LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Holland exel vlucht 11-12-2004 en terug 18-12-2004 Punta Can

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
beeldsnijder

Holland exel vlucht 11-12-2004 en terug 18-12-2004 Punta Can

Ongelezen bericht door beeldsnijder »

Hierbij wil ik mijn ongenoegen uiten over de Exel vluchten.
Het begon op de heenvlucht al met 4 uur vertraging. Waarbij we af werden gescheept met een drankbon. Eerst was de vertrektijd 8:30 uur daarna 09:30 en vertrokken zijn we pas om 13:00. Schandalig!!!!
Op de terugvlucht hebben we weer een vertraging gehad van 4 uur. Het was al eerder bekend en toch worden we al vervoerd naar het vliegtuig.
Zit je daar op een vliegveld van Punta Cana en Holland Exel denkt er niet aan om voor eten en drinken te zorgen. Dat betaal je mooi zelf maar. In het vliegtuig zitten stewardessen die onbeschoft zijn. Zelfs een krant is te moelijk.

Holland Exel daar gaan we nooit meer mee vliegen. Waarschijnlijk zullen ze ook niet meer lang bestaan.

Maureen Beeldsnijder[/b]

B@s

Re: Holland exel vlucht 11-12-2004 en terug 18-12-2004 Punta Can

Ongelezen bericht door B@s »

Ook al zo'n van de pot gereten debiel die meteen een luchtvaartmaatschappij naar de verdommenis na een mindere ervaring.
Ik hoop dat u op een zwarte lijst komt te staan van alle maatschappijen.
Denk toch eens na.

een ca

Ongelezen bericht door een ca »

beste mevrouw beeldsnijder,

zoveel kranten zijn er nu eenmaal niet aan boord, er is een selectie voor de business class passagiers. dit houdt omgerekend in dat er zo'n 15 kranten aan boord zijn. als er voor u geen krant is betekent dit niet dat de stewardessen u er geen willen geven maar ze zijn niet aan boord. u heeft een economy class stoel geboekt (bij een charter maatschappij) dus is er voor u nu eenmaal geen krant meegekomen vanuit nederland.

een vertraging is vervelend maar komt veelvuldig voor als je met openbaar vervoer reist. dit geldt voor trein, bus, tram en ook vliegtuig

My2

Ongelezen bericht door My2 »

Wat een gezeur altijd meteen van de mensen die er toevallig iets mee te maken hebben of het weer eens beter weten. Laat die mevrouw gewoon lekker haar gal spuwen, over een aantal weken is zij het toch alweer vergeten en had zij toch een leuke vakantie.

En de vergelijking met het openbaar vervoer is altijd lekker snel gemaakt. Het is een hele andere tak van sport, die kan je niet met elkaar vergelijken.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Beste MY2, ik raad je aan: werk eens een jaartje of 5 in de luchtvaart, dan brom of piep je wel anders.

gasthxl

Ongelezen bericht door gasthxl »

ja heel jammer dat u vertraging heeft gehad maar u heeft toch ook een bon gekregen, en nee dat is niet afscheepen u heeft pas recht op een bon na een vertraging van 6 uur dus het is een goede service geweest van HXL om u er een te geven.

dat u op de terugweg al naar het vliegveld was gebracht terwijl ze wisten dat u weer vertraging had dat is niet de schuld van HXL maar van de touroperator zij krijgen gemiddeld 10 uur van tevoren te horen over de vertraging.

En als u een krant wilt hebben dan kunt u die best krijgen hoor, alleen is het wat moeilijker omdat dan iedereeen een krant wil hebben en er zijn er maar een paar aan boord en die zijn voor de mensen die C-class reizen die hebben overgens ook driekeer zoveel voor hun stoel betaald.
tevens weet ik dat je op schiphol een nederlandse krant kan kopen en ook op punta cana dus u had in die vier uur vertraging ook een eigen krant kunnen kopen

vriendelijke groet

My2

Ongelezen bericht door My2 »

Beste Gast
Geplaatst op: 24 Dec 2004 16:25

Ik ben al langere periode werkzaam in de luchtvaart, dus ik weet hoe het is om vertraging te hebben of om mensen te moeten vertellen dat er vertraging is.

Denk dat ik dus wel weet waar ik over "brom of piep"

beeldsnijder

Ongelezen bericht door beeldsnijder »

Tot mijn groot genoegen hebben ze mij een refund gegeven. 25% van het betaalde bedrag. Prettige Kerstdagen!!!

gasthxl

Ongelezen bericht door gasthxl »

ik hoop dat u nu blij bent ik vind het onzin dat u dat krijgt maar goed.
u heeft toch een goede vakantie gehad of niet.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben al langere periode werkzaam in de luchtvaart, dus ik weet hoe het is om vertraging te hebben of om mensen te moeten vertellen dat er vertraging is.

Denk dat ik dus wel weet waar ik over "brom of piep"
Dan had ik verwacht dat je meer verstand had van de zaken waar je over peipt.

Gesloten