a.s zaterdag.
Blijf alles sturen svp : [email protected]
Inmiddels stroomt mijn mailbox vol met allerhande verhalen.
Sommige vanuit de directe omgeving van de vermeende eigenaar van al deze
Ik zal zeer spoedig een samenvatting van alles maken. Moet natuurlijk geruchten en feiten zien te scheiden. Iedereen die me reeds gemaild heeft zal deze samenvatting verkrijgen.
Inmiddels ben ik ook benaderd door Kassa. Zij kijken of ze aandacht willen besteden aan dit item a.s zaterdag.
Blijf alles sturen svp : [email protected]