beste mensen,
We zijn niet tevereden over onze reis, geboekt via een reisorganisatie aangesloten bij geschillencommissie.
Reisorganisatie is al schriftelijk op de hoogte van de problemen en alle klachten.
In onze brief is al gevraagd voor een oplossing en om een passend aanbod te komen.
Dit duurt nu al 4 weken.
Is het nu verstandig om nu zelf een volgende stap te ondernemen (vb rechtsbijstandverz inschakelen) of klacht indienen bij geschillencommissie?
Daarnaast willen wij weten wat het essentiele verschil is tussen deze twee organisaties.
bvd
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geschillencommissie of rechtsbijstandsverzekering
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 jun 2009 20:40
Re: geschillencommissie of rechtsbijstandsverzekering
Kun je ons iets meer vertellen, wat het probleem was en waarom jullie ontevreden zijn.Toch wel intresant om te weten om welke reisorganisator het gaat.
Re: geschillencommissie of rechtsbijstandsverzekering
Ik snap wel waarom je geen namen neer wilt zetten, mocht het tot een zaak komen dan kan dit tegen je worden gebruikt.
Ik heb ook met iemand contact via de mail die mij benaderd heeft via vakantiereiswijzer omdat ik in het hotel heb gezeten wat zij nu toegewezen heeft gekregen.
Ook zij is met een rechtzaak bezig, als dit om de zelfde organisatie gaat dan wil ik je wel in contact brengen met haar klik even op mijn envelopje voor meer gegevens wat betreft het reisbureau waar je hebt geboekt.
Dit is het zelfde verhaal als dat zij mij vertelde.
Ik heb ook met iemand contact via de mail die mij benaderd heeft via vakantiereiswijzer omdat ik in het hotel heb gezeten wat zij nu toegewezen heeft gekregen.
Ook zij is met een rechtzaak bezig, als dit om de zelfde organisatie gaat dan wil ik je wel in contact brengen met haar klik even op mijn envelopje voor meer gegevens wat betreft het reisbureau waar je hebt geboekt.
Dit is het zelfde verhaal als dat zij mij vertelde.
Re: geschillencommissie of rechtsbijstandsverzekering
Pas als de geschillen commissie een onredelijke uitspraak heeft gedaan of te laat is volgens hun eigen regels kunt U deze verzekeraar pas vragen.
Wel alle stukken bewaren en eventueel andere gedupeerde verzamelen voor gezamenlijk een zaak te voeren.
Dus U moet wachten tot de termijn om is en niet eerder.
Wel alle stukken bewaren en eventueel andere gedupeerde verzamelen voor gezamenlijk een zaak te voeren.
Dus U moet wachten tot de termijn om is en niet eerder.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 jun 2009 20:40
Re: geschillencommissie of rechtsbijstandsverzekering
maar hoe nu verder?
Hoe lang geef je een reisorganisatie de tijd om een geschil op te lossen? We zijn nu al 4 weken aan het wachten op een antwoord van hun kant. Wanneer is een termijn in redelijkheid afgelopen om de geschillencommissie in te schakelen, dan wel je rechtsbijstandverzekering.
We hebben schriftelijk bij het aanmelden van de klacht een termijn van 3 weken gegeven
Hoe lang geef je een reisorganisatie de tijd om een geschil op te lossen? We zijn nu al 4 weken aan het wachten op een antwoord van hun kant. Wanneer is een termijn in redelijkheid afgelopen om de geschillencommissie in te schakelen, dan wel je rechtsbijstandverzekering.
We hebben schriftelijk bij het aanmelden van de klacht een termijn van 3 weken gegeven
-
- Berichten: 642
- Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
- Locatie: 51.926316, 4.450772
Re: geschillencommissie of rechtsbijstandsverzekering
Rechtsbijstandverzekering sowieso even informeren (je bent tenslotte niet voor niets verzekerd!), misschien dat zij de procedure bij de geschillencommissie wel willen doen.