LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
ccvsu
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2017 15:58

Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door ccvsu »

Beste iedereen,

Een vriendin van mij heeft een reis gewonnen bij de reismaatschappij 'travel club express'.
Dit is een kosteloze reis voor 6 personen naar een bestemming naar keuze. Zij heeft hiervoor wel 180 euro inschrijvingskosten betaald.
Ik heb deze site op internet opgezocht, en krijg er heel erg weinig reviews van. De enige reviews die te vinden zijn, trekken de betrouwbaarheid in twijfel. De reisorganisatie heeft wel een facebook pagina, maar ook deze vinden maar 151 mensen leuk.
In de afgelopen maanden zijn er volgens de facebook pagina ook al meerdere mensen die zo'n prijs hebben gewonnen, wat mij ook sterk lijkt.
Heeft iemand misschien ervaring met 'travel club express'?

Met vriendelijke groet,

Ccvsu

BL2
Berichten: 4845
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door BL2 »

ccvsu schreef:Beste iedereen,

Een vriendin van mij heeft een reis gewonnen bij de reismaatschappij 'travel club express'.
Dit is een kosteloze reis voor 6 personen naar een bestemming naar keuze. Zij heeft hiervoor wel 180 euro inschrijvingskosten betaald.
Ik heb deze site op internet opgezocht, en krijg er heel erg weinig reviews van. De enige reviews die te vinden zijn, trekken de betrouwbaarheid in twijfel. De reisorganisatie heeft wel een facebook pagina, maar ook deze vinden maar 151 mensen leuk.
In de afgelopen maanden zijn er volgens de facebook pagina ook al meerdere mensen die zo'n prijs hebben gewonnen, wat mij ook sterk lijkt.
Heeft iemand misschien ervaring met 'travel club express'?
Met vriendelijke groet, Ccvsu
Dus bij een totaal onbekende club betaal je "zomaar" 180 euro inschrijfkosten, en dan krijg je een geheel gratis reis aangeboden voor maar liefst 6 personen naar een bestemming naar eigen keuze.
En dan twijfel je of dit wel klopt en kan, nou dat lijkt me duidelijk, daar klopt natuurlijk niets van.
Je denkt toch zeker niet dat "Travel Club Express" Sinterklaas is en jou een gratis vakantie gaat geven..........
Dan zouden we toch allemaal boeken bij de Travel Club Express :D

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door berndv »

mijn ouders waren vroeger ook wekelijks "winnaar" van iets, aldus de post die binnenkwam. Maar men moest eerst lid worden om de prijs te claimen, en de prijs werd dan vervolgens verloot onder alle andere "winnaars".

Angsie
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2017 16:04

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door Angsie »

Ik ben ook de gelukkige met deze reis naar keuze - althans keuze uit voorgeschreven opties en niet allemaal voor 6 personen (tenzij je bijbetaald) - voor 180 euro. Ik twijfel heel erg of dit wel oké is. Zodra je gaat boeken komen er toch nog aardig wat kosten bij, zoals luchthavenbelasting etc. Ik zit er sterk aan te denken om er vanaf te zien. Wat denken jullie ?

Evelynbeau
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mar 2017 12:29

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door Evelynbeau »

Hoi ik heb ook net gewonnen dus ik heb begrepen dat ik dat boeken kan voor 2 of maximaal 6 personen alleen de extra kosten van het hoogseizoen kosten luchthavenbelasting dat soort extra kosten zitten er niet in daarnaast 60 dagen bedenktijd en ze boeken het geld binnen 5 dagen terug en je krijgt een kaart van Travelclubexpress voor bij hotels minimaal 2 dagen te verblijven en dan wel de verplichting daar te eten voor 29.95 per persoon . Ze zeggen dat ze voor promotie deze reizen weg geven en dat je een jaar lid bent als je akkoord gaat ik wacht de papieren nu af tja het klinkt te goed om waar te zijn maar ik kreeg er toch nog niet het gevoel van dat ik er aan vast zat kan nog beslissen als het thuis komt.

