Al wat maandjes geleden geboekt bij Tourmax en daarna pas gaan googlen op die naam. Wat een schrik bij het lezen van alle berichten.
Afijn, geboekt dus geen weg terug, en nog vol goede moed. Vandaag krijg ik de bevestiging van mijn betaling en wat zie ik? De gunstige vliegtijden en de naam Turkuaz zijn verdwenen. Daarvoor in de plaats vertrek ik vanaf Antalya om 6 uur in de ochtend met een kind van 9 jaar oud.
De vliegmaatschappij is nu Tailwind, wat bij Turbulentie.nl en Schiphol al helemaal niet voor komt bij de vliegmaatschappijen.
Na een telefoontje vol nietszeggende antwoorden blijf ik met een knoop in mijn maag achter.....Turkuaz heeft voor die dag de vluchten gecancelled..tja.
Alweer een nieuwe Turkse charteraar. Ergens afgelopen maand hun eerste kist binnen gekregen. Lijken volgens Slotcoordination Nederland voorlopig nog geen slots vanaf AMS te hebben, dus dikke kans dat de tijden die u nu heeft wederom veranderd worden.
Turkuaz heeft (tot mijn grote verbazing) overigens wel slots aangevraagd op de lijn AMS-AYT. Op maandag, woensdagen, zaterdagen en zondag.
om te beginnen tegen gebruiker "CHIEF"
voordat je een reactie op mijn reactie plaats alvast een opmerking.
ja, ik heb me net op het forum aangemeld en dit is mijn eerst reactie als vele andere. Als nieuwe gebruikers op het forum melden en direct een positieve reactie plaatsen betekend niet dat een gebruiker iemand van het bedrijf hoeft te zijn! Je hebt waarschijnlijk op deze topic de functie "Meld mij wanneer een reactie is geplaatst" aangevinkt. Iedere keer als er een positieve reactie over het bedrijf verschijnt ben jij de eerste die er tegenspraak bij heb, en bij elke negatieve publicatie ben jij wederom de eerste die van een mug een olifant maakt. Ik begin mij af te vragen of jij niet toevallig een concurrent bent!
tegen gebruikers "ATINA4"
Ik heb mijn derde reis bij hun lopen voor in augustus en stond ook inderdaad gepland op Turkuaz Air en heb recent ook een nieuwe bevestiging ontvangen met wijziging naar de maatschappij Tailwind.
Turkuaz Air schijnt door bedrijfstechnische redenen het dit jaar af te hebben laten weten. Ik had ook inderdaad voor gunstige tijden, sochtends heen en savonds terug geboekt, nu is mijn terugvlucht ook in de ochtend. Nou normaals gesproken heb je altijd één ongunstige vlucht, dus ik had mij hier wel op ingesteld. Uiteraard ook verhaal gehaald over Tailwind omdat ik ook niks op het internet had kunnen vinden. Nou dit schijnt een nieuwe chartermaatschappij te zijn met 3 nieuwe vliegtuigen, we zullen zien. Eenmaal hebben chartermaatschappijen het recht tot helaas op het laatste moment het e.e.a. zomaar af te laten weten, vaak genoeg meegemaakt
Nou nu mijn verhaal dan:
Ik ben gisteren terug van een vakantie met Tourmax. Dit was voor mij de tweede keer dat ik met dit bedrijf in zee ben gegaan. De eerste keer in de meivakantie van 2008 naar Royal Wings en nu naar Orient Palace met een aantal vrienden.Vorig jaar heb ik met mijn kinderen een leuke vakantie gehad. Dit jaar is wederom alles naar wens verlopen en zelfs nog beter. Tourmax schijnt dit jaar met een nieuwe zeer proffesionele lokale agentschap genaamd Odeon Tours te werken. Van het opvangen op de airport, de reisleiding in het hotel, de reisleiding tijdens de excursies, de transfer op de terugvlucht was alles perfect Ik heb nog even verhaal gehaald bij de reisleiding op de retourtransfer over deze werkwijze. Deze wist mij dus te melden dat Odeon Tours één van de grootste lokale agentschappen in Turkije schijnt te zijn die jaarlijks gemiddeld aan 600.000 (zeshonderdduizend) passagiers de lokale service verzorgd. Ze schijnen met Tourmax dit jaar voor het eerst te zijn begonnen om de lokale service optimaal te houden, wat overigens ZEKER het geval is.
Dankjewel voor je positieve reactie, whatslive.
Ik blijf gezond achterdochtig naar Tourmax toe, want ik lees net iets teveel vervelende verhalen om dit niet te zijn.
Maar het is geruststellend om goed verlopen vakantieverhalen te lezen.
Het kan dus wel...