LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld terug bij Claimit.be

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Geld terug bij Claimit.be

Ongelezen bericht door prem »

Net bericht gekregen dat door een vertraging van vele uren van mijn vrouw en ik met een intercontinentale vlucht wij een bedrag van bijna 1200 euro terug ontvangen.
Dank zij Ralph van claimit.
Alleen je documenten aan hem mailen en de volmacht tekenen, geen gezeur, zij doen de rest.
Toch mooi meegenomen, heeft wel een drie kwart jaar geduurd.
Laatst gewijzigd door Radar op 18 dec 2014 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: commerciële link verwijderd, titel aangepast

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Geld terug bij Claimit.be

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Leuk, maar dat kan je toch ook zelf regelen, of werd je gestonewalled?

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Geld terug bij Claimit.be

Ongelezen bericht door prem »

Dat kan ja maar de betreffende maatschappij laat het per definitie op een rechtszaak aankomen, dan zijn 300 euro kosten voor mij de moeite waard en het op deze manier te doen.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Geld terug bij Claimit.be

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Ah, okay. In dat geval yay :)

D Mulder
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mar 2015 10:00

Re: Geld terug bij Claimit.be

Ongelezen bericht door D Mulder »

Beste Prem,
bedankt voor de suggestive. ga ik zeker onderzoeken.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Geld terug bij Claimit.be

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ik stond al bijna op het punt ook in zee te gaan met ze. Volgens mij hadden mijn reisgenote en ik wegens een opgelopen vertraging samen recht op 800 euro.

Maar... ondanks het feit dat er wat communicatiestoornissen waren, hebben wij beiden vandaag het geld ontvangen. Het ging om een vertraging van een reis met (het geplaagde) Germanwings, geboekt via Tix.nl.
De vertraging was eind januari en als er geen communicatiestoringen waren geweest hadden wij het geld binnen een maand al teruggekregen. Nu dus wat later maar toch complimenten voor de klantenservice van Tix (die helemaal meewerkte) en van Germanwings (die ook hun best deden).

Als het goed gaat mag het ook wel een keer gemeld worden ;-)

Gesloten