T_Coenders
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mar 2017 16:22

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door T_Coenders »

L.S.
Zelfde verhaal hier...
Afgaande op "onderbuik" toch besloten om van die prachtige (iig zo lijkt het ècht) aanbod af te zien... Weliswaar 5min in de wacht gestaan, maar mij is zonder zeuren toegezegd dat ik van alle verplichtingen ontdaan ben!
Even afwachten dus, maar lijkt netjes...!
Mvg.

p.orbon
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2017 17:50

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door p.orbon »

Ik heb het zelfde mee gemaakt, gebeld met de mededeling dat ik een prijs heb gewonnen. de vragen beantwoord die werden opgenomen. maar ik vertrouwden het niet om dat het te mooi is om waar te zijn. alles afgezegd. dit ging snel met een super goede service. ik weet alleen niet of het sprookje dus waar is ;-(


mvg

Sofiedeschepper
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2017 16:34

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door Sofiedeschepper »

Ook ik ben zonet gebeld geweest en kon me nadien voor mijn hoofd schieten dat ik mijn rekening nummer telefonisch heb doorgegeven.
Het lijkt een verhaal te mooi om waar te zijn.

Ik vind niets verdacht terug hierover, maar mijn buikgevoel zegt me dat ik het niet mag vertrouwen, dus ik heb toch zonet naar de klantendienst gebeld met de vraag om hiervan af te zien.

Sofie

hansk69
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2017 11:51

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door hansk69 »

Net ook gebeld. Alles aangehoord en wacht nu eerst post af wat er binnenkomt. Daarna kan km altijd nog bellen wat te doen.

MarliesJongen
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2017 14:00

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door MarliesJongen »

Helaas werd ook ik benaderd door Travel Club Express. Een dag eerder had ik mij aangemeld bij WOW veilingen en dacht dat het via deze aanmelding kwam. Leuk dacht ik, meteen prijs. Ik werd door een vriendelijke medewerkster gefeliciteerd met mijn gewonnen prijs, waarna de voorwaarden werden opgenoemd. Alles klonk waarom niet. Ik kan niks verliezen en er van uitgaande dat ik de enige winnaar was totdat ik op het internet zag dat het gewoon een verkoopgesprek was, iets wat overigens er niet bij werd vermeld. Vervolgens de klantenservice gebeld om te annuleren, de medewerker aan de telefoon deelde mee dat er nog niks gedaan was met mijn aanmelding en ging deze tegen houden. Groot was mijn verbazing toen ik de zelfde dag zag dat het bedrag van mijn rekening afgeschreven was. Er nog vanuit gaande dat het om een menselijke fout ging heb ik direct middels een aangetekend schrijven mijn gewonnen reis en lidmaatschap geannuleerd met voor de goede orde de mededeling dat ik het bedrag van mijn lidmaatschap weer terug had geboekt naar mijn eigen rekening. uit voorzorg had ik de rekening laten blokkeren. Vervolgens kreeg ik een mail terug dat ze de betaling geweigerd was geworden en of ik alsnog wilde betalen. Dan maar een mailtje sturen met als bijlage de aangetekende brief en bewijs van aantekening. Hierna kreeg ik een mail met de mededeling dat het lidmaatschap was geannuleerd. Weer iets later weer een mail dat ik moest betalen, waarna ik weer een mail stuur en waarop ik weer mail terug ontvang dat mijn lidmaatschap geannuleerd was. Wat schets mijn verbazing komt ontvang ik een mail van [email protected] met als onderwerp TRavel Club Express met de opdracht binnen 7 dagen te betalen. Nu besluit ik verder niet meer erop te reageren. Vervolgens komt er een van dit zelfde bureau een aangetekende mail waarbij ze een digitale vingerafdruk vragen. Denk er niet aan dit te gaan doen. Dan maar eens bellen met het betreffende bureau waarbij ik meer dan duidelijk aangeef dat ik er genoeg van had. Ik besluit om op hun verzoek in te gaan en de betreffende mails, per mail toe te zenden want zo werd mij verzekerd was ik van alles af. Zo gezegd zo gedaan en wat schets mijn verbazing......weer een herinnering van het zelfde bureau om de aangetekende brief te accepteren. weer geweigerd dit te doen en nu maar weer afwachten hoe dit zich verder ontwikkelt.

ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door ZaBo »

Afgelopen dagen, heb ik een safari gewonnen, een nieuwe auto, een boot, een heel jaar gratis reizen met de trein, een vakantie naar keuze ter waarde van 15000 E, een verblijf in een vakantie park van een week naar keuze, een maandsalaris (huh hoe weten zij wat mijn maansalaris is?) en nog meer van dat soort mailtjes

Kan eigenlijk concluderen dat er geen plekje meer op de wereld is, wat niet van mij is :mrgreen: :mrgreen:
met andere woorden SPAM

En ja als je er intrapt zal je helaas aan een bepaald bedrag ( niet genoemd )vastzitten en de desbetreffende voorwaarde(n)

BL2
Berichten: 4845
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door BL2 »

.....Helaas werd ook ik benaderd door Travel Club Express....
Alleen bij deze zin moest ik al glimlachen. Geen moment kwam het in je op dat je gelijk weer moest ophangen ?

