Net bericht gekregen dat door een vertraging van vele uren van mijn vrouw en ik met een intercontinentale vlucht wij een bedrag van bijna 1200 euro terug ontvangen.
Dank zij Ralph van claimit.
Alleen je documenten aan hem mailen en de volmacht tekenen, geen gezeur, zij doen de rest.
Toch mooi meegenomen, heeft wel een drie kwart jaar geduurd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geld terug bij Claimit.be
Geld terug bij Claimit.be
Laatst gewijzigd door Radar op 18 dec 2014 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: commerciële link verwijderd, titel aangepast
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: commerciële link verwijderd, titel aangepast
Re: Geld terug bij Claimit.be
Leuk, maar dat kan je toch ook zelf regelen, of werd je gestonewalled?
Dat kan ja maar de betreffende maatschappij laat het per definitie op een rechtszaak aankomen, dan zijn 300 euro kosten voor mij de moeite waard en het op deze manier te doen.
Ah, okay. In dat geval yay
Beste Prem,
bedankt voor de suggestive. ga ik zeker onderzoeken.
bedankt voor de suggestive. ga ik zeker onderzoeken.
Ik stond al bijna op het punt ook in zee te gaan met ze. Volgens mij hadden mijn reisgenote en ik wegens een opgelopen vertraging samen recht op 800 euro.
Maar... ondanks het feit dat er wat communicatiestoornissen waren, hebben wij beiden vandaag het geld ontvangen. Het ging om een vertraging van een reis met (het geplaagde) Germanwings, geboekt via Tix.nl.
De vertraging was eind januari en als er geen communicatiestoringen waren geweest hadden wij het geld binnen een maand al teruggekregen. Nu dus wat later maar toch complimenten voor de klantenservice van Tix (die helemaal meewerkte) en van Germanwings (die ook hun best deden).
Als het goed gaat mag het ook wel een keer gemeld worden
Maar... ondanks het feit dat er wat communicatiestoornissen waren, hebben wij beiden vandaag het geld ontvangen. Het ging om een vertraging van een reis met (het geplaagde) Germanwings, geboekt via Tix.nl.
De vertraging was eind januari en als er geen communicatiestoringen waren geweest hadden wij het geld binnen een maand al teruggekregen. Nu dus wat later maar toch complimenten voor de klantenservice van Tix (die helemaal meewerkte) en van Germanwings (die ook hun best deden).
Als het goed gaat mag het ook wel een keer gemeld worden