Nog niemand de Samsung S9 gewonnen ? :D

salabim
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2017 11:52

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door salabim »

Yeahhhh ook ik werd gebeld en bleek de gelukkige prijswinnaar te zijn. Ik mag samen met mijn gezin een reis boeken naar Dubai- Cyprus of Bali. Maar... of ik dan wel 179,- euro wilde betalen en oja er kwam hier ook nog luchthaven belasting bij.... huh? Maar ik heb toch gewonnen? Waarom moet ik dan betalen? Nou dit is alleen maar voor het lidmaatschap, voor een jaar. Of ik mijn rekening nummer wilde geven. Zodra ik deze gaf stuurde zij mij direct een pakket met info op. Helaas, toen ik mijn rek nummer niet wilde geven, bleek ik ook niet te hebben gewonnen........... Zo jammer! Was zo graag met mijn gezin, lekker naar Bali gegaan. Niet doen dus, geen rekening nummer doorgeven! U heeft niets gewonnen!!!!

maureen52
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mei 2017 15:29

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door maureen52 »

Gister en vanmorgen werd ik gebeld door Travelclubexpress. Zij zeiden aan mijn gegevens te zijn gekomen wat later bleek een phishing mail van NS te zijn. Zij zeiden de hoofdsponsor van deze actie te zijn. Leek heel betrouwbaar. Gesprek lijkt aan alle regels te voldoen inclusief opname op een bandje een herroepingsrecht binnen 60 dagen. Heb daarna toch de NS gebeld en die zei gelijk u heeft toch niet uw banknummer gegeven. Dit had ik dus wel, maar verder geen bank gegevens. De mail bleek niet afkomstig van de NS maar een phishing mail te zijn. Vervolgens gebeld met mijn bank en het advies gekregen het bedrag gelijk te laten terugstorten. Valt ook op dat ik tot nu toe nog geen bevestigingsmail heb ontvangen, maar die schijn ik nog te krijgen. Heb hun website opgezocht en het nummer daarvan gebeld. Bleek dezelfde organisatie te zijn en ze zeiden dat ze inderdaad bezig waren met een uitbelactie. Verder zeiden ze dat ik niet kon bewijzen, dat zij aan mijn gegevens waren gekomen door die mail van de NS waarop ik op doorgeklikt had, terwijl de eerste medewerker zei hoofdsponsor te zijn van deze actie. Nog met Schiphol gebeld waarop zij pretenderen vanuit te bellen. Zij weten hier echter niets van en geven gelijk aan dat dit een frauduleuze organisatie is. Ga vrijdag officieel aangifte doen bij de politie. Hoorde ook nog dat sommige mensen wel vouchers thuisgestuurd krijgen, maar waar ze niets aan hebben. Vreemd dat dit allemaal zo maar kan.

NeoDutchio
Berichten: 12336
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Hoe raar is het dat heel veel reakties hier van mensen zijn die zich net aangemeld hebben. Toevallig allemaal op dezelfde dag aangemeld met hetzelfde verhaal? Of 1 persoon die er in gestonken is en hiermee probeert van zijn frustratie af te komen? Hoe dan ook, als het te mooi is om waar te zijn....

maureen52
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mei 2017 15:29

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door maureen52 »

Wat betreft de bovenste reactie, van je frustratie afkomen door iets aan de orde te willen stellen. Nee ik trap hier normaal gesproken ook niet in, maar heb het één en ander uitgezocht, zodat ook anderen gewaarschuwd zijn, maar dat mag natuurlijk niet. Vooral door de koppeling met de NS leek het betrouwbaar en ze hebben een normale website en verder geven ze aan dat ze op Schiphol gevestigd zijn, wat dus niet blijkt te kloppen.

laratje
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 okt 2006 15:49

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door laratje »

Als je niet meedoet aan een wedstrijd en je wint een prijs, vind je dat niet raar? Je wint niks enkel een hoop miserie om ervanaf te komen...

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door sylvesterb »

maureen52 schreef:Gister en vanmorgen werd ik gebeld door Travelclubexpress. Zij zeiden aan mijn gegevens te zijn gekomen wat later bleek een phishing mail van NS te zijn. Zij zeiden de hoofdsponsor van deze actie te zijn. Leek heel betrouwbaar. Gesprek lijkt aan alle regels te voldoen inclusief opname op een bandje een herroepingsrecht binnen 60 dagen. Heb daarna toch de NS gebeld en die zei gelijk u heeft toch niet uw banknummer gegeven. Dit had ik dus wel, maar verder geen bank gegevens. De mail bleek niet afkomstig van de NS maar een phishing mail te zijn. Vervolgens gebeld met mijn bank en het advies gekregen het bedrag gelijk te laten terugstorten. Valt ook op dat ik tot nu toe nog geen bevestigingsmail heb ontvangen, maar die schijn ik nog te krijgen. Heb hun website opgezocht en het nummer daarvan gebeld. Bleek dezelfde organisatie te zijn en ze zeiden dat ze inderdaad bezig waren met een uitbelactie. Verder zeiden ze dat ik niet kon bewijzen, dat zij aan mijn gegevens waren gekomen door die mail van de NS waarop ik op doorgeklikt had, terwijl de eerste medewerker zei hoofdsponsor te zijn van deze actie. Nog met Schiphol gebeld waarop zij pretenderen vanuit te bellen. Zij weten hier echter niets van en geven gelijk aan dat dit een frauduleuze organisatie is. Ga vrijdag officieel aangifte doen bij de politie. Hoorde ook nog dat sommige mensen wel vouchers thuisgestuurd krijgen, maar waar ze niets aan hebben. Vreemd dat dit allemaal zo maar kan.
Waar ga je dan aangifte van doen?

Jan bakkenes
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2017 11:02

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door Jan bakkenes »

Ik ben ook een enige tijd geleden benaderd door travel club met deze geweldige aanbiedingen wat ik eerst niet geloofden maar op een gegeven moment ben ik er toch ingetrapt maar ik heb eigenlijk nooit betaald ik
Dacht dit is te mooi om waar te zijn . Nu hebben zij een incasso bureau op mijn afgestuurd dat ik nu 220 euro moet betalen . Id dat iemand ook overkomen ? En wat moet ik doen nu ? Ik heb ze opgebeld en gezegd dat ik het niet ga betalen , wat moet en kan ik doen nu ? , Mvg jan

Tam2008
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2017 15:14

Re: Heeft iemand ervaring met Travel Club Express?

Ongelezen bericht door Tam2008 »

Hallo,
Vanochtend ook gebeld door Travelclub Express, door [naam verwijderd],...hoe toepasselijk, Ik had ook de geweldige prijs gewonnen. De enige kosten die er overheen kwamen waren de luchthavenbelasting per persoon. Dit was voor Toscane € 99,- pp en andere landen zelf € 189,- pp. Toen ik aangaf dat ik het vreemd vond dat ik toch iets moest betalen omdat ik een reis had gewonnen, had dat te maken met de reservering en de hotelkaart die een jaar geldig was. Hiervoor werd een eenmalig bedrag van € 179,00 in rekening gebracht,, Die ik tevens in 2 termijn mocht betalen. En de hotelkaart was een jaar geldig, zonder dat er een abonnement aan vast zat, dus deze hoefde je niet op te zeggen. Na een jaar was deze niet meer geldig en zaten er geen kosten aan verbonden. Deze zeer vriendelijke (vrolijke) mevrouw bleef echter wel aandringen op mijn bankrekeningnummer. Ik heb aangegeven deze niet door te geven. Ook omdat ik 14 dagen bedenktijd had en als ik nadat ik het welkomspakket rustig op mijn gemak had gelezen zelf de keuze wou maken om er mee door te gaan of niet,....en dan eventueel mijn bankrekeningnummer doorgeven was geen optie. Toch vreemd? Ze geven aan dat je nergens aan vast zit, je hebt 2 dagen bedenktijd en je hebt iets gewonnen,......daarvoor hebben ze je bankrekeningnummer niet nodig. Dus nooit doorgeven!!!! Vorige week heeft omroep MAX hier uitgebreid aandacht aan besteed in hun uitzending,.... Dus wie meer wil weten, stel je vraag aan de ombudsman van bijvoorbeeld omroep MAX.
Mevrouw [naam verwijderd] klinkt heel aardig aan de telefoon, maar het is gewoon te mooi om waar te zijn,...als je iets wint, dan hoef je niks te betalen,..je wint toch ook geen slagroomtaart bij de bingo? En als je slagroom op deze taart wilt moet je die eerst even zelf kopen.....
Laatst gewijzigd door Radar op 13 jul 2017 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd door moderatie

Gesloten